usuniety
2013-06-25 14:54
Wyobrazcie sobie ze znam ludzi, ktorzy bilety na Wizzaira kupowali w biurze podrozy!! Ale co sie dziwic, skoro sa tacy ktorzy codziennie biegaja do banku zaplacic rachunek bo nie ufaja bankowosci online... I o zgrozo, to nie tylko starsi ludzie!
gosc_9e7f7
2013-06-25 12:56
To smutna wiadomość. Zawsze lubiłem ich dzień dobry tu Czeskie Aerolinie ...
No CSA nie ma za bardzo czego zaoferować pasażerom z WAW, no może teraz Seul, bo LO ma więcej połączeń niż CSA.
gosc_45180
2013-06-24 23:50
do trunczyk, to nie byla zadna szefowa Malevu, tylko sales manager, a szefem byl kto inny, z CSA jest inaczej, chodz historia zakonczy sie identycznie, - CSA lata 3x dzinnie ATR42, generalnie pusty, bo siatki polaczen nie maja zadnej - a PRG , przejal LOT, bo ma lepszy produkt
gm717 podejrzewam ze ile by nie bylo to i tak za duzo. Kto w dzisiejszych czasach kupuje bilet w biurze ?!
gosc_b933f
2013-06-24 20:20
Warszawa traci na znaczeniu w europie
Jak wygląda ta sprawa z LOTem ? Ile biur ? I czy w ogóle mają one jakiś sens?
gosc_e1a73
2013-06-24 19:52
Taki sam los spotkał oddział LOT-u w Tel Awiwie. Zamknięty 3 lata temu. Pasazer.com nie chciał o tym informować wtedy niestety.!!! Oddział który przynosił zyski i utrzymywał inne oddziały na świecie.
Nie pamietam kiedy ostatnio kupowalem bilet w biurze chyba jakies 13 lat temu....
torunczyk
2013-06-24 17:01
Outsourcing, ale do kompetentnego podmiotu - Krzysztof Baranowski to długoletni dyrektor oddziału Czech Airlines w Warszawie. Podobnie było z Malevem - najpierw było biuro własne, potem je zamknęli, a ówczesna szefowa biura założyła własną firmę i została GSA Malev-u.
Oby historia się nie powtórzyła...
usuniety
2013-06-24 15:09
Outsourcing pełną gębą...