gosc_7694d
2013-06-18 07:17
@shorty: LOT, jak i każda inna linia, powinna wybrać samolot dla siebie najlepszy (uwzględniający wszystkie aspekty), a nie tylko taki samolot, który jest produkowany w Europie, bo wtedy nie ma żadnego wyboru tylko jest zmuszany wybierać mniejsze zło. Jeśli A nie spełnia wymagań to wybieram B. Proste.
gosc_0ae91
2013-06-18 06:39
Ludzie nie mogę czytac tych bredni... co ma LOT do europejskiej gospodarki? czy ktoś w Europie się o nas martwi? zastanowcie się co piszecie...
A340 to rzeczywiscie lipa, ale fajnie ze wchodza w A, to popiera europejski przemysl. LOT tez moim zdaniem powienin wchodzic w A a nie w B. inaczej nasza europejska gospodarka zacznie zie zwijac.
gosc_cab80
2013-06-17 22:10
Mireklh: z calym szacunkiem, ale chyba cos Ci sie pomylilo: B787 juz lataja, a A350 jeszcze nikt nie wysyla z pasazerami. To tak jakby pomylic kawe z herbata podczas serwisu. Mam nadzieje, ze LH szybko pozbedzie sie swoich antycznych B747 z pozolklymi monitorami systemu rozrywki z lat 70., bo to wstyd zeby taka linia oferowala taki "komfort".
gosc_e595d
2013-06-17 19:59
wreszcie te graty 733 wymienią
Przyjda A350.............juz lataja..nie tak jak B787 !!!!!!!!! Jupppieee !!
gosc_a7ae7
2013-06-17 19:27
airbus wygrał prestiżowe zamówienie boeing poległ!
gosc_08d16
2013-06-17 18:49
Czyli Lufcia zegna sie z Boeingiem na short haulu. Ale zapewne na long haulu bedzie na odwrot. A340 zostana zastapione 773ER lub 778/779 (nowymi wersjami 777), beda tez kolejne 748. No i na szczycie znowu Erbusiska. Pytanie czy wezma tez 787-9/10, bo tu kolejka dluga. Czy skusza sie na A350-800/900/1000. I np. Airbusy 350 postawia w MUC, a Boeingi 77X i 748 i ew 787 oraz A380 postawia we FRA,
Sporo im zostalo drogich a340...