gosc_d75f8
2013-06-25 11:49
pikol powołaj specjalną komisję
gosc_0cf8a
2013-06-25 11:41
Jak zwykle wypowiadają się ludzie, którzy nie mają pojęcia o sprawie. @shorty zanim skomentujesz jakąś informację, najpierw przeczytaj ją ze zrozumieniem. @pikol uwierz mi na słowo, że zupełnie nie o to w całej sprawie chodziło.
gosc_97da5
2013-06-24 23:30
pikol ty masz cos z antoniego chyba cos z toba nie tak
Przecież tu nic nie piszą o lotnisku...
po prostu skuteczna antypromocja , kolejna zresztą lotniska spoza wpływów PPL
gosc_26e8f
2013-06-24 20:39
Przecież poinformowali, że "Za zaistniały błąd przeprosimy też w odpowiedni sposób:. Co oznacza, że wiedzą jak udobruchać klientów, aby zachować dobry wizerunek. Zachowują się w pełni profesjonalnie. A awaria to awaria, zawsze może się zdarzyć. Grunt to umieć postępować po niej zarówno wobec klientów, jak i w komunikacji do otoczenia firmy. Tutaj widać wszystko jest bez zarzutu.
@shorty a dlaczego to niby ELO ma dawać gifty, skoro nawalił esky?
no to chyba jeszcze jakis gift powinien byc a nie tylko zwrot koszto lub bilet, ale po ELO to pewnie nie ma sie co spodziewac.
nie lubie esky, ale przynajmniej nie wydziwiaja, przeprosili, zwrocili koszty - bez specjalnej sciemy