Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2013-08-21 13:52
pewnie tak, w końcu FR chyba dopiero czeka na odbiór nowych samolotów, więc mają braki...i przenoszą na lato samoloty tam gdzie więcej zarobią:)
usuniety
2013-08-21 13:41
Moze latem wola samolot wykorzystac na jakies intratnej wakacyjnej trasie w innym regionie Europy. A tu przy jednym locie podniosa cene i tez wyjda na swoje.
Ok, czyli normalnie są 2. Swoją drogą ciekawe podejście, że na sezon letni jest mniej połączeń niż na zimowy.
mietek: na sezon letni franca zawiesiła drugi lot
To GDN miał do tej pory tylko jeden lot dziennie Francy do STN??? Siok!;-)
gosc_32e3b
2013-08-19 15:33
rzeczywiście to troszke dziwne bo przeglądając różne rankingi bezpieczeństwa za lata 2010,2011,2012 Ryan jest w nich bardzo wysoko, wyżej od wielu renomowanych linii tradycyjnych
krzysiekl
2013-08-19 11:25
a ja nie jestem pewien czy to nie forma nagonki/ugrania czegoś...
gosc_6ce47
2013-08-18 23:38
tak apropo programu..
zobacz link
Program dispatches, o którym wspomniał krzyniu30
zobacz link
gosc_b8ab8
2013-08-18 20:33
audyty są robione na bieżąco - niedawno fracuzi rzucili sie na FR z kontrolami i trzepali ich przez kilka tygodni. Inna sprawa, że monitoring w firmie jest na najwyższym poziomie, wszytko i wszyscy sa non stop sprawdzani. Nic sie nie schowa.
Jakoś nie dziwią mnie doniesienia pilotów FR o poziomie bezpieczeństwa. FR tnie koszty na wszystkim. Ciekawe czy po tym doniesienia pilotów, odpowiednie służby przeprowadzą audyty?
gosc_0f273
2013-08-18 17:59
To wygląda na nagonkę
gosc_b36d1
2013-08-18 15:34
Z Katowic od konca pazdziernika STN tez bedzie 11 razy w tygodniu.
gosc_23040
2013-08-18 14:14
To nie jest na temat częstotliwości, tylko samej firmy. Dziś, 18.08 w rubryce przegląd pracy aż trzy doniesienia o aferach wokół tej firmy. I ostatnio co chwilę jakiś mniejszy lub większy incydent. To jest bardzo odważne przypuszczenie, ale jak tak dalej pójdzie, to ta firma zacznie się rozpadać od wewnątrz. Całkiem pewnie się nie rozpadnie, jest ogromna i zajmuje gigantyczny segment rynku, ale widać ewidentnie, że oni pomału tracą kontrolę nad bałaganem, który robią. Ja bym był bardzo zadowolony, gdyby to się zaczęło rozsypywać. To co robi pan, który stoi na czele tej firmy przekracza już nawet granice słowa "kontrowersje", to jest żenujące i niesmaczne. Dobrze by było, gdyby jakieś okoliczności wymusiły koniec tego.
gosc_a9a3a
2013-08-18 10:24
W listopadzie zeszłego roku lecąc ze stansted do Wrocławia, latałem około pół godziny nad lotniskiem robiąc kilka kółek po czym udaliśmy się w piętnastominutową wycieczkę do łodzi. Wydaje mi się ze zapas paliwa był raczej na minimum godzine a nie na 5 minut
krzyniu30
2013-08-18 00:55
Nie jestem przeciwnikiem Ryanair,ale to co dzisiaj obejrzałem na brytyjskiej TV karze zastanowić się czy bezpiecznie z nimi latać. Pilot,który pracował z nimi 27 lat uważa,że kultura bezpieczeństwa nie istnieje w Ryanair (został zwolniony wczoraj nawet pasażer o tym pisze) inni kapitanowie mówią,że zatankowanie paliwa w ilości większej niż dodatkowe 5 minut lotu skutkuje pisemnym wyjaśnieniem do szefostwa. Polecam na youtube program Dispatchers Channel 4 z dnia 16 sierpnia 2013. Teraz można sobie sprawę zdać jak niebezpieczne były 4 lądowania mayday w Valencji. A i jeszcze jedno. Na 1093 pilotów w anonimowej ankiecie aż 89% powiedziało,że Ryanair nie czują się bezpiecznie latając ich samolotami.
gosc_86557
2013-08-17 18:58
z Rzeszowa Ryanair też zwiększa oferowanie na Stanstead w sezonie zimowym - z 4 połączeń tygodniowo rok temu do 5 teraz
wie może ktoś jaki był LF na tej trasie ?
gosc_c8994 - w sezonie letnim jest 10/tydz. W zimowym było zawsze 7 i 3x Dublin
gosc_9feb6
2013-08-17 15:12
Teraz pytanie, zwiększają bo udało im się wynegocjować lepsze stawki czy po prostu postraszyli, niczego nie ugrali?