gosc_253a4
2013-06-10 21:23
Ciekaw tylko jestem jak to naprawdę z ta nowa strategia. Niby miała być od 9 czerwca, ale lecac z Kopenhagi 6.06 juz biznes sadzany był na każdym fotelu, bez miejsc wolnych, a w kieszeniach mozna było znaleźć cenniki napojowo-kanapkowe dla eco, więc tak naprawdę od 9 czy wcześniej?...
gosc_05495
2013-06-08 22:43
moze cos sie zmieni w SAS bo ostatnio to coraz bardzie w strone tanich lini szli
gosc_c6393
2013-06-08 21:30
Pamietam ze zawsze na wieczornym rejscie CPH-WAW LO462 duzo osób przesiadało sie w warszwie na lot do hanoi niezły fed miał LO szkoda zrezygnowali z vietnamu
gosc_b3c08
2013-06-08 18:51
ta oferta lotu za niedlugo sie zmieni na gorsza-wtedy nawet gazety w cenie biletu nie bedzie.
gosc_2cda8
2013-06-08 13:23
LOT wymiata na tej trasie. SAS lata tymi swoimi trzesionkami typu CRJ, ktore sa niewygodne, niskie, waskie i klaustrofobiczne. Raz przez przypadek polecialem rejsem SK (majac bilet na LOT - code share) i od tamtego momentu zawsze wybieram LOT, bo jest duuuuzo wygodniej, smaczniej i wygodniej. No i godziny rejsow LOTu najlepsze.
gosc_88ac4
2013-06-08 12:46
CRJ sa ciasne, malo miejsca na bagaz podreczny.Poza tym polska goscinnosc na trasie CPH-WAW przeskakuje SAS o przyslowiowa glowe. Lecialem kiedys z Kopenhagi do Warszawy - na pokladzie byla grupa Norwegow i Dunczykow. Byli kompletnie zaskoczeni kiedy dowiedzieli sie za alkohol i jedzenie za darmo. Oproznili caly wozek - byl to przelot LOTem.Szkoda tylko ze LOT drozszy od SAS-u i nie daje specjalnie duzo punktow w programie Eurobonus.
gosc_839b4
2013-06-08 05:56
Zgadzam sie, CRJ sa co prawda bardzo ciche w środku, ale znacznie ciasniejsze, co przy dużym wypełnieniu jest niezbyt komfortowe nawet na krótkim locie. Biorąc pod uwagę porównywalne ceny oferta Lot jest lepsza.
gosc_d2dff
2013-06-07 22:40
jak dla mie na trasie waw-cph LOT bije SAS na głowe lepszy komfort wole e175 od crj nie mowiac juz o md ,serwisem bezpłatny alkohol poczestunek w LOT kontra woda w SAS
usuniety
2013-06-07 22:09
piotrek737: to dlaczego zamówili A320 NEO, skoro wiemy, że zarówno projekt NEO i projekt MAX istnieją tylko na papierze? Dziwne mi to trochę.
piotrek737
2013-06-07 22:03
Kiedy prezes SAS powiedział mi coś takiego: "- Boeing 737MAX istnieje póki co na papierze. Nie znamy jego głównej konfiguracji i specyfikacji tym samym nie wiemy o nim nic konkretnego. Owszem widzimy dla niego perspektywę w późniejszym czasie jako następcy Boeinga 737 Next-Generation natomiast na tę chwilę na pewno nie" i nic się w tej kwestii póki co nie zmieniło ;)
usuniety
2013-06-07 21:56
Dlaczego nie powiedzieli nic w kwestii floty. Wiemy, że zamówili 30 x A320 NEO. Czy wiadomo coś czy SAS zamówi również B737 MAX do zastąpienia 737NG czy A320 NEO zastąpi A320 CEO i B737 NG.