gosc_2bc73: jak już to lot nie z DUS, a z Taszkentu: TAS-RIX-JFK rejs HY 101.
gosc_40914
2013-07-02 14:28
Chmurka: Ja lecialem WAW-ORD w economy, i JFK-WAW w premium economy.
Economy to niestety ciasnota i moze nie dokonca obiektywna opinia bo lecialem 16.01 pierwszym rejsem, i byly problemy z klimatyzacja w zwiazku z czym lot byl fatalny.
Premium Economy to juz zupelnie inna bajka, i dopiero tam widac zalety tej maszyny. Doplata na lotnisku do premium 150$ - jak najbardziej warto
gosc_2bc73
2013-07-02 09:45
LOT i tak traci pasażerów. Już tak dużo łotyszy nie lata na JFK przez WAW bo mają znacznie tańsze Uzbekistan Airways na trasie DUS-RIG-JFK.
No tak, wiec troche jednak slabo z tym szukaniem rzetelnej informacji. Tak czy siak, jesli 4 Drimki dzis sobie lataja, to tylko sie cieszyc. Szkoda, ze malo jest tu na forum komentarzy pasazerow, ktorzy juz polatali tymi samolotami na dlugich trasach, jestem ciekaw ich wrazen. Ja po ostatnim przelocie na A380 jestem zachwycony iloscia miejsc na nogi w klasie ekonomicznej; mozna wrecz noga na noge zalozyc. W naszym 787 wydaje sie, ze jest znacznie mniej miejsca, testowalem tylko na krotkiej trasie, wiec nie wiem, czy to rzeczywiscie problem.
piotrek737
2013-07-01 22:18
chmurka: To już kwestia jak transponder działa i jest rozczytywany przez radary SBS.
Cos te strony sa jednak dla mnie niejasne i/lub niepelne, tu dam taki przyklad. Wczoraj LRB lecial WAW-JFK a dzis juz leci WAW-ORD. Jak wiec wrocil z JFK? Prawdopodobnie radar nie pokazal powrotu, ale dlaczego?
zobacz link
No to ja zapodam taki link...
zobacz link
piotrek737
2013-07-01 21:54
Chmurka: SP-LRA poleciał jako LO 1, SP-LRB jako LO 3, SP-LRC jako LO 6, a SP-LRD jako LO 41. Poniżej masz link do LO6 ;)
zobacz link
Hmm, ja widze LO6 na flightstats i flightaware jako 767...
gosc_84060
2013-07-01 17:56
jestem ciekawy czy po wejściu do siatki połączeń wszystkich dreamlinerów wszystkie one będą mogły latac z rękawów kiedy powiedzmy w godzinach szczytu odlatują naraz 3 atlantyki. Podobno stanowisko numer 9 na okęciu nie jest przystosowane dla samolotów kodu E takich jak 787, choć były próby dokowania tam 787 niby wypadły pomyślnie ale PPL kręci nosem na dokowanie tam SP kodu E. 767 wchodził tam bez problemu 787 niby też, ale jest mniejszy odstęp do dokującego obok dreamlinera na stanowisku 10, nie wiem czy to będzie problem czy nie. Jeżeli będą problemy to jednen zawsze będzie latał ze stanowiska oddalonego, gdyż stanowisko przy stanowisku numer 13 przy rękawach zawsze odprawiany jest Emirates a oni nie zgodzą się latać z oddalonego bo mają umowe na dokowanie przy rękawach, więc dla dreamków pozostanie stanowisko 10 i 14. Chyba że uda się je dokować też na stanowisku numer 9 tak jak 767.
Historyczny moment dzisiaj od godz. 17.44. Cztery dreamlinery LOT-u w powietrzu i to w lotach komercyjnych. Po kolei: LO 1 do ORD, LO6 do JFK, LO41 do YYZ i LO3 do ORD !
Tamibe masz racje. Dzis cztery z pieciu rejsow jest wykonane przez 787
kulpat prawdopodobnie jesteś w błędzie - w systemie rezerwacji pierwszy lot LO6 to 787 a popołudniowy 767
Jutro oba rejsy do JFK na 767
Też tak myślałem, że będzie historyczny dzień bo najpierw LO 6 do JFK potem LO1 do ORD i LO45 do YYZ. Zapomnieliśmy że w niedzielę nie ma popołudniowych lotów ani do ORD jak też JFK. Myślę że taki dzień będzie jutro i 4 sztuki LOT-u 787 polecą przez ocean
dpietrzak17
2013-06-30 15:03
to dzis chyba 4 dremki polecą za ocean...
LO3 wrocil dzis do W-wy jako LO4 56 minut przed czasem. Wiec chyba poplatal sie tylko wirtualnie na tym radarze. Tak btw juz 3 Drimki lataja handlowo. Dobrze, dobrze...
gosc_63e4b
2013-06-30 04:31
To jest tylko blad na radarze, nie szukajcie sensacji z 787 bo juz jej nie bedzie. FR24 troche szwakuje czasami