Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_38ecc
2013-06-11 08:47
@flybe. Lądował dlatego na Fiumicino, gdyż to lotnisko ma dłuższy pas startowy. Sorki, ale w przypadku życia ludzkiego nie patrzymy chyba na to czy lotnisko będzie zamknięte itd.../łapa
sauvi, na podstawie dostępnych zdjęć z netu można wnioskować że lądował właśnie na nieużywanym starym 16R/34L ale nie jestem tego pewien.
@flybe: dzieki :) Czy wiadomo, na ktorej DS stoi Wizz ?
sauvi 16R/34L ( stary ) na FCO nie jest używany jako DS służy jako DK. To jest pasa po wschodniej stronie lotniska W użyciu są 16L/34R, 07/25, 16R/34L ( zachodni)
O ile informacje są prawdziwe to pilot wykonał podejście na CIA po stwierdzeniu problemów technicznych z podwoziem otrzymał zgodę na lądowanie na FCO.
Powód takiej decyzji? CIA ma tylko jeden pas startowy a FCO trzy pasy. Lądowanie na CIA oznaczałoby zamknięcie lotniska a FCO funkcjonuje normalnie.
@mietek: tak, ale na Ciampino jest tylko 1 pas startowy i jego zablokowanie = zablokowanie calego lotniska. FCO ma 4 pasy, kazdy powyzej 3 km dlugosci. To bardzo duzo jak na lotnisko tej wielkosci.
Ale na pewno mają inną kategorię ochrony p. pożarowej.
No ale Modlin to wtedy było wojskowe lotnisko, a tutaj to oba lotniska są w pełni sprawne i działające. Zresztą na tam miał lecieć ten W6 oryginalnie.
mietek: pewnie z tego samego dla którego Śp. Zygmunt Pawlaczyk zdecydował się w 1987 roku na Okęcie a nie Modlin, chociaż miał tam bliżej.
gosc_5e5da
2013-06-10 10:58
słyszałem info, że zdecydowali o lądowaniu na lotnisku z dłuższym pasem ale nie sprawdzałem czy to prawda i na ile wiarygodny sam news.
Mnie ciekawi czemu zdecydowali się na lądowanie na FCO? Przecież lecieli na inne lotnisko które jest blisko, a FCO to jednak zdecydowanie większy port lotniczy i zablokowanie jednego pasa tam to chyba duży problem. Przecież wiadomo było, że skoro samolot ląduje bez części podwozia to nie zjedzie z pasa.
czy on lądował na wysuniętym prawym podwoziu ? Dlaczego nie zdecydowal się manewr Wrony ?
@gosc_c3d15 podyskutujesz jak Ci rozłożony fotel zablokuje wyjście emergency na skrzydła albo zakleszczy jeszcze w fotelu...
@b737800max świadomie czy przez niewiedzę ignorujesz to, że A3XX są produkowane (ich podzespoły) na całym świecie? Boeingi też miały dokładnie spasowane i testowane akumulatory ;] usterki zdarzają się praktycznie każdej maszynie (nie tylko latającej)...
swoją drogą zaskakuje mnie znajomość "renomy" baz obsługowych. Panowie większość z Was powinna pracować w nadzorach lotniczych albo co najmniej pisać właśnie doniesienia do prokuratury, tak macie obszerną i pewną wiedzę.
gosc_e9699
2013-06-09 14:21
ten co pisze pod nickiem b737800max po raz kolejny sie swoimi wpisami blazni.
gosc_4d73f
2013-06-09 14:05
b737800max, nie bardzo wiem co niemiecka solidność ma tutaj do rzeczy... niemcy nie montują tych samolotów. Dostrczają tylko zmontowane elementy. Po drugie, to chyba nie niemcy są odpowiedzialni za podwozie. Po trzecie z tą niemiecką solidnością jest tak jak z niezawodnością VW...
gosc_b150c
2013-06-09 12:43
Bardzo dobra linia lotnicza.Wizzair kojarzy mi sie z wakacjami...Przykry widok.Moglo to sie stac wszedzie .
gosc_500e2
2013-06-09 12:38
Gratulacje dla pilotów i dla całej załogi :)
gosc_caaea
2013-06-09 12:37
Biedny wizzairek
paolo-79
2013-06-09 10:31
uj, beda opoznienia.... :/
gosc_55c71
2013-06-09 01:13
No raczej do latania już się nadawał nie będzie. Pójdzie na części.