gosc_aedff
2013-05-15 19:01
A od kiedy Czesi mają swoje uzdrowiska na Bliskim Wschodzie? Poczekajmy trochę i zobaczymy jak wygląda LF na tym połączeniu.
Czesi bardzo promuja swoje uzdrowiska na bliskim wschodzie, wiec moze duzo ludzi z izraela przylatuje na kuracje.
No rzeczywiście. To im się musiał posypać jakoś, bo jak ja tam latałem w 2011 to mieli jak pisałem: B747 i A340. Nawet Swiss latał na A330. Dziwna sprawa. Nagle spadł im ruch do TLV czy Izrael im zablokował większe maszyny?
mietek LH rozkładowo lata na A321 z FRA i MUC
gosc_af565
2013-05-15 12:53
Mietek: sprawdz rozklad LH w wakacje - zarowno z Monachium jak i z Frankfurtu dwa razy dziennie lata tam A321. Od niedawna lata tam np. takze SAS z Kopenhagi, 3 razy w tygodniu, A321 albo i mniejszym A320. Zarowno LH jak i SK to linie duzo, duzo wieksze od CSA, oferujace nieporownywalnie wieksze mozliwosci przesiadek w swoich hubach. Byc moze w Pradze jest sporo turystow z Izraela, ale czy wypelnia oni 300 miejsc w samolocie albo klase biznes? Oplaty lotniskowe tez sa tym wyzsze im wiekszy samolot laduje na lotnisku. Mimo to, im wieksza konkurencja, tym lepiej dla wszystkich i zobaczymy jak CSA sobie poradzi.
Z tego co wiem to LH z FRA lata do TLV dwa razy dziennie na A340 oraz B747 plus przynajmniej raz dziennie z MUC na A340. Nie widziałem nigdy A321 LH w TLV no chyba, że coś się zmieniło?
@gosc_3de7f: przebywajac w Pradze widzialem bardzo wielu turystow z Izraela. Hebrajski jest bardzo widoczny, np. w turystycznych miejscach, na folderach itd. W Pradze przetrwalo sporo zabytkowych synagog i Izraelczycy je masowo odwiedzaja.
gosc_827c9
2013-05-15 09:57
Airbus A330-300 będzie zapełniony z i do Tel Avivu ze względu na to, iż w Pradze mieszka sporo ludzi o korzeniach żydowskich. Czesi wiedzą co robią.
gosc_3de7f
2013-05-15 08:31
Ciekawe jak wypelnia te maszyne dobrze platnymi pasazerami jesli obecna siatka europejska CSA jest coraz ubozsza. Przykladowo, jesli nawet Lufthansa z Frankfurtu lata do Tel Awiwu Airbusem 321, w jaki sposob CSA moze wypelnic A330-300? No ale trzymamy kciuki, im wieksza konkurencja na niebie, tym lepiej.
spotter10
2013-05-15 08:15
No to ładnie pojechali z flotą. Kiedyś zdaje się mieli niewiele mniej maszyn niż nasz LOT (plus ELO - do niedawna traktowałem to jako jedno) a teraz raptem 23 maszyny. No ale możliwe, że ta redukcja i plany oszczędnościowe pozwoliły im przetrwać i zaczną stawać na nogi. Ale wiem też, od znajomych Czechów z Pragi, że bardzo rzadko latają CSA - za mało ciekawych połączeń, które by pasowały pod biznes.