Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3541f
2013-06-11 22:09
1050 osób na 35 samolotów. niezła średnia.
gosc_dbec3
2013-06-11 20:21
@shorty - to osoba wszystko wiedząca. przed wejściem do samolotu zapewne wchodzi na flightradar24.com i patrzy co się dzieje. dodatkowo pod ręką ma wszystkie procedury i tylko czeka jak coś pójdzie nie tak - i zaraz pisze na forum że załoga rozmawia/ plotkuje - a co on robi - siada do kompa i też nadaje dalej - gratulacje 3maj tak dalej
gosc_7e3b1
2013-06-11 20:18
@gosc_51711 - to że leciałeś parę razy nie oznacza że tak jest za każdym razem. przez ostatnie 140 lotów jakie odbyłem w 80% ( oczywiście były doloty do Niemiec ) nie mogłem narzekać na LOT. Oczywiście we wszytskich przypadkach były to loty BC. To co pisał wcześniej jeden z kolegów że brakuje serwisu w transporcie do i z samolotu w WAW. Tu serwis kończy się po wyjściu z samolotu na płytę lotniska i wszyscy jada jednym busem do terminala. Jak płace za bilet 4000 to mam prawo wymagać lepszego serwisu transportu. Co innego jest gdy samolot podstawiony jest do rękawa. Jak wiemy to najwięcej kasy przewoiźnicy zarabiają na BC i FC
@shorty prezentujesz typową postawę pasażera typu "ja wiem lepiej/ ja się znam lepiej". rozumiem, że śledziłeś radar pogodowy i prognozy dla lotnisk startu/ lądowania/ zapadowych, że znasz procedury bezpieczeństwa i planowania. tak jak w przypadku burz (mgieł czy opadów śniegu) Ty wiesz lepiej, że spóźnili się, żeby zrobić Ci na złość i dalej kaleczyć markę :D
krzysiekl
2013-06-11 09:54
opinie na temat tej EK limuzyny gratis dzielą ludzi. Na różnych forach jedni twierdzą, że 'bezpłatna taksówka' to zbędny dodatek a koszt tego jest i tak zaniedbywalnie mały przy cenie biletu. Inni twierdzą, że to istotny dodatek który upraszcza planowanie podróży a zarazem jest zauważalny przez pasażera dzięki czemu bardziej sobie cenią daną linię lotniczą - dzięki niej mamy wrażenie, że lot w klasie biznes zaczyna się już w domu/punkcie wyjazdowym np. na dworcu.
gosc_a5d05
2013-06-11 09:11
miałem możliwość lecieć klasa pierwszą z FRA - limuzyna do i z samolotu do LUFTHANSA FIRST CLASS TERMINAL.
gosc_58abd
2013-06-11 07:42
do przedmówcy w kwestii transportu dla Klientów BC. W zeszłym tyg mój ojciec leciał klasą biznes linią Emirates na trasie WAW-DXB-SYD. Przyjechała po niego do domu limuzyna i zawiozła na Okęcie, oczywiście wynajęta przez linię lotniczą...
gosc_51711
2013-06-11 00:37
Panie kolego, jak słyszę o wysokiej jakości świadczonych usług w LOcie to mam ochotę parsknąć śmiechem.. leciałem parę razy, jest nudno, szaro i bardzo przeciętnie.. niestety..!
gosc_ab8e3
2013-06-10 22:05
@shorty: miałem przyjemność, podkreślam PRZYJEMNOŚĆ lecieć wczoraj wieczornym LO 268 z AMS do WAW. Poziom serwisu świadczonego w BC należał do najwyższych, jakiego udało mi się doświadczyć na pokładzie LOT-u. Profesjonalizm,kultura i dowcip szefowej pokładu powinien uczynić z niej ikonę programu elite fleet! Z kolei osoby, które miały okazję zaznajomienia z procedurą bezpieczeństwa w wykonaniu Pani o urodzie Omeny Mensaah powinny zachować optymizm na cały lot do WAW. Proszę nie wymagać od personelu pokładowego,który był już 11 godzinę w powietrzu (wcześniej Panie zaliczyły lot do Tallina) aby nie mógł po zakończeniu serwisu, pozwolić sobie na chwilę prywatności na końcu samolotu.Być może ta zajadłość wylewająca się z Pana opinii wynika z faktu odmowy podania kolejnej butelki wina,wszak był Pan już siny przed boardingiem w AMS:) Zmęczenie nie uzasadnia ferowania krzywdzących ocen. Ile razy miał Pan okazję usłyszeć po wylądowaniu życzenia ''obłędnego wieczoru'', wypowiedziane jako ponad standardowa wersja komunikatu po lądowaniu? Na taki ruch może sobie pozwolić wyłącznie mega profesjonalistka o dykcji Krystyny Czubówny. Gdyby ''pogrom 200'' miał dotknąć tą Panią z pewnością znajdzie miejsce w first class Lufthansy z dużą stratą dla jakości serwisu LOT.''Robie'' w marketingu 15 lat,więc proszę mi wierzyć,że wiem o czym piszę.
Na uwagę zasługuje natomiast jakość serwisu świadczonego dla LOT na lotnisku w Amsterdamie. Oznaczenia check-in kompletnie nieczytelne, tragicznie brudny dywan przy check dla BC, rozpoczęcie boardingu przez panienki z KLM 10 minut przed wpuszczeniem pasażerów na pokład, skutkujące czekaniem na stojąco tuż za stanowiskiem odprawy. Jeżeli LOT zatrudnia w Amsterdamie jednego z setek Dyrektorów do spraw zbędnych, to zgłaszam wniosek o ujęcie tej osoby w ''liscie 200'':)
Na koniec uwaga do tuzów intelektu marketingu LOT-u. Czy kiedyś doczekamy się zapewnienia osobnego transportu dla pasażerów BC z samolotu do terminalu w przypadku parkowania z dala od rękawów? Rozumiem,że skoro samolot odlatuje za godzinę poza UE, nie dokuje pod rękaw,jednak słysząc ''naszym horyzontem jest przyszłość'' życzę sobie, aby nastąpiła ona jak najprędzej dla najbardziej wrażliwej grupy pasażerów.
gosc_a4958
2013-06-10 20:55
Przez te kilka ostatnich miesięcy załogi LATAJĄCE stanowiły większość wśród pracowników LINII LOTNICZEJ. To straszne i karygodne niedopatrzenie w ten sposób zostanie naprawione.
gosc_500fc
2013-06-10 18:10
Mikosz nie moze zwolnic mlodych. To ONI teraz tworza grue Elite fleet 787!!!! Zwolnic ich rowna sie koniec rogramu Dyr. Dmuchowskiej-. i jej.
gosc_82ca4
2013-06-10 18:10
Ale przecież ze względów czysto ekonomicznych nie opłaca sie zwalniać młodych stewardes, w tradycyjnej linii lotniczej ok, są starsze, ale należy pamiętać w jakieś sytuacji jest LOT, pomijając ile jest młodych, jak na lekarstwo
gosc_d65cb
2013-06-10 15:46
Nie ma tradycyjnej linii bez stewardess, którym blisko do emerytury i nie ma powodu, by zwalniać kogoś z pracy tylko ze względu na wiek. Przecież cały personel pokładowy musi okresowo pomyślnie przechodzić badania. Osobiście wolę może niezbyt urodziwą, ale za to kompetentną starszą stewardessę niż może i ładną siksę, która poza ładnym uśmiechaniem się niewiele potrafi. Natomiast latając sporo Lotem i porównując to z innymi przewoźnikami, rzuca się w oczy, że nasze stewardessy bardzo często zajęte są wszystkim, tylko nie pasażerami. Choć faktem jest, że dotyczy to zarówno młodych jak i starszych. Natomiast faktem jest, że wielu paniom "ze stażem" brakuje jednego ważnego elementu - uprzejmości, one niestety często zachowują się jakby odrabiały pańszczyznę i są po prostu nieuprzejme.
gosc_30d37
2013-06-10 14:26
A masz na uwadze, że samolot, żeby po Ciebie przylecieć do AMS musiał wcześniej wystartować z WAW, a w czasie burzy samolotów się nie tankuje, a tym bardziej jak jest burza nad lotniskiem to nawet zatankowane nie startują? Oczywiście, że wylądowałeś dawno po burzy, bo nikt przy zdrowych zmysłach by po Ciebie nie wystartował.
ladowałem ok 22 wiec dawno po burzach było. co do stewek to wazny profesjonalizm, ale porównaj jak wygladaj i sie zachowuja starsze w KLm z naszymi, chyba nie da sie tego zrobic.
gosc_c23ad
2013-06-10 14:02
Ja nic nie mam do stewek po 50 ale pracowitych, obawiam się tylko że te 100 stewek poniżej 40 zostanie zwolnione, a średnia wieku wówczas bedzie w LOT ok 55lat
Założenie, że stare są złe, a młode są dobre nie jest chyba zbyt słuszne?;-) Ja leciałem kilka razy LO i raz na przykład taka starsza Pani stewka, 50 była przemiła; pokzała mi gdzie jest wolny rząd cały żebym mógł się kimnąć itp. Nie ma co tak generalizować. Ważne żeby zostały osoby chętne do pracy i profesjonalne.
gosc_92fa1
2013-06-10 13:58
a moje najlepsze doswiadczenia z personelem CC na pokladzie to byly zawsze panie lub panowie "50 plus minus", ktorzy zawsze byli swietni. Profesjonalni, mistrzowsko wprowadzali dobra atmosfere na pokladzie i kazdemu poswiecali czas, wspanialy serwis i robili wszystko by czlowiek sie dobrze czul. I dlatego nie rozumie tyle przejawow niecheci dla stewek czy stevenow majacych juz swoje lata. Mlodosc i dobry wyglad to jeszcze nie wszystko.
gosc_bb3ec
2013-06-10 13:24
Zgadam się z gosc_9c272 , jeśli LOT wywali młode stewy to chyba już nikt nim nie będzie latac, taki zrobi się szum. Nie wyobrażam sobie wyrzucić młodych rozwojowych ludzi ze znajmomością języków, a zostawić Panie zaczynające prace w LoT w latach 70, bo i takie są.
Zostanie GERIATRIOLOT
gosc_e1b59
2013-06-10 13:17
A wolałbyś lądować "o czasie" w środku burzy?