Krzysiekl,
Jak byly odbierane pierwsze A380 to jeszcze wtedy te nowe fotele z C/Class byly planowane czy prawie gotowe .Wiec wybrano ze A380 bedzie ze stara C/class latal , najwazniejsze by wylecial jak najszybciej.Dopiero teraz powoli bedzie wymiana foteli.
krzysiekl
2013-05-30 23:15
@wroord
12 miejsc w klasie biznes kosztem 36 miejsc w ekonomicznej, według seatguru porównując z inna wersją któa ma mniej klasy biznes. Czyli już wiem, że 1 miejsce w klasie biznes zajmuje jakby przestrzeń 3 miejsc w klasie ekonomicznej;) W sumie chyba się zgadza.
Co ciekawe w A380 mają gorszą klasę biznes (i 98 miejsc)
ciekawe czy im się zwróci finansowo program 747-8 bo chyba powoli kończy się era czterosilnikowych samolotów.
fajny sprzet, jak dla mnienajladnieszy ever
Zabiera tylko 362 pasazerow, bo LH ma az 92 miejsca w klasie business, podczas gdy inni maja ich po 24 lub 36.
Rozklad jest 8 1-sz klasa w odstepach 86 cali, 92 w odstepach 78 cali i 262 w klasie ekonomicznej w odstepach po 31 cali.
gosc_42a14
2013-05-30 14:24
Trasa z Frankfurtu do Waszyngtonu jest popularna wsrod pracownikow instytucji miedzynarodowych takich jak IMF, czy Bank Światowy, gdzi te instytucje mają swoje biura oraz pracowników rządu USA. Cena odgrywa tutaj rolę drugorzędną, a najbardziej liczy się komfort podróżujących. LH może sobie pozwolić na tej trasie na mniejszą ilość paxów.
krzysiekl
2013-05-30 14:18
Cebu Pacific A330 ma 436 miejsc. no ale to LCC :)
zobacz link
krzysiekl
2013-05-30 14:14
gosc_31b47 tu widac, że B747 jest mniejszy od A380 ich LH zabiera 526 pax, a A380 EK 496pax, taki np. B777 EK w konfiguracji trzy klasowej 364 pax czyli więcej niż ten B747. LH chyba dosyć przestronnie zaplanowała tego B747.
gosc_31b47
2013-05-30 13:30
Mało coś tych pasażerów, to czasami A330 lub B777 zabierają na pokład. Ale rozumiem, że to przez trzy klasy na pokładzie.
No to trzeba sie zbierac do pracy :-))