Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_63673
2013-07-02 21:01
jestem ciekawy jaki będzie wynik po pierwszym półroczu ale zdaje się że LCC będą miały 55%-60% rynku, braknie mi polskiego LCC ...
... a tak swoją droga zna ktoś dokładne plany rozwoju LOT-u, gdzie dokąd zacznie latać, jaka flotę( średnia dystansowa) przewiduje na najbliższe 5-7 lat, chodzi mi o konkrety a nie mydlenia oczów prasówkami ze jest dobrze ale źle
gosc_5764e
2013-07-02 19:28
hops, Ty chyba jesteś pracownikiem LOTu skoro tak go bronisz.
gosc_aee59
2013-07-02 18:47
swoja droga ryan jest genialny sprzedaje bilet za 100 a z usług dodatkowych (bagaze ,jarmark wyciaga 2x tyle dopłaty od miast gdzie diabeł mowi dobranoc
usuniety
2013-07-02 18:37
gosc_afe20, jesli mialby na tym zarabiac a nie na sile zadluzac sie latajac tak jak lata, to czemu nie. Ale dzialanosc LOTu musialaby byc w zupelnie innej formule. Czy po upadku Malevu Wegry zawalily sie, gdy w ich miejsce de factu wszedl Wizzair? Nie.
usuniety
2013-07-02 18:20
Ale dodam, ze Embraery sie do tego nie nadawalyby.
gosc_afe20
2013-07-02 18:13
CZyli LOT powinien nabyc kilka 738-189miejsowych i latac z regionów do Wielkej Brytwanny po zadupiach w norwegi i w wakacje hiszpania i włochy
gosc_6b198
2013-07-02 18:10
z taka flotą jak ma LOT latanie z regionów to samobojstwo
usuniety
2013-07-02 18:06
gosc_1nf00 na trasach na ktorych lataja Polacy i by zapelnic samoloty nie trzeba bylo zrzucac na nie paxow z 10 innych samolotow na zasadzie hubu. Takie trasy pewnie by sie znalazly i LOT moglby na nich zarobic ale jest juz za pozno bo trasy zajete sa juz przez LCC a przygnieciony kosztami LOT nie jest w stanie z nimi konkurowac.
gosc_1bf00
2013-07-02 17:13
gosc e8da2 napisz dokąd miałby LOT latac z regionów E75/E95?
gosc_cfe49
2013-07-02 17:07
A niby w ktorym porcie regionalnym dal ciala? Podobnie jak LH dowozi z portow regionalnych pasazerow do swojego hubu, zreszta z o wiele wieksza iloscia polaczen niz LH, co daje im wieksz czestotilowscia co gwarantuje bardziej elastyczne planowanie podrozy
gosc_e8da2
2013-07-02 16:54
Stołeczny przewoźnik miał wystarczającą ilość czasu aby nauczyć się dobrej roboty od LH lub FR i być obecnym we wszystkich polskich portach regionalnych ... ale dał ciała i tak działa, a obce linie robią kasę w PL.
Jakby FR dostał od naszego rządu takie dofinansowanie jakie dostaje LOT to myślę że by nawet przemalowali samoloty na biało-czerwono ;)
krzysiekl
2013-07-02 15:40
Węgry mają WizzAir :) a Polska? Tylko LOT z liczących się....
nie chciałbym FR jako Naszej linii narodowej :D
gosc_c73d4
2013-07-02 13:43
@hops
Nie zależnie od wszystkiego to LOT jest na uprzywilejowanej pozycji bo to on dostaje kasę od Państwa i to liczoną w miliardach złotych a ty wyjeżdżasz, że Ryanair ostatnio dostał od jakiegoś Pcimia Dolnego kilka milionów złotych. To dobrze, że dostał bo temu Pcimiowi zwróci się to dość szybko. A LOT? Dziura bez dna, coraz większe długi, coraz gorsza sytuacja.
@b737800max a wiesz kto i jak rozmawia z LO/K2? to klient przychodzi o linii i "zamawia" reklamę, a nie linia chodzi i szuka. myślisz, że FR biega po każdym lotnisku i się o coś prosi? czeka na propozycje i potem dusi ile może.
no właśnie dostaje kasę ze skarbu państwa, żeby pan poseł poleciał tam gdzie ma widzi mi się. gdyby dostał pieniądze od samorządu A przed tym samorządem musiałby się rozliczyć i tłumaczyć.
krzysiekl
2013-07-02 12:00
niech choć w końcu stronę internetową poprawią...
usuniety
2013-07-02 11:22
hops: PS2. P(W)LL LOT cały czas dostaje kasę ze skarbu Państwa liczoną w milionach złotych, więc powinni mieć arcy przyciągające do nich reklamy zamiast odpychające.