usuniety
2013-06-24 15:09
Jak jesteśmy już w temacie 787 to proponuję przeczytać coś ciekawego odnośnie rekompensat od Boeinga za uziemnione B787 z powodu "batterymare".
zobacz link
gosc_16c9c
2013-06-23 22:40
Kabina bez rewelacji, w szczególności klasa biznes dla karłów.
krzysiekl
2013-06-23 20:04
z powodu biletów poniżej progu rentowności to długi są tylko wtedy jeśli system sprzedaży nie działa idealnie (a to trudne pewnie) tzn gdy te bilety można było sprzedać drożej. Podnoszenie cen niekoniecznie zwiększa zyski ;)
gosc_486af
2013-06-23 16:53
Długi biorą się z biletów sprzedanych poniżej progu rentowności danego polączenia, a także kosztów ogólnego zarządu całej firmy...
gosc_49248
2013-06-23 16:45
obniżyć ceny, zwiększyć liczbę destynacji, poprawić połączenia z lotami transferowymi (max 3h transfer, nie 6), poprawić podejście do klienta (klient to klient, a nie petent, jak nadal klientów traktują pracownicy lotu)...
tyle, że lot chce być linią eksluzywną i życzy sobie za bilety w economy tyle, ile inni sobie życzą w business. przykład LHR-WAW w business w BA można w jedną stronę polecieć już za
gosc_1f3c5
2013-06-23 16:42
skąd wiecie, że klasa ekonomiczna jest wygodna? siedzieliście przez 9h w tych fotelach?
gosc_be6dc
2013-06-23 15:59
wszystkie linie na swiecie się rozwijają a Nasz LOT chce sprzedać 170, wynająć 787 i pozostać z 20 samolotami.. zmiast liczyc na dotacje Panstwa powinni zwiekszac ilość denstynacji, likwidować nieopłacalne... aczkolwiek latam kilkanaście razy w miesiau i zasze LF jest ~ 80% wiec nie wiem skad te dlugi?