Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_055f0
2013-05-16 11:45
Profit zrobiony kosztem zalogi i obnizonym poziomem serwisu...czarno to widze i niebawem bedzie glosno jakie toEmirates ma prolemy....
gosc_25f38
2013-05-13 13:25
Po co się tak pieklicie panowie przecież od razu widać że tekst goscia _0bc1f to marna prowokacja więc jaki sens jest to komentować. Jeden z drugim napalony fanatyk własnego regionu w tym przypadku małopolski puści jakąś bajeczkę drugi fanatyk mazowsza żeby nie być gorszym mu odburknie, trzeci z innego regionu Polski dopowie kolejną bajkę żeby też zaznaczyć swoją obecność i tak się kręci spirala.
gosc_0bc1f: To mnie rozbawiłeś;-)
krzysiekl
2013-05-13 10:21
paliwo lotnicze to nieco inna historia. Po drugie nawet jeśli jest tańsze to za każdym razem kupują też paliwo w portach docelowych. Po trzeci podają że paliwo to 40% kosztów. Gdyby mieli znacznie niższe koszty paliwa niż inne linie to byłoby to widoczne w tym współczynniku.
bosmanlechu
2013-05-12 21:46
arahja: skąd ta Twoja opinia, ze nie paliwo wpływa na konkurencyjność? Nie znam oczywoiscie ceny jaką placą Emirates czy Etihad, ale jesli na stacjach w Dubaju płaci się 60 centów za paliwo 98, to jakim cudem linie lotnicze miałyby przeplacać???
Z pewnością i paliwo i brak podatków i być moze inne elementy decydują, że porównywać LOTu z tamtymi liniami nie można.
Mają rozmach!! Trzeba pogratulować Emirates takiego zysku oraz pogratulować marzycielom o rejsach EK do KRK :D Może jeszcze Qantas? :)
gosc_0bc1f, ale pojechałeś z tym KRK!!! ciekawe jaki będzie LF w a330 EK - 7 czy 11%? Kurnik Int Airport niech najpierw zajmie się dostosowaniem poziomu obsługi dla pasażerów FR i a później może LO uruchomi coś dla górali... Poziom obsługi pasażera na tym lądowisku jest poniżej krytyki!
akurat to nie tanie paliwo daje przewagę Emirates nad konkurencją, tylko bardzo niskie albo wręcz brak podatków. brak związków zawodowych, rożnych dziwnych układów zbiorowych powoduje że koszty działania firmy są dużo niższe niż u europejskich linii lotniczych które posiadają rożne dziwne spółki-córki, zawikłane umowy z pracownikami i wiele różnych podatków do zapłacenia. mówienie o darmowym paliwie jest tylko wymówką szczególnie że paliwo kupuje się też w portach docelowych
gosc_4c067
2013-05-11 15:49
KRK miałby szanse gdyby nie krótki pas
gosc_0e3a5
2013-05-11 11:46
gosc_61066 "regionalne porty lotnicze takie jak monachium, duseldorf (...)" to pojechałeś z tymi regionalnymi portami. Nie wiem czy w Polsce doczekasz się takich hubów.
gosc_61066
2013-05-11 10:16
gosc_6b39c: Nic poza WAW nie ma szansy na Emirates i to nie z powodu LOTu tylko dlatego, że z polskich regionalnych portów lotniczych nie zapełnią samolotu. Akurat Emirates może dowoli latać do Polski bo reguluje to umowa między Polską a ZEA tak samo LOT ma nieograniczoną możliwość operacji do Dubaju. LOT mógłby np otworzyć sobie 12 rejsów do dubaju dziennie gdyby chciał, nie ma przeszkód, niebo nad dubajem jest otwarte. EK z KRK to póki co czysta fantazja bo EK nie widzi powodów aby tam latać, za małe obłozenie samolotów by było a cały ruch z polski chetnych rejsami EK obsłuży WAW. Tak samo można się spytać czemu EK nie lata oprócz jeszcze Pragi do Ostravy, Brna i Karlowych Varów. Przecież nie dlatego, że CSA nie pozwala tylko dlatego że nie ma potencjału poza Pragą, polska czy czechy to nie niemcy gdzie regionalne porty lotnicze takie jak monachium, duseldorf czy hamburg generują ruch na poziomie 2-3 razy wyższym niż sama warszawa, dlatego tam widzą sens latania.
gosc_0bc1f
2013-05-11 09:57
Przecież tajemnicą Poliszynela jest, że większość linii z najwyższej półki (SQ, TG, QR,EK) są zainteresowane wejściem do Krakowa (bo po co niby mieli by latać do WAW) tylko, że rozbudowa Balic jest blokowane przez Warszawsko - Gdańskie lobby. Gdyby Polska była normalnym krajem to Balice były by po generalnej przebudowie z dwoma pasami startowymi i pasażerami na poziomie 30 - 40 mln. rocznie.
gosc_119f9
2013-05-11 00:29
Lot pośrednio blokuję TK w KRK i jest to oczywiste. Jak ktoś jest sprytny to się domysli
krzysiekl
2013-05-10 23:06
@gosc_95bc6
w znacznym stopniu się raczej mylisz, takie linie jak Emirates nie dostają kokosów pod stołem, a paliwo jest nadal istotnym składnikiem kosztów, jak w innych liniach (ok 40%). nie wierzę w bajki, że raporty są zakłamane.
gosc_88ac7
2013-05-10 23:03
"...pomimo rosnących cen paliw..."
Tak na prawdę to dzięki temu mają przewagą nad konkurencją.
gosc_3c159
2013-05-10 22:17
gosc 6b39c.Wypisujesz glupoty.Jaki Emirates z Krakowa?Co za fanaberie .Pewnie ze gdyby nie skutecznosc Lot to z Krakowa latalby Air new zealand ANA i Qantas
gosc_be8fd
2013-05-10 21:58
no napewno EK by w krakowie musiał byc obsługiwany z autobusu bo niema rekawa
krzysiekl
2013-05-10 21:49
z tym EK to ściema tutaj, ale z Turkishem było tu nie raz na forum i portalu więc może prawda.
gosc_95bc6
2013-05-10 21:40
A co tu porównywać linie arabskie do Lotu? Najpierw trzeba napisać po ile kupują paliwo i ile jeszcze ukrytych dopłat dostają. i wtedy od biedy rachunek ekonomiczny będzie można porównać. Emirates i inne linie z zatoki to w mojej ocenie narzędzie promocji. to z ekonomią nie ma wiele wspólnego.
gosc_61db0
2013-05-10 20:17
co za idiota ciagle wypisuje ze lot blokuje loty z krk ? ze niby turkisha tez blokuje. a ja sie zastanawiam skad gosciu masz takie informacje ?