Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_41533
2013-05-15 16:26
POZ dementuje: kwiecień 2013 do kwietnia 2012: - 19,4%
gosc_4ca68
2013-05-15 14:11
Gościu poniżej to na serio?
gosc_ad002
2013-05-15 10:46
W POZ spadek o 40 %, nie wiedza jak to napisać....
No niestety na WRO widać wyraźny "syndrom po OLT". Rzeczywiście twierdzenie, że jest niezagospodarowany potencjał 30 tyś paxów na loty krajowe miesięcznie przy cenach OLT to lekkie nadużycie. JA bym poszedł dalej: gdyby bilety były po 1zł to potencjał by wynosił pewnie i ze 100 tyś paxów miesięcznie. Tylko nikt nie chce latać za taką kasę...
POZ coś się nie chwali, pewnie liczba PAX jest tragicznie mała ;)
gosc_dc313
2013-05-10 11:38
A jak Poznan?
gosc_112ab - połączenia biznesowe ciągle się rozwijają, czartery pójdą w górę - jest kilka nowości od czerwca do września/października. Kto wie, czy FR nie wrzuci czegos do swojej siatki na sezon zimowy - przecież mamy dwa samoloty, gdzieś muszą latac.
gosc_39d38
2013-05-10 08:48
Nasz polski PR jest dopracowany do perfekcji, powinien byc naszym najlepszym towarem eksportowym;) Najlepiej zapakowac go jako pax, moze podniesie statystyke hehe
gosc_e2c82
2013-05-10 08:41
Pan Prezes Kuś poleciał troszkę populizmem, gdyż nasuwa sie pytanie: czy popyt na produkt sprzedawany znacznie ponizej kosztów można nazwać potencjałem (odniesienie do cen OLT) ? Jak dla mnie określenie tej liczby na 20-30 tys jest ewidentnym naduzyciem. Popyt owszem jest ale przy realnych cenach 150zł-200zł OW z samym bagażem poręcznym oszacował bym na max 10tys. Ponadto spadki we wszystkich portach reginalnych są efektem wejścia Ryanaira na Mazowsze. Obecnie około 50% pasażerów latających FR z WAW jeszcze rok temu jechała do innych portów regionalnych, a w chwili obecnej mają przyzwoitą siatkę połączek na miejscu. W momencie gdy w WAW/WMI FR otworzy trasy do ALC i AGP to KRK i WRO stracą na tych kierunkach po 30% pasażerow.
gosc_7260a
2013-05-10 08:38
Przy porównywalnym potencjale regionów WRO odprawia pięciokrotnie więcej pasażerów od LCJ ... ale oba zarządy mają jeszcze dużo do zrobienia.
gosc_112ab
2013-05-09 22:37
Jaki wzrost od sierpnia? Niby dlaczego? od stycznia do końca marca, kiedy nie latał był mizerny wzrost-mniej jak 1%, od kwietnia do końca lipca latał OLT, a od sierpnia do końca roku czeka nas prawie to samo co zimą czyli stagnacja- a prezes się chwali nie wiadomo czym.
gosc_359ee
2013-05-09 21:18
KRK czerpie pasażerów z kilku milionowej Aglomeracji Śląskiej.
gosc_09f3b
2013-05-09 21:07
Od sierpnia powinien być kilku procentowy wzrost jak będzie już porównanie bez operacji OLT.
gosc_89319
2013-05-09 20:53
Teraz spadek, za to od rozkladu zimowego (od konca pazdziernika) Lufthansa podstawia wiekszy samolot na loty z Frankfurtu do Wroclawia - bedzie to Embraer 190, a popoludniowy rejs z Monachium bedzie obslugiwany wiekszym Canadairem niz poprzedniej zimy.
gosc_6d9ab
2013-05-09 20:50
przypominam, że było to 4 do 5 lotów dziennie samolotem 180-cio miejscowym. Z Krakowa były 2 dziennie do Gdańska i kilka ATR do innych miast. Trasa z WRO do WAW ma ogromny potencjał z powodu fatalnych połączeń kolejowych.
Niestety niełatwo załatać dziurę po kilku lotach dziennie ( całkiem nieźle obłożonych) :-(
gosc_8a684
2013-05-09 19:51
bez sensu są te tłumaczenia spadków brakiem OLT. W KRK też latał i to na dużej ilości tras i jakoś nie ma na to wpływu a jest 2 x więcej pasażerów - podobnej wielkości miasta, turystyczne miasta i regiony. KTW też niewielki spadek a tu aż 9%. ale przynajmniej terminal jest na wyrost i nie ma tłoku :)
gosc_538c9
2013-05-09 19:46
hehe tu wzrosty tam wzrosty a wynik prawie 10% na minusie. Niezła propaganda sukcesu. Tak czarować liczbami żeby zamaskować spadek:)