Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d50fd
2013-07-02 21:49
Aerofłot to nie jest europejski przewoźnik. To już jest Azja :-)
gosc_cc65d
2013-06-25 21:03
Jak to jedynym europejskim przewoźnikiem latającym do Hanoi??? a to Aeroflot już nie lata do Hanoi???
usuniety
2013-06-25 16:44
Dolaczam link
zobacz link
usuniety
2013-06-25 16:43
gosc_40974, nie plec bzdur i wejdz na strone GDN tam jest napisane wprost ze chodzi o przesiadke w MONACHIUM! A to ze LOT ma Cs z AC wiem od dawna.
gosc_40974
2013-06-25 16:31
Dla wszytko wiedzącego Kasjanka AC ma code-share z LOTem na trasie GDN-WAW-YYZ, stad moze informacja lotniska w GDN o tym, ze jest to polaczenie AC. Jest to ewidentne przekłamanie. I wcale nie chodzi o rejsy LH do FRA!
krzysiekl
2013-06-25 14:59
z resztą obecnie przylot do PEK jest 6:35 co i tak daje wielce niezłych skomunikowań po Chinach np. Shanghai 7:30 i 8:00 czy nawet HKG(8:00) i poza Chiny Osaka (8:40), Seul (8:45), Taipei (8:30), Tokio (8:35), Na Sydney trzeba czekać 10h35min i cała podróż WAW-SYD zajęłaby 30h co nie jest wielce tragicznym wynikiem (7-8h wiecej od najlepszych wyników)
krzysiekl
2013-06-25 14:39
@gosc_d53d1 teoretycznie już teraz mogliby podpisac Code Share z Air China w Pekinie. (pozostaje kwestia godzin lotów bo na razie na przesiadki w Pekinie jest średnio, natomiast chyba lepiej jest z przesiadkami w Warszawie). Nie wiem jednak dlaczego LOT nie lubi code-share. Ktoś im broni? albo nie lubią ich?
usuniety
2013-06-25 14:11
Przy okazji cytat ze strony lotniska GDN: "Połączenia lotnicze z Gdańska do Toronto wykonywane są regularnie przez linie lotnicze Air Canada." .... Oczywiscie chodzi o loty z przesiadka w hubie Lufthansy... Ciekawe ile ruchu ucieka LOTowi kazdego dnia i czy zmieniloby sie to przy okazji zmiany floty na Dreamlinery, gdyby zwiekszono oferowanie do USA/Kanady oraz dorzucono nowe miasta za Oceanem?
usuniety
2013-06-25 14:05
kasjanek: nie dziw się, że "przytłoczyły na tyle ofertę bezpośrednią LOTu ze nikt sie naszym przewoźnikiem w ogóle nie zainteresował". Jak każdy przyzwyczajony jest, że "oknem na świat z Polski jest LUFTHANZA z habami w FRAMUCDUS" w połączeniu z brakiem skutecznego markietingu by LOT, to nie dziw się, że pomijają P(W)LL LOT w wyborze przewoźnika do HAN.
Teraz po wejściu Emirates i Qatar Airways LOT sobie może pomarzyc o Azji. Na to już za późno. Zresztą - o otwieraniu nowych połączeń mowy nie ma - KE się nie zgodzi. Ale jeśli coś wchodzi w grę, to tylko i wyłącznie USA. Tak ogromna Polonia tłucze się LH i wszystkimi innymi liniami, bo LOT lata aż do Chicago i Nowego Jorku, nawet TOronto mają w siatce. Ale cóż. Brak jakiegokolwiek pomysłu, brak strategii - miliard będzie przeżarty, nic z tego w dalszym ciągu nie będzie.
usuniety
2013-06-25 13:54
copilot, moze Wietnamczycy mieszkajacy w Polsce nie byli sklonni placic hojnie za bilety LOT, ale przeciez LOT byl tak jak teraz Finnair jedyna (oprocz Aeroflotu) europejska linia latajaca do Wietnamu. Przeciez LOT ma hub w WAW, czemu nie potrafil zachecic innej klienteli do latania z/do Wietnamu przez swoj hub? Czyzby linia pierwszego wyboru czyli Vietnam Airlines, czy inne linie jak LH czy AF oferujace przesiadki na Hanoi ale juz w Azji, przytloczyly na tyle oferte bezprosrednia LOTu ze nikt sie naszym przewoznikiem w ogole nie zainteresowal?
gosc_d53d1
2013-06-25 13:19
Ale LOT planuje latać do Kuwejtu. Po co? Kto tam będzie latał? Bardziej powinni powrócić do Hanoi albo otworzyć połączenie do Singapuru albo Bangkoku i podpisać code share z jakąś dalekowschodnią linią aby dalej rozwoziła klientów
gosc_41556
2013-06-25 12:01
Jak LOT będzie chciał za jakiś czas wrócić do Hanoi na 787, to będzie już sporo trudniejsze. Przecież te 8 szt. 787 musi gdzieś latać.
to że są ludzie nie znaczy, że jest popyt, to raz, dwa, linie lotnicze preferuję specjalny typ klienta, a tego typu klienta w Polsce jak na lekarstwo.
No zobaczymy czy Finnair zarobi na tym połączeniu. Czas pokaże.
gosc_bc0f2
2013-06-25 09:14
Może kiedyś Vietnam Airlines przyleci do Polski jeśli LOT nie chce tam latać. Ostatnio leciałem do żony rodziny Aeroflotem przez Moskwę.
gosc_b900f
2013-06-25 09:12
W Polsce jest trzecia co do wielkości diaspora wietnamska w Europie i LOTowi się nie opłacało. A w Finlandii wietnamczyków mało a Finnair'owi będzie się opłacać.
super, szkoda ze nie staalliance
gosc_8e714
2013-06-25 02:25
Finnair nie jest jedynym europejskim przewoźnikiem latającym do Hanoi ponieważ tam lata również Aerofłot.
gosc_418f1
2013-06-25 02:05
Lot'owi się Hanoi nie opłacało. Ciekawe czy Finnair będzie innego zdania.