Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_32bb5
2013-05-14 21:53
A do najtańszego portu lotniczego w Europie jakim są KTW jakoś nikt nie otwiera połączeń? O co tu chodzi???
gosc_ba2aa
2013-05-14 21:37
Ciekawa sprawa: otrzymali zgodę od urzędu w Rosji. O zgodzie polskiego urzędu nikt nawet nie wspomina. Czy to już automat?
gosc_64ba1
2013-05-14 21:20
Co z tego że linie dostały pozwolenie od Rosji , skoro i tak jeśli chcą latać do PL , muszą wystąpić o takie pozwolenie również w PL. A tu prawdopodobnie się natną :P , chyba że coś już zostało ugrane, np zezwolenie na loty do PL za zezwolenie na loty nad Syberią dla nowych połączeń LOTu.
gosc_08b5b
2013-05-14 20:56
Jako ciekawostkę dodam, że AF nosi się z zamiarem wejścia do KRK 7-week's.
gosc_1d9a5
2013-05-14 20:56
aeroflot z krakowa wozi z krk ok 60 pax suchoiem nie sadze zeby s7 weszło 7x.z waw troche lepiej 2x dziennie na 320/321 głownie transfery w kolejnosci wietnam,rosja, japonia i chiny
gosc_bccb8
2013-05-14 20:49
Linie Ochoty Targowka w skrocie LOT nie sa zainteresowane regionami poza sciaganiem paxow do Hubu. Lecz z tym będzie coraz trudniej bo wchodzą kolejne linie a skutecznie np Lufthansa drenuje ten rynek. Co wiecej z taka oferta i serwisem na bliski i daleki wschód które oferują Emirates i Qatar LOT powoli powinien zapomnieć o Azji bo sam Drealiner sytuacji nie uzdrowi. Jeśli chcą mieć jakieś Long haule to tylko Stany i Kanada. Chyba ze któraś linia z zza wielkiej wody wejdzie do PL. Być może LOT nagle przeprosi się z KrK czy Rze i uruchomiła połączenia z regionów. Bo jeśli nie to nastałe będzie szukał szczęścia na linii do Addisabeby chyba ze mocna linia stamtąd Ethiopian zRobi to wcześniej ;)
gosc_dafde
2013-05-14 20:47
potencjal do Moskwy bylby z kazdego polskiego portu, niekoniecznie na codzienne loty, bo takowe maja szanse tylko z WAW, KTW, KRK, GDN czy WRO. Ale z drugiej strony nie przesadzajmy, ze gdyby S7 weszlo do KRK to nikt nie latal by z WAW, niektorzy musza sie przywyczaic do tego, ze WAW to stolica, ze ma najwieksze lotnisko i tak pozostanie, obojotenie czy bedzie istnial LOT czy nie. Jak jakies inne miasto bedzie mialo 2mln mieszkancow i tysiace firm, to moze wtedy bedzie mialo szanse WAW przegonic.
Po pierwsze to nie wiadomo czy w ogóle zdecydują się otworzyć te kierunki. I po drugie nie wiem czy w KRK jest tak duży potencjał na loty do Moskwy dla dwóch przewoźników 7xtydz. Hehe jak nie było połączeń z Moskwą tak teraz może być ich za dużo:) Mogli by też otworzyć Moskwę z WRO lub GDN żeby i inne regiony miały takowe połączenie nie wiem tylko czy byłby potencjał.
W to już nie wierzę, na to za późno. Ale myślę, że KRK-IST by LOT kilka razy w tygodniu na zmianę z Turkishem byłby możliwy...
Prawda. Szkoda tylko, że z innych lotnisk w polsce, żadan linia tradycyjna nie chce wejść. Życzyłbym sobie powrotu BA do POZ.
usuniety
2013-05-14 20:34
wojtek: wierzysz w cuda typu KRK-SVO-KRK by LOT Warsaw Airlines? Bo ja nie...
Ale się LOT dał kolokwialnie mówiąc wydymać. Mogli już dawno uruchomić połaczenie KRK-SVO do spólki z Aeroflotem, a wtedy być może nie byłoby już miejsca dla S7. Jeśli S7 uruchomi połaczenie do KRK, to myślę, że przez WAW nie będzie już latał prawie nikt. I prędzej czy później to samo będzie z Turkishem, w końcu dopną swego...
usuniety
2013-05-14 20:14
Fajnie, że do Polski zaczynają wchodzić linie spoza sztampowego i nudnego Star Alliance. Przynajmniej będzie jakiś powiew świeżości a co najważniejsze - S7 jako konkurencja dla Aeroflotu na trasie do WAW i KRK. Mam nadzieję, że obydwaj przewoźnicy się utrzymają w Polsce.
usuniety
2013-05-14 19:51
Dobrze slyszec ze niebo w kierunku na Wschod otwiera sie choc troche. Szkoda tylko ze ani GDN ani WRO nie maja nadal szans na takie polaczenie, a na pewno maja potencjal. Tymczasem u Czechow chyba kazde lotnisko ma polaczenia do Rosji. Ale wiadomo, polityka.
gosc_d8c95
2013-05-14 19:39
Ale koledzy wybrzydzaja a to lepiej żeby UT a to Transaero a jeszcze niedawno nie było szansy na jakiekolwiek połączenie do Rosji poza Aeroflotem i Lotem ;)
gosc_e71d6
2013-05-14 18:36
szkoda ze nie utair a s7 otrzymał zezwolenie
gosc_3ed6a
2013-05-14 18:32
gosc_13d10
Bo Kraków jest jednym z nielicznych rozwijających się portów regionalnych. Rozwijających się, ale w pełnym tego słowa znaczeniu. w promieniu 100km mieszka ponad 7mln ludzi, to też ma znaczenie
pablakiss
2013-05-14 18:13
Real Madryt ,.,Juventus Turyn,., itp.itd ,., Krolewski klub lapie sie rowniez byle jakich logo na koszulch aby sie utrzymac na rynku i splacic zadluzenie,.,.,Sami jestescie zalosni jesli myslicieze to chybiona inwestycja,.,Im jakios kazde Euro sie przyda ale Wam mochery nigdy nie dogodzi,.,lepiej narzekac i stekac i czekac na cod,.,tylko ze z takim mysleniem jak wasze daleko My Polacy nie zajedziemy,.,.,bez odbioru
gosc_2e77e
2013-05-14 18:08
To LOT ich nie blokuje do Krakowa?:))
a tak na poważnie to czy to prawda, że LOT kończy współpracę z Areoflotem w zakresie code-share? Coś mi się obiło o uszy.