Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
matiuuuk
2013-06-08 20:36
Ten Ryanair na wszystko narzeka ...
usuniety
2013-06-05 23:59
gosc_174fc: skoro ty wiesz o jakiś układach na linii RYANAIR-CORK AIRPORT, to może nam coś ciekawego opiszesz na ten temat. Sam bardzo jestem ciekaw lektury...
gosc_174fc
2013-06-05 23:18
Niech lepiej napiszą jak Ryanair załatwił Wizzair w Cork poprzez swoje układy,że musieli zrezygnować z lotów a oni je przejeli!!!
gosc_6f4c6
2013-06-05 14:58
Chodzi pewnie o to, że LOT zalega PPL spore pieniądze, a więc inne linie musza płacić przed czasem, zeby lotnisko funkcjonowało normalnie.
Po pierwsze skoro istnieje opcja przedpłat to port ma PRAWO z nich korzystać. Po drugie umowa PPLu z LOTem, LH czy EK to sprawa stron, a nie FR. Po trzecie PPL robi słuszny krok (w celu zabezpieczenia swoich interesów), bo po ruszeniu Modlina i powrocie tam FR w jaki sposób mogą ściągnąć zaległe opłaty, które FR może uznać za formę zniżki? Nawet jeśli PPL faworyzuje LOT (a dowodów na to nie ma chyba, że opóźnienia w płatnościach potwierdzą zainteresowani, a nie opinia publiczna) to ma te samoloty na miejscu, jak i samą firmę ma "za płotem".
gosc_298eb
2013-06-04 09:45
W KRK w połowie kwietnia gdy było kilka lotów w bliskim odstepie czasowym najpierw wyganiali z terminala do zagrody zrobionej z barierek gdzie pasażerowie czekali na opróżnienie samolotu. Po przygotowaniu maszyny do samolotu na piechotkę. Czyli tak samo jak w Modlinie.
gosc_c6d8e
2013-06-04 09:40
W KRK na odloty samolotów FR, które stoją na stanowiskach 1 i 2 pasażerowie chodzą pieszo. Zdarza się, że jest więcej niż dwa samoloty w tym samym czasie i wtedy używane są autobusy. Są też wyjątki, kiedy używany jest autobus ze stanowisk 1 i 2, ale nie będę zanudzał.
gosc_ddc9d
2013-06-03 22:37
W Balicach waza autobusami ze wzgledów bezpieczenstwa bez wzgledu na to czy jest tam baza czy nie.
gosc_1055d
2013-06-03 20:08
wystarczy zrobić ankietę - wysiadasz przez rękaw - 30euro i od razu sprawa jasna . LOT z PPL to polska klika tak jak i Ryanair i bez sentymentów goli całą nie PPL-owską Polskę
gosc_c2a9d
2013-06-03 16:35
03.04 (czyli dzień otwarcia bazy) i lot do madrytu - był bus.
usuniety
2013-06-03 16:28
gosc_a8ade: jak muszą korzystać to korzystają. Z tego co ja wiem, to w KRK od momentu kiedy powstała tam baza FR, to pasażerowie RYANAIR do samolotów nie są dowożeni autobusami jak kiedyś, tylko idą pieszo. Jeśli ktoś jest z Krakowa, to proszę o zweryfikowanie tego. Dziękuje z góry.
gosc_a8ade
2013-06-03 16:03
gosc_05c01: no wlasnie dlatego ryanair jest taki bogaty bo miedzy innymi nie korzysta z rekawow, ziarnko do ziarnka a zbierze sie miarka :-)
krzysiekl
2013-06-03 14:01
Pretekst może muszą mieć, ale to nie znaczy, że należy im dawać okazje do takich akcji ja ta z tego tematu. Nie widzę powodu by wymagać od nich przedpłat, nawet jeśli zmienią lotnisko - korzystają z wielu lotnisk PPL. Może jeszcze będą odczekiwać od nich że więcej zapłacą? Wszystkie rozwijające się linie próbują wykosić konkurencję a potem zdzierać, taki Emirates też. Jedyny sposób na to - trzeba mieć jak najwięcej linii, pielęgnowanie własnego-niby-lepszego nie zagwarantuje optymalizacji oferty. Jedynie ułatwiamy komuś walkę z konkurencją.
gosc_a02b6 - dokładnie. Molowi oto chodziło. A tutaj chora dyskusja na temat tego czy MOL ma rację, czy nie. Krzysiekl - chyba nie masz wątpliwości, że Chopin ma w nosie FR. Po co im ta linia ? FR dla takich lotnisk jak Okęcie jest najmniej pożądaną linią w Europie. Wykańcza konkurencję, a z czasem dyktuje swoje warunki. To raczej FR ma problem - pamiętasz jak kilka lat temu MOl powiedział, że do Wawy nigdy nie wejdzie, bo jest za drogo ? Stało się - to była ich decyzja. Teraz syczą, bo muszą miec pretekst do wcześniejszego odejścia do Modlina. A tutaj wielka wojna na wszystkie możliwe tematy - po co wątek LOTu tutaj rozwijac ?
gosc_d83cd
2013-06-03 13:12
to co jak LOT stanie sie tania linia to beda musieli sie wynosic z okecia buhahaha :-)
gosc_05c01
2013-06-03 12:52
Ryan taki bogaty a nawet z rękawów na okęciu nie korzysta w przeciwienstwie do tak krytykowanego przez niektorych tutaj LOTu.
gosc_726a4
2013-06-03 12:27
Z własnych obserwacji muszę stwierdzić, że z dyskryminacją jest coś na rzeczy. Siedziałem w załadowanym FR na Okęciu ponad 45min i wcześniej wypuścili wszystkie LOTy, które w międzyczasie dopiero podstawiały się do boardngu. I przez to FR złapał spore opóźnienie.
gosc_a02b6
2013-06-03 12:13
Wszyscy jesteście bardzo dziecinni..MOL robi sobie darmowa reklamę i się śmieje..dla niego ten cały LOT, czy PPL to marne żuczki...
Co do doplat do LOT-u i tanich linie..to powiedzcie, czy lepiej doplacac kilkadziesiat mln zl ze wszystkich lotnisk na FR, gdzie masa ludzi poleci za tanie stawki, czy wydac 100 razy tyle na LOT, ktory przewiezie kilka razy mniej pasazerow przy duzo drozszych biletach?
Dla mnei na ktrotkie trasy moga byc tanie linie, a na dluzsze i tak z reguly taniej i wygodniej wychdzi chociazby Lufthansa
krzysiekl
2013-06-03 12:10
@gosc_96573
Ty nie rozumiesz. Nie działa się w taki sposób, chcą sobie wybierać klientów? i niby jakich loc costów nie chcą? Nie chcą linii które mówią o sobie 'low cost'? a jeśli Lufthansa zacznie mówić o sobie 'loc cost' w celu podreślenia powiedzmy konkurencyjnych cen biletów to ich też przepędzą? Germwings też nie będzie mile widziany? Nie mogą nie równo traktować różnych podmiotów tylko dlatego, że takie mają widzimisię. Jeśli jest mniejsza przepustowość i nie da się inaczej to niech podniosą ceny. Wszystkim. Wtedy część automatycznie ograniczy ilość połączeń.
gosc_96573
2013-06-03 11:53
Drogie linie lotnicze ryanair znów przegrały w negocjacjach i chcą krzykiem coś ugrać. Mam nadzieję, że lotnisko Chopina nie ulegnie. Ryanair jest tu linią tymczasową. Ryanair lata z gorszych lotnisk i po remoncie Modlina tam wróci, więc lotnisko w WAW powinno się zabezpieczyć i nie dawać mu na odroczoną płatność. Niech regulują opłaty od razu lub na przedpłatę.