gosc_9fc75
2013-05-24 10:19
dla swiss-a idealnym rozwiązaniem jest 777 - czekaja z zamówieniem kolejnych 10 szt do momentu prezentacji harmonogramu nowego 777 przez boeinga - jeżeli termin będzie bardzo odlegly kupia 777 jezli nie poczekają na nowsza wersje 777... tak cczy inaczej tez slyszalem ze 340 na777 a 330 na 787
@gosc_11b91: nie ma czegos takiego jak "najlepszy samolot", wszystko zalezy od potrzeb operacyjnych przewoznika. Abstrahuje tu od dyskusji o wadach i zaletach B787.
gosc_e511f
2013-05-24 08:20
gosc_11b91: We wczesniejszych artykulach bylo pisane, ze lufa chce ujednolicic flote. Moim zdaniem zamowia B787 albo A350. No chyba, ze poczekaja na B777-X. Czas pokaze.
Poprawka CS100 a nie 300.
Avro zostana w 2014 zastapione CS300.
usuniety
2013-05-24 01:11
Mam nadzieję, że Lufthanza się nie ugnie pod naciskami rządu i zrobią chociaż split order coś w stylu AF/KLM - zamówienie po 50 procent - np 26 A350 i 26 B787. Dla mnie to jest nie do pojęcia dlaczego rządy naciskają na europejskie linie lotnicze aby kupowały Arbuzy zamiast dać im swobodny wybór. Linie lotnicze POWINNY mieć pełną swobodę wyboru floty (bez nacisków z niczyjej strony) dla mnie pachnie to trochę protekcjonizmem coś jak w Rosji, kiedy Władek Putin naciskał na Aeroflot aby zamówił samoloty rodzimej produkcji - Ci niestety się ugięli i zamówili 50 MS21 oraz 40 sztuk SSJ 100. Podejrzewam, że zamiast MS21 pewnie zamówiliby Bombardier C-Series a zamiast SSJ100 - pewnie Embraer ERJ Series lub Bombardier CRJ Series.
gosc_3bbb4
2013-05-24 00:59
kiedy dostawa pierwszego?
gosc_11b91
2013-05-24 00:50
Lufa będzie miała A350 a dla swissa-a zostanie kupiony 787 i to w najbliższym czasie... w Lufie sa tez zwolennicy 787 (bo to najlepszy samolot) ale rząd naciska na 350.. kolejne 777 będą zamówione (zastapia wszystkie a340) - nie chcieli od razu bo bylaby afera ze nie Airbus
usuniety
2013-05-23 23:03
gosc_7202c: można wiedzieć skąd masz takowe dane iż Swiss przymierza się do 787 i o tym, że mogą kupić kolejnych 10 sztuk B777? Według mnie prędzej kupią A350 niż B787.
gosc_b5f46
2013-05-23 22:51
to nie chcieli "poczekać" na 777X? w końcu 25% mniej spalania to nie tak mało...
gosc_7202c
2013-05-23 21:44
kupia kolejnych 10 777, od 2014 będą mieli nowe C-series, dodatkowo przymierzają się do 787. We flocie pozostaną 320 i 330
proste fajne malowanie góry i super to wyglada. ogólnie to uwielbiam szwajcarie