Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_dc07a
2013-06-11 17:05
Te informacje sa nieaktualne. Info mam z pierwszej reki, w necie nie wiem czy znajdziesz aktualne wiadomosci, bo czesto sa one przestarzale...tak czy inacze ponizsze dwie sztuki naleza do EA
usuniety
2013-06-10 21:54
Co do SP-ENF, z tego co widzę na internecie, to NIE JEST on na własność tylko leasingowany z Volito Aviation. Natomiast SP-ENH jest własnością ALE firmy leasingowej CIT Aerospace.
usuniety
2013-06-10 21:50
gosc_839df: skąd masz info, że "że dwa samoloty wykupili na własność ( -ENF, -ENH )"?? Mógłbyś dać jakiegoś wiarygodnego linka ze źródłem tych informacji flotowych odnośnie ENTER AIR?
gosc_839df
2013-06-10 18:40
Biorąc pod uwage że dwa samoloty wykupili na własność ( -ENF, -ENH ) to mysle ze biedy nie klepią. Mają podpisane umowy na francję, pragę, szwecję i anglię gdzie zarabiają na tym przyzwoicie...pytanie co z sezonem zimowym. Napewno nie kupią dużego benka bo i po co...nie oplaci sie go utrzymywac, chyba ze podpisane kontrakty beda tego wymagac. Travel po 15 latach zdecydował się na 787 aczkolwiek narazie plan zakupu jest wstrzymany...
gosc_02eb7
2013-06-10 17:37
Warto dodać, że ten kolejny -800NG zastąpi jednego 737-400.
W przyszłym roku kolejne classic zostaną zastąpione -800NG,
gosc_99410
2013-06-10 17:01
a ja śmignąłem z nimi chyba ze 3 lata temu jak jeszcze mieli tylko 3 samoloty oczywiście same 400 i źle nie było bo na pokładzie był magik...
gosc_9a763
2013-06-10 16:06
Mietek: ja wiem tylko, że w 2012 ponoć byli na plusie.
Ładnie się rozwijają, oferują połączenia nie tylko z polski. Orientuje się ktoś jak się prezentują ich wyniki finansowe?
gosc_7f8ae
2013-06-10 01:13
Ostatnio cztery Enter Air'y stały w Bristolu na lotnsku. Widziałem jak startowałem do WRO.Sam się dzwiłem z jakiego powodu. Okazało się,że poleciały dla Thomasa Cooka.
gosc_ece24
2013-06-09 23:24
Ale niektórzy lubią narzekać, że złom itd... Ja leciałem z nimi w zeszłym roku z SSH do WRO na SP-ENB i mimo, że jeszcze były stare i niewygodne fotele, to sam lot był w porządku (zwłaszcza gładkie przyziemienie).
gosc_17d8e
2013-06-09 23:19
Takie typowo polskie...enter to shit i wogole...a drogi lotniskowy kolego...skad bierzesz takie madre informacje??? Jak na polskie warunki linia swietna...od marca tego roku mieli dwie awarie ktore spowodowaly opoznienia podczas gdy np. Small mial ich 8! W tej branzy to sie czasem zdarza...zaloga to tez ludzie i gdyby mieli latac na takich rzekomych gratach to mysle ze by sobie odpuscili...w koncu tez maja rodziny...kibicuje wam z calego serca bo dawno nie bylo tak rozwinietej polskiej linii...polak najgorszy pax wiec rozwijajcie sie dalej na rynkach zagranicznych!
gosc_e4f78
2013-06-09 23:05
"tamibe - oni mają już takie loty lecz z uwagi na śmiesznie małe samoloty, muszą mięć międzylądowania na dotankowanie w Omanie, Bahrajnie czy innych Balearach
Leciałem ubiegłego lata naszym ENTER-em wszystko było OK. Marzy mi się aby kiedyś rozpoczęli długie dystansei
gosc_b4046
2013-06-09 15:46
@b737800max - dlatego ze zimą jest mniejszy popyt i zwiększa się podaż - to jakby podstawy ekonomii
gosc_e8fa5
2013-06-09 15:20
Brawo ENTER ... staruszek LOT może brać przykład
usuniety
2013-06-09 15:16
Mógłby ktoś powiedzieć dlaczego "dostawy zimowe są o wiele tańsze i można wybrać lepszy egzemplarz" niż w sezonie letnim?
kondziu222
2013-06-09 14:54
BRAWO! Enter . Trzymaj tak dalej i wymieniaj -400 na -800 NG ; D
gosc_4decf
2013-06-09 14:50
czy to będzie SP-ENV?
gosc_3f670
2013-06-09 14:43
Ech i co z tego. Nic im już nie pomoże.
Rozrasta się polski lider rynku czarterowego. Gratulacje i życzenia dalszego rozwoju. Może poza 737 jakiś 1-2 sztuki na dalsze dystanse by się przydał. B767 lub A330. Ale to pewnie melodia przyszłości i wiele zależy od chęci biur podróży...