×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Felieton: Pięć gwiazdek... na papierze


Pięć gwiazdek Qatar Airways? Na pewno nie za obsługę pasażerów w trakcie problemów z rezerwacją! Skasowane bilety, dopłaty, brak kontaktu - to wszystko spotkało Marka Stusa, który w felietonie opisuje swoje perypetie z Qatar Airways.  Gdyby zapytać przeciętnego pasażera o pierwsze skojarzenie z Qatar Airways, podejrzewam, że zdecydowana większość odpowie - "pięć gwiazdek".

30/04/2013 21:37
gość_49019 - Profil
gość_49019
  

  
Ciekaw jestem jak zakończyła się przygoda ? Panie Marku - dał pan za wygraną czy nie ? Wg. mnie usługa sprzedana i klient ma prawo dochodzić swojego tym bardziej że Qatar obudził się dopiero po trzech dniach. Jakieś info ? Ja bym nie dopłacał i walczył o swoje.
09/05/2013 09:56  

  
@gosc_9e95a
nie wiem czy to awans bo dla większości mieszkańców to bez znaczenia. Ale zawsze jest tak, ze im więcej połączeń tym lepiej. Dlatego ludzie się cieszą. Co chcesz powiedzieć? Że lepiej by tych linii u nas nie było? bo.....? co to da dobrego?
Poza ochroną Lufthansy. Polska awansowała bo lata do nas LH? O to chodzi?
06/05/2013 13:30  

gosc_9e95a - Profil
gosc_9e95a
  
krzysiekl: irytujacy sa ludzie tacy jak ty, ktorzy pieja na temat linii takich jak EK czy QR, mowia, ze Polska awansowala i sikaja po nogach, ze owi przewoznicy zaczynaja tu latac.
05/05/2013 11:01  

  
Nihil novi sub sole - jak wszystko przebiega standardowo, to nawet taka FRanca czy Wizz jest Ok, jak coś się "wydarzy" w 3/4 (może nawet 4/5) przypadków (nie takie ważne jest czy to tradycyjna linia czy LCC) pasażer jest pozostawiony sam sobie - normalka. Jak pax jest oblatany, wie co mu przysługuje, może udać się coś wynegocjować, reszta... "zielonych" ma okazje przekonać się, że żadna linia nie daje gwarancji dostarczenia nas na miejsce, w określonym czasie ]:-> // Bilety z błędami, to dodatkowo śliski towar, więc trzeba brać to pod uwagę i nie planować/ rezerwować niczego na wyrost aż nie znajdziemy się na miejscu :)
04/05/2013 17:27  

  
@gosc_3e6fb
LOL to się ma nijak do kwestii linii znad zatoki lub nie. albo latania do WAW lub nie.
Twierdzisz, że lepiej by WAW nie miała tych połączeń?
Po prostu gwiazdki to...jakas tam klasyfikacja do której nie trzeba przykładać wielkiej uwagi.
Wiele linii sprzedaja blety 'za tanio' a jednoczesnie nie promują tego co sugeruje ze to błąd...tylko zazwyczaj nie kasują takich biletów...
04/05/2013 16:13  

gosc_89834 - Profil
gosc_89834
  
najlepszym sie zdarza nimi nie lecialem ale wazne ze robia szm i obnizaja ceny, moj kolega polecial w dobrej ceni do tajlandi i wrocil , bez zadnych akcji,a ze czasem sie zdarza to trudno nie powinno to wplywac na to zeby w ogole ich linczowac.
04/05/2013 13:09  

gosc_3e6fb - Profil
gosc_3e6fb
  
Ot cala prawda o liniach z Zatoki. Sredniej jakości serwis, w sytuacjach nadzwyczajnych zachowanie jak przedstawione w artykule, ale 'się promuja' jak by mieli być ponad bogami. a Do Singapore Airlines, Thai, ANA czy Korean lub Cathaya nawet nie dorastają. Dlatego tak wysmiewalem się z co poniektórych Forumowiczow, gdy powiem wprost sikali po nogach, ze nadchodzi wielkie zbawienie, bo EK i QR zaczynają latac do WAW i 'Polska awansowala'. I oto wlasnie ten wielki awans. hahahahahaha
02/05/2013 23:21  

gosc_3ea5d - Profil
gosc_3ea5d
  
zastanawiam się co by się stało gdyby w Katarze polska linia zaproponowała taką promocję * ile czasu by upłynęło aby jej dyrektor znalazł się w kalambuszu na pustyni i ile by tam siedział ?
02/05/2013 20:00  

gosc_32095 - Profil
gosc_32095
  
gosc_125e7: No to ty chyba nie leciałeś EY...
02/05/2013 18:24  

gosc_125e7 - Profil
gosc_125e7
  
Ja bylem rozczarowany Etihad. Europejskie linie jak Swiss czy nawet Austrian robia lepsze wrazenie.
02/05/2013 17:44  

gosc_5a3c6 - Profil
gosc_5a3c6
  
Qatar, Emirates, Etihad wszystko mniej wiecej po rowno w jakosci, za to w marketingu i promowaniu siebie to Qatra bije pozostalych na glowe. Robia z niczego pieciogwiadzkowa bajke choc daleko im do CatayPacific czy SingaporeAir i to by bylo na tyle w podsumowaniu nagrody Skytrax dla Qataru.
02/05/2013 03:13  

gosc_eb5b9 - Profil
gosc_eb5b9
  
Szkoda ze dopiero po niemilej przygodzie jednego z redaktorow strony ludzie zaczynaja dostrzegac prawdziwe oblicze tych linii, nie chce tutaj "politykowac" ale liniom krajow w ktorych kobieta nie jest uwazana za pelnoprawnego czlowieka i gdzie serwowane mieso jest tylko "hallal" zdecydowanie mowie nie. Ale przeciez to takie prestizowe linie i teraz lataj z Polski...
02/05/2013 00:52  

gosc_4046f - Profil
gosc_4046f
  
ost raz lecialem QR w 2008 na trasie Gatwick- New Delhi, wszytko super, obsluga, cena gralo. W czerwcu lece z wawy do szanghaju to zobacze jak o czy sie jakos zmienila przez te 5 lat.
01/05/2013 15:47  

gosc_13953 - Profil
gosc_13953
  
Ja mam zupełnie inne doświadczenie z QA - bardzo mi pomogli w boju z Expedia o zwrot kasy za bilety podobno niezwracalne. Totalnie pozytywne wrażenie chociaż trwało wszystko 3 miesiące
01/05/2013 11:59  

gosc_7144a - Profil
gosc_7144a
  
ja tez poczatkowo sie zachwycilam- tym bardziej, ze lecialam klasa BIZNES! faktycznie, luksus na kazdym kroku! Bolinger lal sie strumieniami, na talerzu znalazlam same wspanialosci i wszystko byloby idealnie, gdyby w drodze powrotnej nie zagubili mojego bagazu. Niby nic nadzwyczajnego, zdarzalo mi sie juz wczesniej, ale tutaj roznica jest taka, ze moj bagaz nigdy nie zostal odnaleziony! I jak bylam informowana- lotnisko w Doha nawet nie raczylo wyslac potwierdzenia czy moj bagaz gdzies u nich nie lezy.. totalna ignorancja! Koniec koncow cieszylam sie, ze LOT zajal sie kwestia wyplaty odszkodowania za bagaz a nie Qatar. Dobrze, ze mialam jeszcze krajowy odcinek lotem na koniec podrozy :)
Ogolnie: wszystko wyglada pieknie, az zbyt pieknie i faktcznie nie okazuje sie prawdziwe
01/05/2013 10:22  

gosc_4fd5f - Profil
gosc_4fd5f
  
To nie jest organizacja charytatywna zeby wozic ponizej kosztow a przedsiebiorstwo ktore ma zarabiac i zapewniac prace tysiącom osób.
Liczba gwiazdek nie ma tu nic do rzeczy.
Ale QR rzeczywicie nie zasługuje na 5* ale ze względu na produkt i serwis. Nie różni się na plus od solidnych linii 4* typu LH, a daleko jej do linii azjatyckich typu Singapore, Cathay czy Thai. Byc moze w biznesie jest inaczej ale nie latam biznesem, w economy nie ma szału.
01/05/2013 09:08  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie