gosc_4d290
2013-05-13 18:28
Zejdzcie na ziemie GDN nie ma szans na polaczenia dalekiego zasiegu. Jesli jakikolwiek port regionalny mialby je znowu uzyskac to bylby to KRK z racji relatywnie duzego (jak na polskie warunki, bo na europejskie czy swiatowe jest on maly) zainteresowanie polaczeniami do ORD. Nastepnym w kolejnosci moglby byc RZE, choc raczej trudno przypuszczac, by znalezli sie chetni, by latac na tej trasie. Dalej bylby WRO a dopiero potem GDN. Ale badzmi realistami szanse na polaczenia ma jedynie KRK i to tez niewielkie, bo takie polaczenia obslugiwalby co najwyzej LOT, a ten najpierw musi wyjsc z dolka i przetrwac i sie rozwinac w WAW by mogl myslec o KRKORD.
LOT mógłby dokupić trochę tych 787 bo za kilka lat (jak LOT przetrwa) to kolejny raz będzie musiał czekać na nową partię samolotów ;)
gosc_79f01
2013-05-11 07:34
Akurat trasy trans- , znaczy za wielkie jezioro były z GDN obsługiwane z powodzeniem. Jeszcze ze starego terminala. Ale II ILS się przyda jak najbardziej dla samolotów z EPOK .
gosc_42c1b
2013-05-10 22:59
GDN wzorem WAW, KAT, RZE powinien zainwestować w przedłużenie pasa startowego w celu umożliwienia obsługi operacji samolotów długodystansowych w połączeniach transkontynentalnych ...
ponadto w maju rozstrzygnie się przetarg na dostawcę rękawów - mają być zamontowane do końca roku