Emirates: B777 zamiast A330 na Okęciu

Emirates: B777 zamiast A330 na Okęciu Od 1 stycznia 2014 roku Emirates wprowadzi do obsługi trasy pomiędzy Warszawą a Dubajem samolot Boeing 777-300ER. Obecnie przewoźnik operuje na tej trasie Airbusem A330-200. Zmiana nastąpi w niespełna rok po uruchomieniu rejsów. - Połączenie z Warszawy rozwija się niezwykle dynamicznie. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, aby...
27/06/2013 12:25   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_33981 2013-07-02 14:01   
gosc_33981 - Profil gosc_33981
Pewnie nie mają takiego popytu na bilety :(
adrian991 2013-07-01 22:48   
adrian991 - Profil adrian991
Oni zwiekszaja liczbe miejsc a dziwi mnie ze Qatar lata tylko na A320.
krzysiekl 2013-07-01 22:04   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Jak się leci w dwie osoby to A330 może mieć swoje plusy. Z resztą tylko dwa miejsca przy oknie zawsze mogą być zaletą.
krzysiekl 2013-07-01 22:04   
krzysiekl - Profil krzysiekl
oraz nie ulega wątpliwości, że A380 jest lepszy...:)
flyhop 2013-07-01 13:01   
flyhop - Profil flyhop
Ogólnie to dobrze,że Emirates tak się rozwija na Okęciu nareszcie będziemy mieć "triple sevena" w Warszawie na stałe :)
gosc_87280 2013-06-30 11:27   
gosc_87280 - Profil gosc_87280
gosc_3c64f- wg Ciebie B777 jest przereklamowany o okrzyczany? Dla twej wiadomości zobacz jakie ilosci już odebrano i ile jest ich zamowionych...jaka jest opinia o tych samolotach. Może gdzieś czytałeś broszurę AIRBUSA i stąd twa opinia ;)
gosc_3c64f 2013-06-29 21:46   
gosc_3c64f - Profil gosc_3c64f
a ja wole ich A330 i nie wiem co takiego zachwycajacego ma byc w tym okrzyczanym i ostro przereklamowanym B777. Ciasny, niewygodny. Lecialem ich A380 i lepszego samolotu nie ma.
gosc_a4cfc 2013-06-29 18:08   
gosc_a4cfc - Profil gosc_a4cfc
W końcu, bo ten A330 była na maxa zużyta (wiem bo leciałem) tylko niech podejście do reklamacji polskiego klienta poprawią to może znów skorzystam ... Singapore Airlanes miałby fajny port z WAW razem z LOTem mógłby kooperować na Europe Wschodnią i Południową też Stare Ailiance
krzysiekl 2013-06-28 23:31   
krzysiekl - Profil krzysiekl
może mają jakieś wspólne bilety przez pośredników, ale code-share to chyba nie ma? numer LOT na rejsach Air China i odwrotnie. Tak samo na stronie LOTu nie da się kupić biletu do Tokio. Ostatnio u podawałem przykładowe przesiadki wcale nie jest tak źle. Przylatując o 6:30 rano można się przesiąść na różne rejsy krajowe w tym Shanghai i Hong Kong, Japonia (w tym Tokio), Seul. Do Australi (Sydney) gorzej ok 10h czekania ale całkowity czas podróży i tak nie jest taki zły (przy dobrym skomunikowaniu byłoby to najszybsze połączenie WAW-SYD).
wroord 2013-06-28 21:24   
wroord - Profil wroord
krzysiekl jezeli sie nie myle to maja code-share w PEK z Air China ale godziny lotow sa takie ze za bardzo nie pozwalaja na transfery.
krzysiekl 2013-06-28 15:36   
krzysiekl - Profil krzysiekl
code-share to mogliby miec już teraz w Pekinie.

Ale może samoloty takie pełne że nie ma to sensu? bo nie wiem czemu....
gosc_4b837 2013-06-28 13:59   
gosc_4b837 - Profil gosc_4b837
Dlaczego nikt nie zrobi konkurencji naszemu drogiemu LOTowi na bezpośrednie loty do USA? Dlaczego American, United albo Delta nie chcą latać do Polski?
gosc_ede26 2013-06-28 11:43   
gosc_ede26 - Profil gosc_ede26
LOT powinien otworzyć jak najszybciej połączenie do Singapuru lub Bangkoku lub Kuala Lumpur i podpisaćcode-share'a aby rozwozili dalej na Daleki Wschód oraz Australię i Oceanię.
gosc_794e5 2013-06-27 23:44   
gosc_794e5 - Profil gosc_794e5
łe zaden szał czekam na singapurczyka
gosc_0ffc0 2013-06-27 22:43   
gosc_0ffc0 - Profil gosc_0ffc0
z tym połaczeniem LOT-u do pekinu to troche przesada ze pusto lata na lipiec i sierpien prawie wszystkie loty wyprzedane nawet w biznes zostały po 2 siedzenia na te loty
gosc_179ea 2013-06-27 22:15   
gosc_179ea - Profil gosc_179ea
Ciekawe czy sa jacys dolatujacy pasazerowie spoza Polski.
gosc_e7c48 2013-06-27 22:09   
gosc_e7c48 - Profil gosc_e7c48
LOT woli wozić powietrze do Pekinu, niż towary na bliski wschód :)
Swoją drogą, LOT dawno temu dały ciała, powinien zakupić B772/B773, by właśnie móc wozić pasażerów towar, bo na przewozie towarów się zarabia.

a EK prędzej do Warszawy dołoży drugi lot niż wrzuci A380, QR za to pewnie da A330/B787, nie liczyłbym na nic większego w WAW w najbliższym czasie.
spotter10 2013-06-27 22:02   
spotter10 - Profil spotter10
Z tego co czytam, to EK obsłużył sporo pax i będzie ich coraz więcej. Jedną maszyną na jednej trasie w przyszłym roku będzie w stanie wygenerować ruch w wysokości 240-280 tys. pax! To jest naprawdę sporo! Trzymam kciuki aby to i inne dalekowschodnie (obecne i przyszłe) połączenia podobnie się rozwijały.
gosc_9285b 2013-06-27 21:45   
gosc_9285b - Profil gosc_9285b
Chodzi głównie o to cargo. Tak naprawdę już sam ładunek zapewnia opłacalność lotu. Ludzie są na dokładkę. Szkoda że LOT o tym nie wiedział
gosc_7a88a 2013-06-27 20:52   
gosc_7a88a - Profil gosc_7a88a
Tylko ze to 777-300 a nie 777-300ER to tak samo stare samoloty jak ten a330 co teraz lata, tak wiec bez szalu, ale maszyna piekna !!!!! i czekac tylko na nowe 300ER w przyszlosci !!! :-)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy