Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_90094
2013-06-17 09:32
Są nowe trasy ale na innych kierunkach, np Egipt jest już mniej rejsów niż w latach ubiegłych. Więc na czarterach wzrostu nie będzie.
gosc_f0a26
2013-06-13 14:20
WRO już opublikowal 171.211 w maju vs 202.897 w ub r. ok 15% w dol (efekt OLT)
gosc_04421
2013-06-13 11:33
Wrocław i Poznan zwlekaja z publikacją statystyk pasażerskich za maj - oj musi byc bardzo żle w tych portach.
usuniety
2013-06-12 19:53
@goluz Prawdopodobnie będzie wcześniej, ale nie chce zapeszać. Niestety PAŻP blokuje informacje na temat postępów budowy(Telbud nie może informować o postępach), ale z tego co widać, to na pewno nie powinna ona trwać do jesieni. Styczeń to raczej takie założenie bezpieczne, żeby się potem nie tłumaczyć.
Gorsza sprawa, ze ILS teraz będzie do oblotu w Rzeszowie (po remoncie niestety będzie to wymagane), Modlinie, Wrocławiu (cat II) i Lublinie. Ale może jakoś to sprawnie zrobią.
gosc_ce420
2013-06-12 19:16
nie wyobrażam sobie jesieni i zimy we WRO bez ILS
gosc_27b39
2013-06-12 18:48
No i brak ILS a nie wiem czy DVOR/DME działa-przez to sporo przekieroań. Owszem OLT to jedno a ciekawe jak będzie tłumaczył prezes... zero nowych połączeń w tym roku...
W LUZ ILS CAT I będzie działał od początku 2014 roku (podziękujmy PAŻPowi), chociaż pierwotnie miał to być jesień 2013 (małe szanse) także podobno sytuacja z uruchomieniem ILS jak we WRO.
Spadki się pewnie skończą dopiero w sierpniu (OLT latał do chyba 27 lipca)
WRO 05/13 171 tys PAX, 05/12 204 tys PAX, spadek 16% r/r; jeżeli we WRO takie spadki to w POZ z 50% jak byk!
gosc_15f50
2013-06-12 16:59
są już statystyki WRO za maj. średnio ponad 1000 pasażerów dziennie mniej niż w poprzednim roku. duży spadek, teraz bez ILS, kiepsko widzę WRO na koniec roku.
gosc_27db8
2013-06-07 19:13
dlaczego cała procedura trwa tak długo?
gosc_278b0
2013-06-07 08:17
Wrocław, Lublin, Modlin ... a wkrótce Radom i Gdynia - te wszystkie porty lotnicze bez ILSa to duża niewygoda i ryzyko przekierowań ...
gosc_b3c70
2013-06-06 23:41
CAT II jest niezbędny przy aktualnie kapryśnych warunkach atmosferycznych i jego brak narobi sporych problemów pasażerom, przewoźnikom oraz WRO. Podobnie będzie w LUZ.
gosc_96b5d
2013-06-06 20:15
przy tylu przekierowaniach trudno bedzie przekroczyc 2mln w tym roku - no i latanie do WRO ryzykowne
gosc_0cd6a
2013-06-06 18:44
Dziś prezes portu mówił, że CAT II dopiero od przyszłego roku, więc nie wiem jak oni zimę na samym DVOR/DME przetrzymają...
Nieźle te czartery z Wrocka ruszyły - już lata po 4-5 samolotów dziennie. Zapowiada się ciekawie.
Oby w siatce regularnej pojawiły się choc dwa kierunki w przyszłym sezonie.
gosc_c82b6
2013-06-06 08:04
ILS CAT II bedzie uruchominy z koncem sierpnia. Takie sa plany, a zycie i PAZP je zweryfikuja...
gosc_67200
2013-06-06 00:19
jakas masakra w tym WROclawiu - dzis znowu przekierowania... niech w koncu zacznie dzialac ILS
gosc_3c0d2
2013-06-04 15:22
Furore w czarterach mogliby zrobic dogadujac sie z kims do obslugi bezposrednich lotow np. do Tajlandii. Taki A330-200 lub 767 raz w tygodniu.
gosc_8ac41
2013-06-04 14:37
Przetarg ogłosili jesienią 2011, do tego projekt, więc pora najwyższa by kończyli prace a już ostatni dzwonek by przed jesiennymi mgłami uruchomili CAT II.