Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2013-05-14 09:31
boją się pogody i smok(/g)a ;)
gosc_38428
2013-05-13 22:44
krzysiekl: no nie byl bym taki pewien. LX otwiera GVALED, ZRHKBP, GVAOPO, ZRHSIN, zwieksza ZRHDUB. KL zwieksza m.in. MAD i LIS. A3 otworzylo 8 nowych kierunkow z ATH i kilkanascie z greckich portow regionalnych. SK otworzyl blisko 50 nowych tras. PS ma kilkanascie nowych tras. To jest zwijanie sie? oj chyba nie. A Krakowka nie ma. Ciekawe dlaczego nie zaczeli latac do Pepka?;-)
krzysiekl
2013-05-13 22:20
@gosc_364d8
sądzę, że można by odpowiedzieć, że to dlatego iż ich siatka połączeń jest w stadium zwijania się (o ile to prawda w ogóle) a rozwijajace się obecnie linie to te z rejonu azjatyckiego, czyli tam gdzie mamy szybko rozwijające sie, nie starzejące, społeczeństwa.
gosc_c2278
2013-05-13 22:12
do Krzyska. Napewno skorzystam a jak ??
gosc_c31e1
2013-05-13 19:51
krzysiekl: ale czy wszystkie kwestie nalezy komentowac z perspektywy polskiego piekielka, nawet gdy dotycza zagranicy?
krzysiekl
2013-05-13 18:56
ale to się łączy jedno z drugim bo dałoby szanse na loty KRK - SYD z jedną przesiadką:P
gosc_364d8
2013-05-13 18:55
5c9a8: ba, znowu sie nasluchalismy, ze KRK to pepek swiata i zdaniem coponiektorych 'kazdy przewoznik marzy by tam latac....' tylko powiedzcie mi drodzy marzyciele przebierajacy nozkami skoro jest tak jak mowicie, to czemu do KRK lata tak niewielu przewoznikow flagowych z UE. Przeciez kazdy z nich dowoli moze sobie latac i jakos nie lataja: AF, KL, LX, SK, TP, LG, A3, RO, a tacy jak BA, SN, IB czy VV (lub ich nastepcy PS) sie wyniesli i wracac nie zamierzaja. Pewno wybieraja miedzy KRK a LUZ i ciagle wybrac nie moga;-)))
gosc_5c9a8
2013-05-13 18:26
Temat o połączeniu IST-SYD, a ludzie tu Krk-Ist. Chyba ktoś tu jakieś kompleksy ma...
gosc_db5d6: Otóż blokuje, a dowody na to możesz znaleźć w linkach w poniższych wypowiedziach.
gosc_cec3d
2013-05-13 17:42
@gosc_db5d6
Czyli TK zaznaczając na swojej stronie internetowej iż pragnie uruchomić linie z Krakowa do Stambułu robił sobie jaja ze wszystkich, a może jak niema zapotrzebowania jak napisał poniżej ten troll onetowy to Turcy chcieli tylko kozuchy i sweterki dostarczać na południe Polski jakby przypadkiem znowu była za sroga zima. A po za tym jakby kolega częściej czytał ten portal a nie tylko wyzywał się na Onecie to może ON wtedy by zrozumiał ze ktoś jednak te połączenia blokuje.
zobacz link
gosc_db5d6
2013-05-13 17:04
No tak masz racje. Dość tego marudzenia i zrozumcie nikt nie blokuje połączeń do KRK, który myślicie, że jest Pępkiem Świata!
Poprostu nie ma zapotrzebowania na te loty!
Już mi się nie chce czytać tego marudzenia o blokowaniu IST - KRK przez LO. LOT ma do tego prawa i nie ma co się dziwić, że z tego korzysta, LH robi tak samo z EK u siebie. A wracając do meritum to jakoś nie wierzę, żeby uruchomili to połączenie no chyba, że ten A350-1000 będzie miał takie możliwości jak planują.
gosc_ad3a6
2013-05-13 13:15
O ile sie nie myle to artykul dotyczy Turkish i ich nowego polaczenia do Sydney a nie KRK czy Moskwy?
gosc_9aadf
2013-05-13 12:34
do 3d6b8- czytając Twój tekst wychodzi na to , że każde lotnisko Moskwy w ciągu tygodnia obsługuje około 8ml pax.czyli rocznie wychodzi 384ml paxi kt tu lata w obłokach.To 4 razy więcej niż największe lotniska świata , a Moskwa do takich nie należy.Ale pomarzyć można
gosc_cc8bf
2013-05-13 12:01
sorry kurnik przez "u" a nie "Ó" !! Ech ta pisownia - światowa bua ha ha !!!
gosc_ea7c4
2013-05-13 11:59
kiedyś chcieli połączenia z KRK do FR bo to okno na Świat, teraz mają Moskve jako okno na Świat a chcą IST jako okna na Świat ! Co za światowcy w tym krakogrodzie.!!! najpierw kórnik dostosujcie do tych pasażerów a potem marzcie o Światowych hubach ok!!!
gosc_e5780
2013-05-13 11:19
gosc_3d6b8 co ty czytac nie umiesz gdzie ja porównuje KRK do Moskwy chodzi o połączenie KRK-SVO, które dla więszkości z KRK stanowi przesiadkę dalej do Azji czy gdzieś tam. Tak samo by było w przydadku Istambułu
gosc_79510
2013-05-13 11:18
A ty pieniaczu umiesz czytać ze zrozumieniem? Kto porównuje KRK do Moskwy? Wyraźnie jest napisane tylko o wzroście połączeń miedzy tymi miastami a nie o całokształcie. Lejek i trochę oleju do głowy a później zasiadaj do klawiatury.
gosc_20322: do obsługi IST-SYD bez międzylądowania A380 raczej się nie nadaje. Lataliby jak B738 Enter z BKK do Zatoki Perskiej (połowa lotów wymaga "nieplanowanego" stopu technicznego w Indiach) i Turkish musiałby dotankować na wschodzie kraju np. w takim VAN. Do takich tras to już tylko Worldliner typu B777, a przyszłości także A350, który w wersji najbardziej wyśrubowanej, w teorii (przynajmniej lecąc na wschód) ma w ruchu regularnym ma dać radę trasie LHR-AKL.
gosc_3d6b8
2013-05-13 11:02
do gosc_ab4f8 jak Ty porównujesz KRK do MOSKVY to napprawdę chłopie bujasz w obłokach. W Moskvie są 3 lotniska z których każde w ciągu tygodnia obsługuje więcej ludzi niż KRK KTW i WRC razem w całym roku. Ale pomarzyc mozna