usuniety
2013-05-24 16:02
hariko: fajnie, że czekasz. My czekamy na twój artykuł porównujący A350 vs. B787.
b737800max@przyznaje, ze i ja osobiscie czekam na pierwszy swoj lot A350....
No to nie wiem komu mogą "opchnąć" te B747I...
usuniety
2013-05-24 15:50
hariko; dokładnie tak jest jak piszesz. EK ma na zamówieniu PONAD 90 sztuk A350 (30 opcji).
mietek @oj, wydaje mi sie , ze Emirates wybraly A380 plus B777 oraz czekaja / podobno...zaznaczam../ na A350...
A Lufa nie miała 20 zamówionych? Tutaj jest tylko 19. Boeing mógłby zainteresować Emirates tymi B747I.
gosc_74ac0
2013-05-24 14:29
wątpliwe dla iberii, skoro całą flotę opiera na airbusach i jeszcze czeka na odbiór kolejnych a330.
Singapore, BA oraz ANZ - nie sądzę. Myślę, że potencjalnymi klientami mogą być - Transaero, Cathay Pacific, China Airlines, IAG dla Iberia, ale to tylko moje gdybanie. A Korean Air kiedy odbiera swój pierwszy egzemplarz, ktoś wie?
gosc_40a3c
2013-05-24 01:18
mówiło się o turkishu, który miał wybrać miedzy 380 a 747
gosc_88213
2013-05-24 00:55
mysle ze LH jeszcze domowi, oraz stawiam na Singapore Airlines, British Airways, Air New Zealand
usuniety
2013-05-23 23:01
Nie wiem czy te poprawki obronią program B747 przed całkowitym wygaśnięciem, zważając na to, że linie lotnicze częściej kupują B777 który w pewnym sensie również dołożył swoją cegiełkę do klęski programu B747-8. Czy jest może coś słychać o potencjalnych nowych zamówieniach?