Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomojadresik
2013-05-09 09:56
Ciekaw jestem jak zakończyła się przygoda ? Panie Marku - dał pan za wygraną czy nie ? Wg. mnie usługa sprzedana i klient ma prawo dochodzić swojego tym bardziej że Qatar obudził się dopiero po trzech dniach. Jakieś info ? Ja bym nie dopłacał i walczył o swoje.
krzysiekl
2013-05-06 13:30
@gosc_9e95a
nie wiem czy to awans bo dla większości mieszkańców to bez znaczenia. Ale zawsze jest tak, ze im więcej połączeń tym lepiej. Dlatego ludzie się cieszą. Co chcesz powiedzieć? Że lepiej by tych linii u nas nie było? bo.....? co to da dobrego?
Poza ochroną Lufthansy. Polska awansowała bo lata do nas LH? O to chodzi?
gosc_9e95a
2013-05-05 11:01
krzysiekl: irytujacy sa ludzie tacy jak ty, ktorzy pieja na temat linii takich jak EK czy QR, mowia, ze Polska awansowala i sikaja po nogach, ze owi przewoznicy zaczynaja tu latac.
Nihil novi sub sole - jak wszystko przebiega standardowo, to nawet taka FRanca czy Wizz jest Ok, jak coś się "wydarzy" w 3/4 (może nawet 4/5) przypadków (nie takie ważne jest czy to tradycyjna linia czy LCC) pasażer jest pozostawiony sam sobie - normalka. Jak pax jest oblatany, wie co mu przysługuje, może udać się coś wynegocjować, reszta... "zielonych" ma okazje przekonać się, że żadna linia nie daje gwarancji dostarczenia nas na miejsce, w określonym czasie ]:-> // Bilety z błędami, to dodatkowo śliski towar, więc trzeba brać to pod uwagę i nie planować/ rezerwować niczego na wyrost aż nie znajdziemy się na miejscu :)
krzysiekl
2013-05-04 16:13
@gosc_3e6fb
LOL to się ma nijak do kwestii linii znad zatoki lub nie. albo latania do WAW lub nie.
Twierdzisz, że lepiej by WAW nie miała tych połączeń?
Po prostu gwiazdki to...jakas tam klasyfikacja do której nie trzeba przykładać wielkiej uwagi.
Wiele linii sprzedaja blety 'za tanio' a jednoczesnie nie promują tego co sugeruje ze to błąd...tylko zazwyczaj nie kasują takich biletów...
gosc_89834
2013-05-04 13:09
najlepszym sie zdarza nimi nie lecialem ale wazne ze robia szm i obnizaja ceny, moj kolega polecial w dobrej ceni do tajlandi i wrocil , bez zadnych akcji,a ze czasem sie zdarza to trudno nie powinno to wplywac na to zeby w ogole ich linczowac.
gosc_3e6fb
2013-05-02 23:21
Ot cala prawda o liniach z Zatoki. Sredniej jakości serwis, w sytuacjach nadzwyczajnych zachowanie jak przedstawione w artykule, ale 'się promuja' jak by mieli być ponad bogami. a Do Singapore Airlines, Thai, ANA czy Korean lub Cathaya nawet nie dorastają. Dlatego tak wysmiewalem się z co poniektórych Forumowiczow, gdy powiem wprost sikali po nogach, ze nadchodzi wielkie zbawienie, bo EK i QR zaczynają latac do WAW i 'Polska awansowala'. I oto wlasnie ten wielki awans. hahahahahaha
gosc_3ea5d
2013-05-02 20:00
zastanawiam się co by się stało gdyby w Katarze polska linia zaproponowała taką promocję * ile czasu by upłynęło aby jej dyrektor znalazł się w kalambuszu na pustyni i ile by tam siedział ?
gosc_32095
2013-05-02 18:24
gosc_125e7: No to ty chyba nie leciałeś EY...
gosc_125e7
2013-05-02 17:44
Ja bylem rozczarowany Etihad. Europejskie linie jak Swiss czy nawet Austrian robia lepsze wrazenie.
gosc_5a3c6
2013-05-02 03:13
Qatar, Emirates, Etihad wszystko mniej wiecej po rowno w jakosci, za to w marketingu i promowaniu siebie to Qatra bije pozostalych na glowe. Robia z niczego pieciogwiadzkowa bajke choc daleko im do CatayPacific czy SingaporeAir i to by bylo na tyle w podsumowaniu nagrody Skytrax dla Qataru.
gosc_eb5b9
2013-05-02 00:52
Szkoda ze dopiero po niemilej przygodzie jednego z redaktorow strony ludzie zaczynaja dostrzegac prawdziwe oblicze tych linii, nie chce tutaj "politykowac" ale liniom krajow w ktorych kobieta nie jest uwazana za pelnoprawnego czlowieka i gdzie serwowane mieso jest tylko "hallal" zdecydowanie mowie nie. Ale przeciez to takie prestizowe linie i teraz lataj z Polski...
gosc_4046f
2013-05-01 15:47
ost raz lecialem QR w 2008 na trasie Gatwick- New Delhi, wszytko super, obsluga, cena gralo. W czerwcu lece z wawy do szanghaju to zobacze jak o czy sie jakos zmienila przez te 5 lat.
gosc_13953
2013-05-01 11:59
Ja mam zupełnie inne doświadczenie z QA - bardzo mi pomogli w boju z Expedia o zwrot kasy za bilety podobno niezwracalne. Totalnie pozytywne wrażenie chociaż trwało wszystko 3 miesiące
gosc_7144a
2013-05-01 10:22
ja tez poczatkowo sie zachwycilam- tym bardziej, ze lecialam klasa BIZNES! faktycznie, luksus na kazdym kroku! Bolinger lal sie strumieniami, na talerzu znalazlam same wspanialosci i wszystko byloby idealnie, gdyby w drodze powrotnej nie zagubili mojego bagazu. Niby nic nadzwyczajnego, zdarzalo mi sie juz wczesniej, ale tutaj roznica jest taka, ze moj bagaz nigdy nie zostal odnaleziony! I jak bylam informowana- lotnisko w Doha nawet nie raczylo wyslac potwierdzenia czy moj bagaz gdzies u nich nie lezy.. totalna ignorancja! Koniec koncow cieszylam sie, ze LOT zajal sie kwestia wyplaty odszkodowania za bagaz a nie Qatar. Dobrze, ze mialam jeszcze krajowy odcinek lotem na koniec podrozy :)
Ogolnie: wszystko wyglada pieknie, az zbyt pieknie i faktcznie nie okazuje sie prawdziwe
gosc_4fd5f
2013-05-01 09:08
To nie jest organizacja charytatywna zeby wozic ponizej kosztow a przedsiebiorstwo ktore ma zarabiac i zapewniac prace tysiącom osób.
Liczba gwiazdek nie ma tu nic do rzeczy.
Ale QR rzeczywicie nie zasługuje na 5* ale ze względu na produkt i serwis. Nie różni się na plus od solidnych linii 4* typu LH, a daleko jej do linii azjatyckich typu Singapore, Cathay czy Thai. Byc moze w biznesie jest inaczej ale nie latam biznesem, w economy nie ma szału.