Bliski Wschód z Emirates od 1992 PLN

Bliski Wschód z Emirates od 1992 PLN Linie lotnicze Emirates przygotowały specjalną ofertę dla pasażerów planujących podróż na Bliski Wschód. W promocji kupimy bilety z Warszawy do:Dohy od 1992 PLNDubaju od 2028 PLNDżuddy od 2251 PLNMaskatu od 2444 PLNTeheranu od 2308 PLN.Ceny biletów w dwie strony, zawierają podatki oraz opłaty. Promocją objęty jest okres podróży od 3 lipca do 29 listopada 2013...
05/07/2013 21:05   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
banan86 2013-07-09 13:18   
banan86 - Profil banan86
krzysiek: gdybys pisał od nowa prawo europejskie jakbyś określił "minimalne gwarancje" dla pasażerów? Co by to oznaczało dla Ciebie? Bo uważam, że każdy powinien mieć zagwarantowaną możliwość powrotu do domu niezależnie od tego ile zapłacił za bilet. Mi np. zależy na tym żebym mógł wrócić z wakacji w na tyle rozsądnym czasie żeby mnie np. nie wyrzucili z pracy z powodu nieusprawiedliwionej nieobceności, czyli nie mogę czekać całego tygodnia aż taki Ryan łaskawie znajdzie dla mnie wolny lot w ramach swojej siatki.
krzysiekl 2013-07-09 12:43   
krzysiekl - Profil krzysiekl
według mnie to nie ma znaczenia czy tania czy nie tania, każda powinna móc oferować bilety w niższej cenie za to z mniejszymi gwarancjami. Tylko musi to być wyraźnie zaznaczone. Zależy mi na utrzymaniu tanich biletów. No chyba, ze koszty prawidłowego przestrzegania wszystkich zapisów wcale nie będą takie duże dla linii lotniczych wiec nie musi to wyraźnie wpłynąć na ceny biletów.
banan86 2013-07-09 11:31   
banan86 - Profil banan86
a ja uważam że KAŻDA linia, także tania powinna zapewnić podróż w ciągu 24 godzin, jeśli nie ma lotów we własnej siatce to z innym przewoźnikiem. Natomiast otwarte pozostaje pytanie co z podróżą alternatywną transportem naziemnym? Prawo europejskie mówi tylko o "porównywalnych warunkach" podróży czyli znowu... można interpretować jak się tylko chce
krzysiekl 2013-07-09 11:23   
krzysiekl - Profil krzysiekl
dla każdego rozsądna pora to co innego. jednak uważam, że % lotów LCC odbywających się w dowolnej godzinie jest stały. W końcu latają cały czas, czyli tyle samo lotów rano, tyle samo w południe tyle samo wieczorem.
Owszem zazwyczaj nie da się polecieć rano i wrócić wieczorem, naturalne jeśli jest tylko jeden lot dziennie. Do Dubaju Emirates też teraz(na razie?) się nie da;)
krzysiekl 2013-07-09 11:20   
krzysiekl - Profil krzysiekl
dzięki temu mają niższe koszty. Według mnie przy zakupie podróżny powinien sam decydować czy wybiera tańszy bilet z minimalną formą ochrony czy droższy (czyli z ceną ubezpieczenia) zapewniający pełną ochronę ustawową. Oczywiście linia lotnicza może sprzedawać tylko te droższe jeśli tka woli - i w praktyce nawet taniej niż jakieś 'tanie' biletu innej linii.
gosc_e1277 2013-07-09 09:07   
gosc_e1277 - Profil gosc_e1277
gosc_d88fc: Easyjet też nie jest chętny do przebukowania biletu na podróż z innym przewoźnikiem. Wyszukują wymówki jak się da żeby nie musieć płacić za bilet z Lufy czy BA. Powiedzą ci np. że był dostępny inny nasz lot w czterodniowym (czyli "rozsądnym") okresie czasu. I co z tego? Niestety tak będzie dopuki Rozporządzenie 261/2004 nie zostanie znowelizowane. W tej chwili prawo jest bardzo niejasne kiedy przewoźnik miałby zapewniać podróż z innym przewoźnikiem czy innym środkiem transportu. Nic dziwnego, że wszystkie low-costy szukają wymówek żeby tylko nie brać odpowiedzialności. Easyjet także :P
gosc_c9ae8 2013-07-09 06:27   
gosc_c9ae8 - Profil gosc_c9ae8
krzysiekl: jasne, że ludzie latają służbowo LCC, ale ilu ich jest? Tobie akurat pasowało, ale nic z tego nie wynika. Tak jak ktoś napisał, z Polski da się o rozsądnych porach dolecieć LCC niemal wylącznie do UK. Reszta to loty w środku dnia. Polecam udać się na dowolne lotnisko rano/wieczorem lub w środku dnia i zobaczyć, jak ludzie wyglądają.
krzysiekl 2013-07-09 02:01   
krzysiekl - Profil krzysiekl
a co do robienia w konia zakupem dodatkowych uslug, to czasem nawet z nimi i tak jest taniej niz tradycyjna linia...a jak ktos chce to zlapac na nie sie nie da.
krzysiekl 2013-07-09 01:35   
krzysiekl - Profil krzysiekl
powodów jak widac wiele ale i tak ludzie słuzbowo lataja LCC.
@ gosc_7f650 ilośc lotów jednego dnia nie ma znaczenia jeśli planuje się wyjazd z noclegiem, a zazwyczaj tak jest. Tam gdzie latałem wpasowywało się idealnie - lot co dwa dni - pobyt w biurze przez dwa dni - potem powrót do domu. Nie trzeba do tego kilku lotów dziennie. Natomiast jeśli było do załatwienia bardzo mało np. krótka rozmowa to i tak częściej była organizowana konferencja internetowa niż podróż.
sauvi 2013-07-09 00:24   
sauvi - Profil sauvi
@gosc_d88fc, @gosc_7f650: w pelni popieram. Lowcosty obsluguja pewien segment klienteli (mozliwa rezerwacja dlugo naprzod, data podrozy moze byc dostosowana do niskich cen), ale to nie jedyna klientela, jaka istnieje.
gosc_d88fc 2013-07-08 23:02   
gosc_d88fc - Profil gosc_d88fc
Sa jeszcze dwa powody, aby nie latac sluzbowo LCC po za zazwyczaj fatalnym rozkladem i mala liczba rejsow w tygodniu. Pierwszy to brak pewnosci czy samolot poleci, czy z powodu blachostki FR czy W6 nie odwola rejsu. Jesli stanie sie to u przewoznika tradycyjnego, ten przebukuje pasazera na inny rejs wlasny lub innego przewoznika z wlasnego aliansu lub spoza i w miare szybko mozna bedzie dostac sie na miejsce. W6 czy FR zaoferuje voucher na swoj inny rejs i caly zaplanowany plan wyjazdu sluzbowego (np. w celu spotkania z klientem, negocjacji z klientem) pada. Dlatego, do czasu gdy w PL nie bedzie Easyjeta latajacego w rownym rozkladzie 2-3 razy dziennie nie zamierzam latac LCC. Drugi: te podchwytliwe chwyty dot. zakupu uslug dodatkowych jak ubezpieczenie etc. FR i W6 usiluja zrobic pasazera w konia jak tylko sie da. To kolejny powod, aby nawet nie zagladac na ich strony, nie wspominajac o podrozowaniu ich samolotami.
gosc_7f650 2013-07-08 17:24   
gosc_7f650 - Profil gosc_7f650
krzysekl: często to nieprawda. Ile linii LCC wykonuje wiecej niż jeden lot dziennie na danym kierunku? Obawiam sie, ze liczba bedzie bliska zeru. I nie ma co machac tu lotami do UK, bo to specyficzny kierunek, zwłaszcza dla FR, a tym bardziej na UK świat sie nie zaczyna, ani nie kończy.
krzysiekl 2013-07-08 17:10   
krzysiekl - Profil krzysiekl
często to nie prawda. LCC latają przez maksymalnie długi dzień, więc są też loty wcześniej rano jak i wieczorem. Tak też wyglądała zazwyczaj moja służbowa podróż do UK. Lot wieczorem (często nawet późnym), podróż do hotelu na nocleg, następnego dnia w biurze. Podróż powrotna, check out z hotelu rano w dniu wyjazdu, w pracy już z bagażem i z pracy prosto na lotnisko. Ten schemat powtarzał się i większości pracowników, także tych z kadry zarządzającej. Osobiście nie miałem nic przeciwko jak trafił się lot w ciągu dnia:>
gosc_df2ce 2013-07-08 16:11   
gosc_df2ce - Profil gosc_df2ce
LCC lataja za rzadko i przewaznie o dziwnych godzinach (srodek dnia) - zazwyczaj tak, ze rozbijaja caly dzien pracy i pol dnia poswieca sie na przelot i dojazd z/na lotnisko. Jak tu ktos wspomnial nie da sie nimi poleciec rano tam i wieczorem wrocic i produktywnie spedzic caly dzien. Dlatego latam tylko przewoznikami tradycyjnymi, bo moge rano wyleciec i wieczorem wrocic, wyspac sie w swoim lozku i nastepnego dnia isc do biura i ew. kolejnego dnia znowu gdzies leciec. Nie latam biznesem, kupuje srednio drogie bilety w economy i wychodzi mnie w sumie taniej niz przelot LCC w liczajac w to strate czasu z uwagi na kiepski zazwyczaj rozklad LCC i koniecznosc dalekich dojazdow oraz koszt hotelu, a nastepnego dnia jestem w swoim biurze. Nigdy nie bede ustawial swojego planu tygodnia do rozkladu lotow - time is money. A studenci i jadacy na wakacje to zupelnie inny segment rynku - nie pod nich sie ustawia rozklady lotow tylko pod pasazerow latajacych w celach zawodowo, bo to na tych ostatnich przewoznicy zarabiaja. Studenci to zapelniacze miejsc - oni maja duzo czasu i moga sie dostosowywac albo planowac na pol roku wczesniej, ze sobie gdzies pojada, wiec dla przewoznikow sa tylko dodatkiem. Patrzac na przychody przewoznikow przynosza relatywnie malo, wiec napewno nikt nie bedzie ustawial rozkladu pod studentow czy jadacych na wakacje.
krzysiekl 2013-07-08 15:27   
krzysiekl - Profil krzysiekl
to zależy od daty. jak komuś pasuje data albo się dostosuje - to czesto ludzie tak wybierają. Zwłaszcza studenci albo lecący na urlop jeśli mają możliwość wyboru kiedy mają wolne. Biznes faktycznie może woleć wybrać codziennie (czy wręcz dostępne kilka razy dziennie) połączenie, aczkolwiek w mojej byłej firmie kalendarz wyjazdów służbowych zależał od kalendarza lotów linii oferujących bezpośrednie połączenia;) (W sumie mniejsze znaczenie miało czy to LCC czy tradycyjny, ale zazwyczaj to bezpośrednie było częściej oferowane przez LCC). Firma nie była w Warszawie.
gosc_90db6 2013-07-08 14:05   
gosc_90db6 - Profil gosc_90db6
krzysiekl: jak ma sie czas by siedziec gdzies dwa dni i czekac na kolejny rejs W6 czy FR to ok. Lecac w Europie Ja chce poleciec rano i wrocic wieczorem, bo to oszczednosc pieniedzy i czasu. A to oferuja tylko przewoznicy tradycyjni oraz FR/W6 z wybranych portow w PL do LON. FR/W6 nie daja mi takze gwarancji, ze polece, bo sie zepsuje samolot i rejs jest opozniony i nie moga mnie wyslac samolotem innego przewoznika, a linie tradycyjne tak i to sie liczy i jest bardzo istotne.
ryan 2013-07-08 13:16   
ryan - Profil ryan
no ja wole leciec LCC bezposrednio niz z przesiadkami tradycyjna linia. Pod warunkiem ze oczywiscie ma to sens finansowy
krzysiekl 2013-07-08 12:58   
krzysiekl - Profil krzysiekl
z resztą niedawno słyszałem "Po co mam lecieć LH z Katowic do Mediolanu skoro Wizz lata bezpośrednio" Sądzę, ze takich ludzi jedynie niższa cena w LH by przekonała:D a to na razie nie możliwe bo ceny W6 są śmiesznie małę na tej trasie nawet jeśli doliczyć opłaty.
krzysiekl 2013-07-08 12:56   
krzysiekl - Profil krzysiekl
i się może przeliczyć bo Polacy nie boją się LCC. Do tego stopnia że część ludzi nie porównuje cen FR i W6 z LOTem. Sprawdzają tylko tych dwóch przewoźników a resztę m.in. LOT olewają przez co nawet czasem kupują drożej po uwzględnieniu dopłat.
gosc_1d158 2013-07-08 12:41   
gosc_1d158 - Profil gosc_1d158
krzysiekl: LOT sprzedaje zazwyczaj drożej z regionów niż z Warszawy, bo w regionach nie ma konkurenta z połączeniami bezpośrednimi. Gdyby w DXB nie było Emirates, to Qatar też by sprzedawał drożej z DXB niż z DOH.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy