Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_81379
2013-05-16 22:56
Rejs to taka polska komedia
a LOT to dramat (też polski)
usuniety
2013-05-14 12:32
gosc_70d78, to czemu w innych jezykach mamy chocby Flight No, albo Flugnummer itd. Poza tym zbieznosc dwoch literek R: NumeR Rejsu jest dosc niemila w wymowie. To troche czepianie sie okreslen, licza sie okreslenia UTARTE i faktycznie uzywane a nie sztuczna poprawnosc.
gosc_70d78
2013-05-13 20:20
Lot jest od startu do lądowania, natomiast rejs jest od aż do końca, do lotniska docelowego. Czyli numer rejsu może być jeden z Europy do Australii ale na chwilę obecną ma międzylądowania np. w SIN czy BKK. Pomimo, że samolot ląduje na czyszczenie, załadowanie jedzenia a po starcie wciąż ma ten sam numer rejsu. W zasadzie można powiedzieć, że klient jest zainteresowany rejsem a nie lotem. Ponadto rejs (w sensie lotniczym) to taka rozkładowa trasa na którą można kupić bilet. Lot jest nazwą która może się równiez wiązać z przyczyną np. lot techniczny, lot kontrolny, lot próbny. Tego sensu natomiast nie utożsamia się z rejsem. Rejs ma znaczenie bardziej handlowe (nie tylko w lotnictwie).
gosc_38b17
2013-05-13 19:58
strona calkiem fajna, tylko chyba sie troszke literki w alfabecie poprzestawialy na stronie z rozkladem lotow rejsow regularnych, kiedy oglada sie rozklad po calosci (opcja: wszystkie lokalizacje), bo kolejnosc miast dosc dziwaczna.
usuniety
2013-05-13 19:05
a czym sie rozni lot od rejsu?
gosc_9f65b
2013-05-13 19:02
Widzę, że autorzy naprawdę się postarali. To nowa jakość wśród polskich lotnisk. Oby inne porty lotnicze poszly w ślady Balic!
gosc_4796f
2013-05-13 18:22
Czy doczekamy sie chwili, ze lotniska sie w koncu oducza mowienia 'numer lotu' i beda uzywac okreslenia 'numer rejsu'?
gosc_d6ea4
2013-05-12 13:52
Faktycznie strona lotniska Kraków bardzo mi się podoba, ale nie daje mi spokoju to , czy artykuł pasazera.com powinien być informacją o tej stronie, czy jej oceną?
Kraków ma świetną stronę, przecież pasazęr.com jest bardzo bezstronny i obiektywny ;) W kwestii oceny stron to już jest w ogóle mistrzostwo, ich własna strona wygląda jak śmietnik, a zadają sobie trud oceniania innych :)
gosc_2ddac
2013-05-12 10:54
Czytając recenzję pasażer.com o wdrażaniu nowej strony KRK zdziwiłem się, że Wasza recenzja jest po prostu nieprofesjonalna i powierzchowna. 1.Przygotowując nową stronę należało przygotować wersję testową i pozbierać uwagi aby uniknąć błędów i złych rozwiązań. 2. Następnie po poprawieniu strony testowej po polsku należało przygotować wszystkie wersje obcojęzyczne, które były do tej pory - niemiecka, rosyjska, itd. 3. Strony testowa i dotychczasowa mogły przez pewien czas funkcjonować równolegle. 4. Wiele rozwiązań starej strony było lepszych. 5. Niektóre rozwiązania nowej strony są nieporozumieniem a raczej niezrozumieniem przez projektantów strony potrzeb pasażera. 6. Przykładem tego co piszę powyżej jest statyczny a nie dynamiczny pasek godzin dla wyświetlanych przylotów i odlotów, to znaczy zawsze podaje przedział 0-24 pomimo, że o godz 22 chcemy sprawdzić odlot 0:30, czyli 2,5 godziny przed
gosc_5f750
2013-05-11 14:29
Strona naprawdę profesjonalna i przyjazna dla uzytkownika!
gosc_50d4f
2013-05-10 18:47
Stara strona KRK była bardzo dobra, ale ta jest chyba jeszcze lepsza- gratulacje !!! A tak odbiegając od tematu- Okęcie powinno zrobić nową stronę, albo chociaż wymienić te strasznie powolne serwery ;/