Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_699eb
2013-06-08 23:58
pewnie za 2-3 tygodnie wroci do latania
usuniety
2013-06-08 23:46
gosc_0dc91: "Usterki zdarzają się w każdej maszynie, jedne maja większe znaczenie i są przyczyna takich oto wypadków" I co z tego? Maszyna miała niecałe półtora roku. Przy maszynie która jest wart ponad 85 mln $, w przeciągu 2 lat nic z tych rzeczy (usterki)nie powinno się dziać. To są za drogie zabawki, żeby coś takiego się działo. Po drugie,przy wyprodukowanych PONAD (!!!)5500 egzemplarzach, wszystko powinno być idealnie spasowane i co najważniejsze, dopracowane (NIEMIECKA SOLIDNOŚĆ).
gosc_d241a
2013-06-08 21:31
Ciekawe, co się stało? Dobrze że skończyło się dobrze.
gosc_8acf0
2013-06-08 20:58
serwis LH technik w budapeszcie tez dobrej opini niema ,dobrze to oni opony wymieniaja
matiuuuk
2013-06-08 20:16
Uuu... Chyba pierwsza prawdziwe awaryjne lądowanie Wizz
gosc_0dc91
2013-06-08 19:48
b737800max sam zaczynasz te glupie pogaduszki a pozniej - "zaraz zacznie sie hejt na mnie". Co w tym dziwnego? Usterki zdarzaja sie w kazdej maszynie, jedne maja wieksze znaczenie i sa przyczyna takich oto wypadkow, a w innych przypadkach sa wykrywane na biezaco i naprawiane..
gosc_729e7
2013-06-08 19:44
na Litwie sa zbazowane tylko i ciagle dwa samoloty: Ha-LWO i HA-LWP
piotrek737
2013-06-08 19:41
B737800max: No tyle to ja wiem, bo czytać jeszcze potrafię ;) Teraz był w LH Technik, ale gdzie wcześniej to nie wiadomo ;)
usuniety
2013-06-08 18:56
piotrek737: ten egzemplarz co się rozbił (HA -LWM) był sprawdzany w Lufthansa Technik a nie FL Technics.
piotrek737
2013-06-08 18:42
Panowie od bezpieczników to mamy ekspertów w Polsce ;) Co do samolotu to nie jest ważne czy to Airbus czy Benek po prostu zależy jak samolot był utrzymany tecnicznie. Z tego co wiem to część samolotów W6 jest sprawdzanych przez FL Technics na Litwie, a ta firma dobrej renomy nie ma... Zresztą na techniczne kwestie nie ma czasem reguły. W nowym 787 będą się jarały akumulatory, a taki tam SP-LPE ma usterki i mimo, że jest królem hangaru to będzie jeszcze fruwał 20 lat ;)
usuniety
2013-06-08 17:59
A ponoć Arbuzy to taaaaaaaakie niezawodne samoloty. Dziwne, że półtoraroczny samolot miał problemy z wysunięciem się podwozia, no chyba że obsługa naziemna coś nawaliła i zrobiło się tak jak przy wypadkach Q400 z SAS. (zaraz pewnie odezwie się fala hejtu na mnie)
tofik79: Mimo wszystko jest lepiej gdy piloci stosują się do instrukcji postępowania przygotowanej przez producenta maszyny, a nie bawią się w "złote rączki"...
może znów zapomnieli o bezpieczniku?
kondziu222
2013-06-08 16:38
@gosc_c3d15
Może nie ma to wpływu na bezpieczeństwo samolotu, ale na bezpieczeństwo pasażerów napewno ma.
Brawa dla całej załogi!!!
gosc_c3d15
2013-06-08 15:52
@hops
Z pewnością daje to większe poczucie komfortu ale szczerze mówiąc nie ma to raczej na pewno wpływu na bezpieczeństwo samolotu.
@gosc_7f726 akurat wiek samolotu przy takim użytkowaniu (ilość rotacji, itd.) niewiele mówi. istotny jest porządny maintenance i naprawianie nawet pierdółek jak fotel czy zamek schowka...
usuniety
2013-06-08 13:55
No to powtórzyła się historia z lotem FR 4102. Tyle tylko, że tamten wylądował twardo ALE po bird strike'u ( dla językowych nerdów: po zderzeniu z ptakiem/ptakami), Założę się, że samolot nie wróci do służby i będzie tylko dawcą części.
gosc_7f726
2013-06-08 13:54
@kris76
Samoloty mają średnio po 4 lata a najnowszy nie ma nawet 2 miesięcy.
Ewentualne pretensje mniej do Airbusa.
Ważne że nikt nie zginął.A swoją drogą ostatnio standard w wizzair coraz gorszy.Lecąc ostatnio do Barcelony fotele były tak rozklekotane,że pasażer siedzący przede mną prawie leżał mi na kolanach mimo nie rozłożonego fotela.Podłokietniki też na wszystkie strony się ruszają.Nie domykają i zacinają się schowki na bagaż.Coraz nowsze opłaty które nie idą w parze z poprawą jakości.