" The 787-10X will supersede the 777-200ER in Boeing's current catalogue and will compete against upcoming Airbus A350 series " Ponoc ma zastapic 772 wiec teoretycznie nie ma obaw o 773 bo ten ma wiekszy zasieg przy wiekszej ilosci miejsc. Z drugiej strony boeing planuje powiekszona wersje - 777x , niemniej jednak nadal pozostanie w rodzinie :)
gosc_aff19
2013-05-31 22:22
nie, bo B787-9 bedzie cut mniejszy od B777-7 i bedzie mial ciut mniejszy zasieg
gosc_2daaf
2013-05-31 18:32
to jeszcze jedno pytanie: czy 787-10 nie zabije 777?? jaka będzie/jest roznica pomiędzy tymi samolotami?
gosc_7ab3e
2013-05-31 09:48
A czy nowa architektura statecznika poziomego to efekt oszczędności czy też po prostu ten statecznik odpowiada wersji -9 dreamlinera? Wiem, że odpowiedź jest trudna ale biorąc pod uwagę ostatnie opóźnienia (i straty finansowe Boeinga), taki zabieg częściowo może zrekompensować straty.
piotrek737
2013-05-31 09:34
gosc_ad7c0: Klasyczne dwuklasowe konfiguracje: 787-8 - 210-250pax, 787-9 - 250-290pax, 787-10 - 290-320pax
gosc_ad7c0
2013-05-31 09:22
jaka jest roznica miedzy 787-8 a -9??? ile więcej pasazerow wejdzie?
gosc_ca143
2013-05-31 01:27
Kompozyt ma wtopioną siatkę i jest istną "Klatka Faradaya"
piorunki mogą bic do woli
pooglądaj testy B787 i jak opowiadają o kompozycie
gosc_b6d0a
2013-05-30 23:19
A co będzie jak piorun uderzy w kompozytowy samolot? (pytanie poważne).