Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2013-05-04 21:20
Gdyby tak sie sie dalo znalezc maszyny (2 lub 3 razy tygodniowo) na dzienne operacje to EVN, np. wylot z WAW o 11:00 powrot o 18:50, wowczas przez WAW bylby nawet szerszy zakres tranzytow z/do EVN. Podobnie do TBS.
pcharasz
2013-05-04 10:08
Dziękuję za korektę pisowni, oczywiście powinno być "rzadko" ;)
pcharasz
2013-05-03 04:33
red2010, leciałem Ryanairem ale jak to się ma do wspomnianych przeze mnie 4 punktów: 1. Samolot w Erywaniu stoi 50 minut. Skąd info o staniu tej maszyny ponad 24h? 2. Trudno nazwać Embraera małą maszyną, na trasach tej długości żadko lata się czymś większym niż samolot kodu C. 3. Konkurencja nie lata tam maszynami szerokokadłubowymi, które mogłyby przypuszczalnie zapewnić lepszy komfort podróży. 4. o co ci chodziło pisząc o "zmieszczeniu się w 10kg"? Łaskawie odnieś się do tych punktów zanim zaczniemy dyskutować o tym kto leciał Ryanairem a kto nie.
pcharasz leciales kiedys ryanairem? Chyba nie, wiec nie wiesz oczym on mówi.
gosc_ed49f
2013-05-02 23:14
nie ma to jak swiatle decyzje zarzadzajacych... i jak LOT ma nie padac jak ma tak 'swiatlych inaczej' managerow, co otwierają i zamykają polaczenia i potem je znowu otwierają. Przyklady kierunkow: STR, HAJ, BEG, TLL, BTS, EVN, KGD, CAI, BEY, DNK. Pierwsze 2 to chyba już po 4 razy w ciągu dekady. Czy ktoś poniesie tego konsekwencje? Bo wlasnie to m.in. takie decyzje o otwieraniu/zamykaniu polaczen spowodowaly, ze LOT znalazł się w takiej sytuacji finansowej i na skraju upadku.
pcharasz
2013-05-02 19:26
red2010, zrobiłeś dużo szumu, ale nie wiadomo o co. Samolt stoi w Erywaniu 50 minut. Mały samolot? Ale przecież to nie żadna Cessna czy inny Kurkurużnik tylko normalny Embraer. W czym problem? Przecież konkurencja nie lata tam szerokokadłubowymi maszynami. I jakie 10kg? O czym w ogóle mówisz?
@red2010: jakie 24 godziny w Erewaniu ? skoro wylatuje z WAW w poniedzialek o 22:35 to przylatuje o 3:55 we wtorek do Erywania. Po 50 minutach czyli o 4:45 wyrusza w droge powrotna. Zanim kogos nazwiesz dyletantem, najpierw sie troche zastanow.
Do pcharasz: zamiast nocowania na Okeciu i zrobic kilka kursów w ciagu dnia spedza ponad 24h w Erewaniu, to sie nazywa oszczednosc.
Juz nie mam watpliwosci ze w Locie sa dyletanci albo ludzie dzialajacy na szkode firmy. Kto normaly oprócz garstki Armenców bedzie lecial w srodku nocy malym samolotem który pózniej bedzie stal ponad 24h na lotnisku w Erewaniu.
Jako potencjalny pasazer chcacy poleciec na wakacje na poludnie jestem skazany na biuro podrózy, traumanera (ciekawe jak sie zmieszcza w 10 kg wszyscy milosnicy) albo przesiadki. Chce dac zarobic lotowi ale oni nie chca, coz niech bankrutuja po co mi taka linia.
gosc_65a6b
2013-05-02 16:56
Do gosc_39c44:A UK zyje jeszcze wieksza mniejszosc polska glównie z tzw. sciany wschodniej czy poludnia Polski ale LOTowi ich peniadze smierdza bo oni maja wizje hubu w WAW. Juz teraz airberlin i Lufthansa oferuje dogodne i niedrogie polaczenia przez Berlin i Frankfurt.
gosc_e0376
2013-05-02 08:55
Nie wiem na jakie transfery liczysz z Erewania,Z lotniska w ciagu dnia odlatuje tam zaledwie nieco ponad 20 samolotow
Godziny nie najlepsze na transfery szczegolnie te dlugodystansowe.
gosc_c3fec
2013-05-01 15:20
@koxkrk od 16.czerwca WAW-CAI 4 razy w tygodniu.
gosc_11504 wiadomo od kiedy CAI wraca ?
gosc_e3a6d
2013-05-01 13:06
bardzo poważna linia z takimi ciągłymi zmianami...
gosc_39c44
2013-05-01 12:05
Mysle ze nie straca.Zbankrutowala Armavia i wciaz jest luka w Armenii.Poza tym w Polsce zyje duza mniejszosc ormianska.
gosc_1a7ee
2013-05-01 11:26
matko ale jaja z tym LOTem, jednego dnia kasuja polaczenie, potem przywoluja, strach cokolwiek bukowac z nimi
gosc_11504
2013-05-01 11:24
do CAI też wracają.
gosc_a9f88
2013-05-01 09:27
żeby się nie okazało tak, że latając do Erewania więcej stracą niż gdyby stał samolot w warszawie.