Kolejny roczny zysk grupy Emirates

Kolejny roczny zysk grupy Emirates Grupa Emirates już po raz 25. z rzędu zakończyła rok finansowy zyskiem i poinformowała, że pomimo rosnących cen paliw oraz niekorzystnych globalnych warunków ekonomicznych, udało jej się utrzymać dynamiczne tempo wzrostu oraz silną pozycję na rynku. W minionym roku finansowym firma osiągnęła także bardzo zadowalające wyniki przewozowe.Z opublikowanego dziś rocznego raportu...
10/05/2013 15:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_055f0 2013-05-16 11:45   
gosc_055f0 - Profil gosc_055f0
Profit zrobiony kosztem zalogi i obnizonym poziomem serwisu...czarno to widze i niebawem bedzie glosno jakie toEmirates ma prolemy....
gosc_25f38 2013-05-13 13:25   
gosc_25f38 - Profil gosc_25f38
Po co się tak pieklicie panowie przecież od razu widać że tekst goscia _0bc1f to marna prowokacja więc jaki sens jest to komentować. Jeden z drugim napalony fanatyk własnego regionu w tym przypadku małopolski puści jakąś bajeczkę drugi fanatyk mazowsza żeby nie być gorszym mu odburknie, trzeci z innego regionu Polski dopowie kolejną bajkę żeby też zaznaczyć swoją obecność i tak się kręci spirala.
mietek 2013-05-13 12:52   
mietek - Profil mietek
gosc_0bc1f: To mnie rozbawiłeś;-)
krzysiekl 2013-05-13 10:21   
krzysiekl - Profil krzysiekl
paliwo lotnicze to nieco inna historia. Po drugie nawet jeśli jest tańsze to za każdym razem kupują też paliwo w portach docelowych. Po trzeci podają że paliwo to 40% kosztów. Gdyby mieli znacznie niższe koszty paliwa niż inne linie to byłoby to widoczne w tym współczynniku.
bosmanlechu 2013-05-12 21:46   
bosmanlechu - Profil bosmanlechu
arahja: skąd ta Twoja opinia, ze nie paliwo wpływa na konkurencyjność? Nie znam oczywoiscie ceny jaką placą Emirates czy Etihad, ale jesli na stacjach w Dubaju płaci się 60 centów za paliwo 98, to jakim cudem linie lotnicze miałyby przeplacać???
Z pewnością i paliwo i brak podatków i być moze inne elementy decydują, że porównywać LOTu z tamtymi liniami nie można.
szydelm 2013-05-11 23:16   
szydelm - Profil szydelm
Mają rozmach!! Trzeba pogratulować Emirates takiego zysku oraz pogratulować marzycielom o rejsach EK do KRK :D Może jeszcze Qantas? :)
marian 2013-05-11 16:23   
marian - Profil marian
gosc_0bc1f, ale pojechałeś z tym KRK!!! ciekawe jaki będzie LF w a330 EK - 7 czy 11%? Kurnik Int Airport niech najpierw zajmie się dostosowaniem poziomu obsługi dla pasażerów FR i a później może LO uruchomi coś dla górali... Poziom obsługi pasażera na tym lądowisku jest poniżej krytyki!
arahja 2013-05-11 16:20   
arahja - Profil arahja
akurat to nie tanie paliwo daje przewagę Emirates nad konkurencją, tylko bardzo niskie albo wręcz brak podatków. brak związków zawodowych, rożnych dziwnych układów zbiorowych powoduje że koszty działania firmy są dużo niższe niż u europejskich linii lotniczych które posiadają rożne dziwne spółki-córki, zawikłane umowy z pracownikami i wiele różnych podatków do zapłacenia. mówienie o darmowym paliwie jest tylko wymówką szczególnie że paliwo kupuje się też w portach docelowych
gosc_4c067 2013-05-11 15:49   
gosc_4c067 - Profil gosc_4c067
KRK miałby szanse gdyby nie krótki pas
gosc_0e3a5 2013-05-11 11:46   
gosc_0e3a5 - Profil gosc_0e3a5
gosc_61066 "regionalne porty lotnicze takie jak monachium, duseldorf (...)" to pojechałeś z tymi regionalnymi portami. Nie wiem czy w Polsce doczekasz się takich hubów.
gosc_61066 2013-05-11 10:16   
gosc_61066 - Profil gosc_61066
gosc_6b39c: Nic poza WAW nie ma szansy na Emirates i to nie z powodu LOTu tylko dlatego, że z polskich regionalnych portów lotniczych nie zapełnią samolotu. Akurat Emirates może dowoli latać do Polski bo reguluje to umowa między Polską a ZEA tak samo LOT ma nieograniczoną możliwość operacji do Dubaju. LOT mógłby np otworzyć sobie 12 rejsów do dubaju dziennie gdyby chciał, nie ma przeszkód, niebo nad dubajem jest otwarte. EK z KRK to póki co czysta fantazja bo EK nie widzi powodów aby tam latać, za małe obłozenie samolotów by było a cały ruch z polski chetnych rejsami EK obsłuży WAW. Tak samo można się spytać czemu EK nie lata oprócz jeszcze Pragi do Ostravy, Brna i Karlowych Varów. Przecież nie dlatego, że CSA nie pozwala tylko dlatego że nie ma potencjału poza Pragą, polska czy czechy to nie niemcy gdzie regionalne porty lotnicze takie jak monachium, duseldorf czy hamburg generują ruch na poziomie 2-3 razy wyższym niż sama warszawa, dlatego tam widzą sens latania.
gosc_0bc1f 2013-05-11 09:57   
gosc_0bc1f - Profil gosc_0bc1f
Przecież tajemnicą Poliszynela jest, że większość linii z najwyższej półki (SQ, TG, QR,EK) są zainteresowane wejściem do Krakowa (bo po co niby mieli by latać do WAW) tylko, że rozbudowa Balic jest blokowane przez Warszawsko - Gdańskie lobby. Gdyby Polska była normalnym krajem to Balice były by po generalnej przebudowie z dwoma pasami startowymi i pasażerami na poziomie 30 - 40 mln. rocznie.
gosc_119f9 2013-05-11 00:29   
gosc_119f9 - Profil gosc_119f9
Lot pośrednio blokuję TK w KRK i jest to oczywiste. Jak ktoś jest sprytny to się domysli
krzysiekl 2013-05-10 23:06   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@gosc_95bc6

w znacznym stopniu się raczej mylisz, takie linie jak Emirates nie dostają kokosów pod stołem, a paliwo jest nadal istotnym składnikiem kosztów, jak w innych liniach (ok 40%). nie wierzę w bajki, że raporty są zakłamane.
gosc_88ac7 2013-05-10 23:03   
gosc_88ac7 - Profil gosc_88ac7
"...pomimo rosnących cen paliw..."
Tak na prawdę to dzięki temu mają przewagą nad konkurencją.
gosc_3c159 2013-05-10 22:17   
gosc_3c159 - Profil gosc_3c159
gosc 6b39c.Wypisujesz glupoty.Jaki Emirates z Krakowa?Co za fanaberie .Pewnie ze gdyby nie skutecznosc Lot to z Krakowa latalby Air new zealand ANA i Qantas
gosc_be8fd 2013-05-10 21:58   
gosc_be8fd - Profil gosc_be8fd
no napewno EK by w krakowie musiał byc obsługiwany z autobusu bo niema rekawa
krzysiekl 2013-05-10 21:49   
krzysiekl - Profil krzysiekl
z tym EK to ściema tutaj, ale z Turkishem było tu nie raz na forum i portalu więc może prawda.
gosc_95bc6 2013-05-10 21:40   
gosc_95bc6 - Profil gosc_95bc6
A co tu porównywać linie arabskie do Lotu? Najpierw trzeba napisać po ile kupują paliwo i ile jeszcze ukrytych dopłat dostają. i wtedy od biedy rachunek ekonomiczny będzie można porównać. Emirates i inne linie z zatoki to w mojej ocenie narzędzie promocji. to z ekonomią nie ma wiele wspólnego.
gosc_61db0 2013-05-10 20:17   
gosc_61db0 - Profil gosc_61db0
co za idiota ciagle wypisuje ze lot blokuje loty z krk ? ze niby turkisha tez blokuje. a ja sie zastanawiam skad gosciu masz takie informacje ?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy