Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2013-07-17 17:12
gosc_076a7: dla twojej wiadomości, chcę Ci napisać, że NIE TYLKO wycofywanie ze służby linii samolotów A330 spowodowało zmianę samolotu do WAW na B777. Spowodował to również fakt ten, że "Potrójna Siekiera" czyli B777 zabiera więcej ładunku cargo (A330:12 ton vs B777:30 ton). Z pasażerami na pokładzie idzie z i do WAW sporo ładunku cargo. Pisałem kiedyś o tym.
lmajchrowski
2013-07-16 02:41
gosc_876c2: literowki sa wszedzie jesli ci to przeszkadza to zapraszam do najwiekszych portali w polsce tam jest tysiace literowek. Pozdrawiam
gosc_076a7
2013-07-16 00:14
ale przecież to nie ilosc pax na trasie DXBWAWDXB była przyczyna zmiany samolotu EK z A332 na B777.
Przyczyna leży po stronie EK a związana jest z wycofywaniem ze służby w linii samolotów A332
gosc_c70b7
2013-07-16 00:03
Lądowanie A380 bez pasażerów a komfortowa obsługa A380 z pasażerami, to dwie różne rzeczy.
Inna sprawa, że EK prędzej dołoży kolejny lot do WAW niż wrzuci na tę trasę A380.
gosc_b259d
2013-07-15 23:29
rekord to 417 pax na odlocie w kwietniu jak latał EK777
gosc_7f61c
2013-07-15 23:27
ok 65tys EK ,Qatar ok 45tys liczac od grudnia
b737800max@ slusznie, sprowadza sie do tego samego, czy ktos ma jakies statystyki lotow WAW-DXB-DOH?
usuniety
2013-07-15 23:03
@DOH-WAW-DOH, przepraszam za pomyłkę.
usuniety
2013-07-15 22:53
hariko: mnie bardziej ciekawi porównanie dotychczasowej ilości paxów na rejsach DXB - WAW - DXB do porównania z ilością paxów na rejsach DOX-WAW-DOH
jaka jest dotychczasowa ilosc paxow WAW-DXB? czy ktos z forumowiczow wie?
Przepraszam za blad , 14 w pierwszej.
Warszafka moze pomarzyc o A380.. 16 miejsc w klasie pierwszej i 76 w J.. kto tym bedzie latal? Na pewno nie rzuca sie na A380 zeby wozic powietrze.
usuniety
2013-07-15 18:30
matiuuuk, przeciez ten sam scenariusz ma kilkadziesiat innych lotnisk i nie wszystkie dostaja A380...
matiuuuk
2013-07-15 18:10
Jak dobrze pójdzie A380 będzie latał z Warszawy :) Też tu był ten sam scenariusz: Najpierw A330 potem 777 aż w końcu A380
przecież A380 LH ladował w WAW, sam tam byłem nawet moje foto profilowe jest wlasnie z tego ladowania . co do Okecia i zgromadzenia 500 pax przed wylotem to już może być ciężko ale jak zamkną 1/3 terminala i zrobia jedna poczekalnie to dadza rade. A380 pewnie w wersji economy by dało niezły koszt biletu i konkurencja trochę by to odczula ina sprawa ze wtedy LF musi być wysoki a to ciężko utrzymać na dluzej.
gosc_0b603
2013-07-15 17:59
przecież A380 LH ladował w WAW, sam tam byłem nawet moje foto profilowe jest wlasnie z tego ladowania . co do Okecia i zgromadzenia 500 pax przed wylotem to już może być ciężko ale jak zamkną 1/3 terminala i zrobia jedna poczekalnie to dadza rade. A380 pewnie w wersji economy by dało niezły koszt biletu i konkurencja trochę by to odczula ina sprawa ze wtedy LF musi być wysoki a to ciężko utrzymać na dluzej.
gosc_45458
2013-07-15 16:42
b737800max@ proponuje wpierw sprawdzic w necie, zanim sie cos napisze. Owszem lotnisko w WAW JEST przystosowane do obslugi A380. Stanowisko postojowe przy ktorych sa rekawy 15/16 jest w stanie bez problemu przyjac ten samolot :)
gosc_876c2
2013-07-15 16:39
lmajchrowski@ a co to jest za linia Quatar???
lmajchrowski
2013-07-15 16:10
Dlaczego upchnac ?? Tam gdzie widza koniecznosc zamienienia na a380 to zamieniaja a mniejsze samoloty daja na inne trasy lub zwiekszaja czestotliwosc. Sadze ze do USA beda tylko takimi latac. Czekam z niecierpliwoscia na Chicago w ich siatce. Quatar i Ethiad juz lata wiec teraz Emiarates musi.
usuniety
2013-07-15 15:53
Airbus A380 i codziennie do WAW? To chyba jakiejś żarty! Z tego co ja wiem, lotnisko WAW NIE JEST przystosowane do przyjmowania tak dużych i ogromnych maszyn jaką jest A380. Maksymalnie co są w stanie przyjąć to pasażerska wersja B747-400 których Emirates nie mają , a mają wersję, ALE Cargo.