gosc_671f6
2013-07-05 23:38
no no zmiana kabiny a330 juz raz zmienili 772 na wersje lcc
pozpiotr
2013-07-05 23:25
heheh..., no to juz chyba koniec AZ ...
piotrek737
2013-07-05 13:13
A LOT to może nie? Jest to słowo klucz od ponad 10 lat, więc nie przesadzajmy ;) Przynajmniej przygotowali kartkę papieru, a nasi kurde się miotają i nie bardzo wiedzą jak się zabrać do tego...
AZ to jedna wielka restrukturyzacja, podobnie jak SK.
gosc_a965d
2013-07-05 07:02
To chociaż idzie w kierunku niepogarszania dotychczasowego wizerunku i serwisu pasażerskiego, a może nawet polepszenia, przynajmniej jest jakaś wizja, a nie równanie w dół, tak jak zdaje się to czynić LOT zmierzając do quasi low-costa, co chyba jest nieporozumieniem
gosc_4ae68
2013-07-05 00:11
cc299: LH, BA, AY o ktorych piszesz sa ciagle poddawane restrukturyzacji... Procesy takowe trwaja obecnie. W tej branzy niestety na biezaco trzeba sie restrukturyzowac i w zasadzie z roku na rok trzeba zmieniac cos wiecej niz tylko modyfikowac rozklad. Czesto regularnie wprowadza sie zmiany w modelu biznesowym.
gosc_cc299
2013-07-04 23:57
Który to juz raz sie restrukturyzuja oni chyba moga sie scigac z SAS. W europie tylko LH, BA i Fin chyba nie maja problemów