Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_33981
2013-07-02 14:01
Pewnie nie mają takiego popytu na bilety :(
adrian991
2013-07-01 22:48
Oni zwiekszaja liczbe miejsc a dziwi mnie ze Qatar lata tylko na A320.
krzysiekl
2013-07-01 22:04
Jak się leci w dwie osoby to A330 może mieć swoje plusy. Z resztą tylko dwa miejsca przy oknie zawsze mogą być zaletą.
krzysiekl
2013-07-01 22:04
oraz nie ulega wątpliwości, że A380 jest lepszy...:)
Ogólnie to dobrze,że Emirates tak się rozwija na Okęciu nareszcie będziemy mieć "triple sevena" w Warszawie na stałe :)
gosc_87280
2013-06-30 11:27
gosc_3c64f- wg Ciebie B777 jest przereklamowany o okrzyczany? Dla twej wiadomości zobacz jakie ilosci już odebrano i ile jest ich zamowionych...jaka jest opinia o tych samolotach. Może gdzieś czytałeś broszurę AIRBUSA i stąd twa opinia ;)
gosc_3c64f
2013-06-29 21:46
a ja wole ich A330 i nie wiem co takiego zachwycajacego ma byc w tym okrzyczanym i ostro przereklamowanym B777. Ciasny, niewygodny. Lecialem ich A380 i lepszego samolotu nie ma.
gosc_a4cfc
2013-06-29 18:08
W końcu, bo ten A330 była na maxa zużyta (wiem bo leciałem) tylko niech podejście do reklamacji polskiego klienta poprawią to może znów skorzystam ... Singapore Airlanes miałby fajny port z WAW razem z LOTem mógłby kooperować na Europe Wschodnią i Południową też Stare Ailiance
krzysiekl
2013-06-28 23:31
może mają jakieś wspólne bilety przez pośredników, ale code-share to chyba nie ma? numer LOT na rejsach Air China i odwrotnie. Tak samo na stronie LOTu nie da się kupić biletu do Tokio. Ostatnio u podawałem przykładowe przesiadki wcale nie jest tak źle. Przylatując o 6:30 rano można się przesiąść na różne rejsy krajowe w tym Shanghai i Hong Kong, Japonia (w tym Tokio), Seul. Do Australi (Sydney) gorzej ok 10h czekania ale całkowity czas podróży i tak nie jest taki zły (przy dobrym skomunikowaniu byłoby to najszybsze połączenie WAW-SYD).
krzysiekl jezeli sie nie myle to maja code-share w PEK z Air China ale godziny lotow sa takie ze za bardzo nie pozwalaja na transfery.
krzysiekl
2013-06-28 15:36
code-share to mogliby miec już teraz w Pekinie.
Ale może samoloty takie pełne że nie ma to sensu? bo nie wiem czemu....
gosc_4b837
2013-06-28 13:59
Dlaczego nikt nie zrobi konkurencji naszemu drogiemu LOTowi na bezpośrednie loty do USA? Dlaczego American, United albo Delta nie chcą latać do Polski?
gosc_ede26
2013-06-28 11:43
LOT powinien otworzyć jak najszybciej połączenie do Singapuru lub Bangkoku lub Kuala Lumpur i podpisaćcode-share'a aby rozwozili dalej na Daleki Wschód oraz Australię i Oceanię.
gosc_794e5
2013-06-27 23:44
łe zaden szał czekam na singapurczyka
gosc_0ffc0
2013-06-27 22:43
z tym połaczeniem LOT-u do pekinu to troche przesada ze pusto lata na lipiec i sierpien prawie wszystkie loty wyprzedane nawet w biznes zostały po 2 siedzenia na te loty
gosc_179ea
2013-06-27 22:15
Ciekawe czy sa jacys dolatujacy pasazerowie spoza Polski.
gosc_e7c48
2013-06-27 22:09
LOT woli wozić powietrze do Pekinu, niż towary na bliski wschód :)
Swoją drogą, LOT dawno temu dały ciała, powinien zakupić B772/B773, by właśnie móc wozić pasażerów towar, bo na przewozie towarów się zarabia.
a EK prędzej do Warszawy dołoży drugi lot niż wrzuci A380, QR za to pewnie da A330/B787, nie liczyłbym na nic większego w WAW w najbliższym czasie.
spotter10
2013-06-27 22:02
Z tego co czytam, to EK obsłużył sporo pax i będzie ich coraz więcej. Jedną maszyną na jednej trasie w przyszłym roku będzie w stanie wygenerować ruch w wysokości 240-280 tys. pax! To jest naprawdę sporo! Trzymam kciuki aby to i inne dalekowschodnie (obecne i przyszłe) połączenia podobnie się rozwijały.
gosc_9285b
2013-06-27 21:45
Chodzi głównie o to cargo. Tak naprawdę już sam ładunek zapewnia opłacalność lotu. Ludzie są na dokładkę. Szkoda że LOT o tym nie wiedział
gosc_7a88a
2013-06-27 20:52
Tylko ze to 777-300 a nie 777-300ER to tak samo stare samoloty jak ten a330 co teraz lata, tak wiec bez szalu, ale maszyna piekna !!!!! i czekac tylko na nowe 300ER w przyszlosci !!! :-)