×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Emirates zamówi 275 Boeingów 777X?


Emirates, największy operator Boeingów 777 na świecie, coraz mocniej naciska na zarząd amerykańskiej firmy, aby ten przedstawił więcej informacji na temat projektu B777X. Po zapoznaniu się z dokładniejszymi specyfikacjami nowych samolotów arabski przewoźnik chce zostać pierwszym klientem następcy B777.

18/04/2013 13:39
<>

gość_5074f - Profil
gość_5074f
  

  
Mają rozmach skur.... jak mawiał klasyk Siara ;)
19/04/2013 12:40  

gosc_d8fa5 - Profil
gosc_d8fa5
  
Ciekawe czy B787 (we wszystkich wersjach pasażerskich) będą tak atrakcyjne dla przewoźników i pasażerów jak świetne B777 niedocenione przez LOT ...
19/04/2013 10:26  

  
gosc_7147e: B777X będzie miał większą rozpiętość. Dla porównania 777-300ER 64,8 metra vs B777-9X 71 metrów. Tak więc, aby mieścić się na miejscach postojowych i zachować kod E, to podczas kołowania końcówki skrzydeł będą podnoszone do góry imitując winglety ;) Natomiast jak samolot będzie wjeżdżał na pas do startu, to rozłoży końcówki przez co na pasie będzie już samolotem o kodzie F czyli takim jaki posiada B747 i A380. Więcej w linku poniżej.
zobacz link
18/04/2013 17:13  

  
z pewnościa wyposaża 777X w winglety(harakterystycznymi zakończeniami skrzydeł),które poprawiają właściwości nośne,oraz wpływają na mniejszą ilość spalanego paliwa.
18/04/2013 16:53  

gosc_f2bac - Profil
gosc_f2bac
  
Coś a'la F-14 Tomcat :D
18/04/2013 15:41  

gosc_7147e - Profil
gosc_7147e
  
Wytłumaczy mi ktoś może o co chodzi z tymi składanymi końcówkami skrzydeł? Byłbym bardzo wdzięczny.
18/04/2013 15:10  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie