powolniak83
2013-05-05 22:03
Największa kasa jest na cargo. Takie porty jak LCJ powoli zaczynają się rozwijać w temacie frachtu. Lublin ma przecież fabrykę za płotem. Rzeszów ma całą dolinę lotnicza, hutę Stalowa Wola, strefe ekonomiczną w Mielcu a i tak cały towar jeździ na kołach do WAW. Lublin jest nowym portem, ale już jednego AN-124 podkradł RZE. Fabryka w Świdniku, więc nie ma się co dziwić.
Cargo w LUZ będzie budowane w najbliższej perspektywie unijnej, także spokojnie.
gosc_54289
2013-05-05 09:15
"Cargo to świetny interes" napisał gość_46218. Szkoda, że nie może tego zrozumieć Prezes LUZ. Może kiedyś, będzie taki prezes, co zrozumie?
Cargo, to lepszy interes niż port pasażerski;) A tak swoją drogą, wizytę Rusłana w KTW TVN24 relacjonował przez pół dnia, a jak w lutym ta maszyna wylądowała w LUZ i zjechało się ją oglądać pół województwa to nawet słowem nie pisnęli. Dziwne standardy tam mają.
gosc_46218
2013-05-02 10:24
An-124 coraz częściej odwiedza RZE, WRO, LUZ, KTW i inne polskie lotniska ... cargo to też świetny interes.
gosc_aa6f7
2013-05-02 08:56
Widziałam jak leciał nad moim blokiem, kolos
gosc_9542b
2013-05-01 11:27
przecież niedawno był też we WRO i jakoś o tym tak nie trąbili