Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b62e2
2013-07-17 17:18
gosc_184c3
2013-07-14 22:31
Proponuję aby WIZZ nie brał "specjalistów" z marketingu Portu , ponieważ nie dorastają tym z WIZZ-era. To widać po ilości przewożników w Katowicach.
gosc_17f1a
2013-07-14 20:20
Trudno mieć pretensje do Daniela de Carvalho , gdyż taka jest filozofia taniego przewożnika. Nie potępiam specjalnie Portu Lotniczego za reklamowanie się u przewożnika ( tylko dlaczego i po co Port a nie region). Katastrofą jest to że gdyby nie dotacja dla WIZZ -era , to ilość połączeń byłaby zdecydowanie mniejsza , a to jest katastrofa finansowa dla lotniska. Nic poza WIZZ na tym lotnisku nie istnieje ( trudno nazwać połączenia LH i Ryana jako znaczny wkład finansowy), a czartery są w odwrocie ( w/g Tomasika ciągły kryzys nie pozwala się lotnisku rozwijać ). Może lepiej się wziąć do roboty a nie szerzyć PR. Mówienie o rozwoju lotniska to czyste dyletanctwo.
gosc_3d56f
2013-07-11 22:36
Coś podobnego przeciez TYLKO BZG płaci bo nikt tam nie chce latać.
gosc_901d6
2013-07-11 22:03
a GTL-LOT nie wypłacił ludziom pensji w całości bo kasy nie mają....
gosc_db0ef
2013-07-11 21:26
ale powiedz mi co z takiego LUZ lata? nie placimy (oprocz znizek w oplatach za otwarcie nowych tras) to i malo co z tego mamy - nie zebym wybrzydzal oczywiscie. jednak, zeby miec taka baze w LUZ jaka maja KTW to tez trzebaby sypnac z kiesy wiec wyLUZ-uj
gosc_3619c
2013-07-11 20:42
A LOT za 400 milionów pożyczki promuje prawie i wyłacznie tylko połaczenia z Warszawy bo to w końcu linia tylko dla stolicy
gosc_5b51a
2013-07-11 09:17
czy chhodzi o to że sprzedają lot "wycieczkowy" ?
gosc_e2380
2013-07-10 23:56
banan86: to teraz weź głęboki oddech i policz wszystkie loty Lotu i W6, a następnie policz ile Lot musiałby dostać zeby uzyskać taki sam stopień dotowania jak W6 i przestań wreszcie pisać bzdury o tym jak to rzekomo Lot doi, bo FR i W6 w porównaniu z Lotem to turbodojarki.
gosc_f14c4
2013-07-10 22:57
do 29702 =całkowicie się z Tobą zgadzam
do 83cc9 na jakiej podstawie tak sądzisz
gosc_d905f
2013-07-10 22:29
gosc_83cc9: Myślę, że w ten sposób mogliby ominąć prawo i zacząć latać do Istambułu. Zresztą sami zapowiadali, że będę wakacyjne loty do Turcji, więc jakoś to obejść będą musieli.
gosc_c0be3
2013-07-10 22:28
To przykre bo skoro taki LUZ nie płaci jak niektórzy twierdzą, a Katowice z ogromny potencjałem płacą oznacza tylko tyle że marketing tego lotniska jest do luftu.
gosc_a4462
2013-07-10 22:11
Bardzo dobrze, że lotnisko płaci W6! Lotnisko mimo tego się rozbudowuje, ludzie mają pracę, mieszkańcy gdzie latać a do tego spółka generuje zysk co z pewnością cieszy akcjonariuszy. Co w tym złego?
a czemu ministerstwo mialoby nie dotowac lotow z poszczegolnych regionow? jakos PKP Intercity moze dostawac ogolnokrajowa dotacje chociaz w niektorych wojewodztwach ich oferta jest tragicznie slaba
gosc_06641
2013-07-10 20:11
No cóż widać, że dobra passa KTW trwa :) Itaka sprzedaje z KTW Kenie i lot 787 to się za chwilę zrobi tutaj jazgot :)
gosc_29702
2013-07-10 20:10
ludzie czytać ze zrozumieniem. Dziwicie sie po co KTW płaci W!ZZ - bo ma z tego kasę - dzieki temu że płąci 25% ZYSKU a nie przychodu - mają kilkanaście kierunków - a nie jak Rzeszów któy płaci tyle samo Rajanowi a ma... dwa. Lotnisko zarabia na całej otoczce i wszystkim się to opłąca. Uważacie że pomoc dla lotu jest ok - wzamian za kasę z podatkó co dostajemy poza warszawą?? Loty do mniejszych lotnisk realizowane są sabami SprintAir. Z całym szacunkiem dla tej firmy bo jest na prawdę OK - ale pasażer płącący za lot z KTW do WAW stawkę warszawską szanowany przez lot nie jest. Dzieki W!ZZ czy Ryanair mamy możliwość latania z godnoscią jakiej nasz niby narodowy przewoźnik dawno nas pozbawił. a w dodatku możemy latać taniej. Podsumowując dopłąta 4,5pln do pasażera to nei majątek. Przeliczcie sobei pomoc publiczna dla lotu na PAX to zobaczycie prawdziwy rozmiar dopłąty dla lotu.
gosc_8d9b1
2013-07-10 19:44
@gosc_9b8a1 Katowice zarabiają na codziennym CARGO, stąd są na zysku i sobie mogą na finansowanie Wizza pozwolić
gosc_83cc9
2013-07-10 19:28
Oj, chyba kolegów z Krakowa bardzo zabolał ten Tel-Aviv... ;-), może trochę więcej luzu Panowie, bo forumowicze tak Was oceniają jak Was widzą, trzeba lubieć swoje lotnisko, ale przy okazji nie tracić obiektywizmu
gosc_ebab4
2013-07-10 18:50
Wizz nie potrzebuje zgody na KTW-TLV podobnie jak KTW-HRG. Przy rezerwacji widnieje "Ten kierunek jest oferowany i sprzedawany przez Opodo" Czyli umiejętnie obchodzą przepisy :)