Korean Air kupi Boeingi 777 i 747-8I

Korean Air kupi Boeingi 777 i 747-8I Korean Air zobowiązał się dziś (18.6) do zakupu 11 samolotów szerokokadłubowych Boeinga - 6 modeli B777-300ER oraz 5 B747-8 Intercontinental. Zamówienie jest warte 3,6 mld dolarów amerykańskich według cen katalogowych. Porozumienie zostało podpisane w trakcie 50. salonu Paris Air Show w Le Bourget. Sponsorem relacji Pasazer.com z tego wydarzenia jest Air France...
18/06/2013 16:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_eb83f 2013-06-19 09:52   
gosc_eb83f - Profil gosc_eb83f
A wydał ktoś a380 w cargo?
cani 2013-06-19 09:49   
cani - Profil cani
marcowy: zgadzam się oczywiście z Tobą, tak było jak piszesz :) Sponsorem kolejnej odpowiedzi jest firma TomCani
zobacz link
marcowy 2013-06-19 09:45   
marcowy - Profil marcowy
cani; skończyli go oferować bo przez dwa lata 2010-2011 - jak był w ofercie - nikt go nie chciał
cani 2013-06-19 09:25   
cani - Profil cani
marcowy: A340 nikt nie zamówił od dawna, bo od dawna też nie ma go już w ofercie. Airbus zakończył oferowanie tego modelu. To jeden z głównych powodów braku zamówień :) Sponsorem mojej odpowiedzi na wpis marcowego jest firma TomCani.
zobacz link
marcowy 2013-06-19 09:22   
marcowy - Profil marcowy
wrood: zgadzam się z tobą. Liczba zamówionych /dostarczonych egzemplarzy 747-8I/A380 to 110/250 egzemplarzy co przy 3 -letnim późniejszym wejściu 747 nie wyglada źle: szczególnie w wersji towarowej: tam 747 jest bezkonkurencyjny
marcowy 2013-06-19 09:14   
marcowy - Profil marcowy
shorty: A340 to już stary złom - aczkolwiek jeden z moich ulubionych do latania - z uwagi na zalety 777 od czterech lat nikt go nie zamówił. 747-8I stanowi mimo wszystko poważną konkurencję dla 380
cani 2013-06-19 08:32   
cani - Profil cani
Sponsorem mojego przeczytania relacji z Paris air show jest TomCani
zobacz link
wroord 2013-06-19 04:46   
wroord - Profil wroord
b737800Max to prawda Airbus oglosil A320Neo a Boeing dosc dlugo sie zastanawial zanim wyskoczyl z 737Max. Z tym ze Boeing odnowil 737 z wersji classic na NG a Airbus dopiero wprowadza zmiany w NEO. Dlatego jest mniej zamowien na Max bo wciaz sa zamowienia na NG. Same Southwest airlines, ktore lataja tylko na 737 beda miec do wymiany 550 modeli.
usuniety 2013-06-18 23:21   
usuniety - Profil usuniety
wroord: nie sądzisz, że identyczna sytuacja jest z B737 MAX? MAX za późno został ogłoszony, dlatego A320 NEO ma już ponad 2500 zamówień, NEO tylko 1318...
wroord 2013-06-18 23:01   
wroord - Profil wroord
Nie powiedzialbym ze 747-8I jest niewypalem jak sugeruje gosc_530b5 lecz ze Boeing wyszedl zbyt pozno z tym modelem i linie ktore moglyby go zamowic juz zamowily A380.
tombik 2013-06-18 22:04   
tombik - Profil tombik
To tylko moja prywatna obsesja, ale wg. mnie 747-8I to najwspanialsza maszyna świata.
shorty 2013-06-18 20:37   
shorty - Profil shorty
no przy 787 w roznych wersjach to raczej nie bedzie zamowien, tak samo jak na A340
gosc_530b5 2013-06-18 19:37   
gosc_530b5 - Profil gosc_530b5
747-8i rules? A niby gdzie? Nikt wersji pasazerskiej nie chce. Jedyne wieksze zamowienie na niego zlozyla Lufa. Milo, ze Korean zamowil ta maszyne, ale ten samolot okazal sie raczej niewypalem. A szkoda.
tombik 2013-06-18 18:11   
tombik - Profil tombik
747-8i rules!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy