Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3ef47
2013-04-14 00:48
gm717: nie porównujmy szczytu sezonu z najniższą taryfą;) nawet z Dortmundu kupując bilet na 22.12 na lot 23.12 do Polski zapłaci się setki euro;)
gosc_799b7 - Dortmund jak Dortmund, ale inne trasy nie są tak tanie. Wystarczy np. Dublin wziąc pod uwagę - Lufthansa w najniższej taryfie z bagażem kosztuje 800 zł., FR w szczycie sezonu, z bagażem, jakieś 1100 zł.
gosc_799b7
2013-04-13 19:18
miroso: latam od 5 lat low costem z Dortmundu do Polski... średnio na bilet w jedną stronę wydaję 10 euro i mimo że muszę spory kawałek dojechać na lotnisko, to i tak wychodzi to zdecydowanie taniej niż lot z pobliskiego Duesseldorfu za 100 euro. Więc nie wmawiaj, że finansowo się nie opłaca, nie każdy lata z wiekim bagażem
usuniety
2013-04-13 15:22
"osobo z Warmi" - swoim postem właśnie chciałem udowodnić jak niewielkie różnice są między dojazdem z Olsztyna do Gdańska a do Warszawy. Zgadzam się również w kwestii korzystania z przewoźników tradycyjnych. Z LCC też mam raczej przykre doświadczenia. Chociaż faktem jest, że osobom które ze swojego regionalnego lotniska mają bezpośrednie połączenie LCC opłaca się zaoszczędzić czas. Bo raczej nie pieniądze.
gosc_0256e
2013-04-13 12:25
Tu raz jeszcze "osoba z Warmii". Przez swój wpis chciałem uzmysłowić że:
1. Zarówno do miejsca docelowego w Polsce muszę czymś i za jakieś pieniądze przejechać prawie taką samą odległość z Warszawy czy Gdańska (różnica wynosi nie dłużej niż 1 godzinę).
2. Bilet przewoźnikiem narodowym okazuje się być (nie pierwszy raz) TAŃSZY :)
3. Na przesiadce w Paryżu nie czekam "pól dnia" tylko w każdym przypadku krócej niż godzinę.
4. DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE: W przeszłości na własnej skórze przerabiałem postępowanie wobec pasażerów tanich linii w przypadku komplikacji (np odwołanie lotu (brak bieżących/rzetelnych informacji, rezerwacje na inny dzień)) oraz linii narodowych (raz dostałem darmowy hotel by przenocować, innym razem poleciałem do celu nawet z przesiadką innym przewoźnikiem tej samej rodziny linii lotniczych a jeszcze kiedy indziej nawet pozwolono za darmo zmienić mi lotnisko docelowe w innym kraju! (było mi to na rękę)).
usuniety
2013-04-13 10:21
hmmm... sprawdziłem jak to jest z dojazdem do Olsztyna (stolica Warmii). google.maps.: Z PL GDN - 183 km, 2h12min.; z PL WAW 222 km 2h53min.. PKP: z Gdańska Gł. ok. 3 lub 4 godzin (w zależności czy TLK czy os.) z Warszawy Port Lotniczy z przesiadką ok. 4 godzin. PolskiBus: 3 godzin 10 min, od 10 zł. Oczywiście Olsztyn to nie jest cała Warmia, ale daje to jednak jakieś porównanie.
gosc_6ae7d
2013-04-13 08:12
znowu?? co to za polityka zeby poboierac kase za bagaz podreczny:-/
paolo-79
2013-04-13 01:17
osoba z warmii powiedziala ze porownywala swoj lot z lotem do GDN...warszawa raczej lezy daleko od warmii..to tak jak ja jadac do Opola ladowalbym w rzeszowie. sorry, ja nie raz mialem do wyboru tradycyjnego z przesiadka i LCC bezposrednio za ta sama cene i wole leciec bezposrednio niz tracic pol dnia na przesiadke w hubie...
gosc_af536
2013-04-13 00:48
Paolo: a od kiedy to GDN lezy na Warmii? Zarowno z GDN jak i z WAW na Warmie trzeba jeszcze dojechac... podobnie jak na LTN i LHR, wiec w sumie wychodzi na to samo. A majac do wyboru przewoznika tradycyjnego i FR/W6 zawsze lepiej wybrac tradycyjnego.
paolo-79
2013-04-13 00:40
osobo z Warmii, a jednak twym punktem docelowym byl GDN, a AF poleciala/es do warszawy, eh co tam jakies 400km...;)lot z luton do GDN trwa 2h, podroz z LHR via CDG do WAW plus przejazd do GDN trwa pewnie 24h;)))
Myślę że teraz wezmą się za opłaty pierwszeństwa wejścia na pokład i dopłaty za miejsce w samolocie Kwestia krótkiego czasu.
usuniety
2013-04-12 23:30
Wniosek jest prosty: teraz bardziej opłaca się kupić bagaż rejestrowany (zwłaszcza na krótkich lotach). Na długich też - bo pomimo, że zapłaci się więcej - to jednak zapakować też można więcej. I jeszcze pytanie: od kiedy AB jest LCC? Bo tak wynika z niektórych wpisów...
gosc_2bea1
2013-04-12 23:16
Coraz lepiej. Okazuje sie, ze latem spożycie paliwa wzrasta i na przewiezienie tej samej ilości bagażu potrzeba wiecej kerozyny. Kreatywność W6 zaczyna przerastac MOLa...
gosc_58713
2013-04-12 22:44
Wcześniej pisałem, że to dziadowska linia i się sprawdza.
gosc_9745a
2013-04-12 21:19
Pochodzę z Warmii. Mieszkam obecnie niedaleko Londynu. Kupiłem bilet Air France z Londynu przez Paryż do Warszawy i z powrotem na wakacyjny urlop za 718zł. WizzAir z Luton do Gdańska w te same dni ze wszystkimi opłatami kosztował 805zł nie licząc dojazdu do Luton. Bez komentarza.
gosc_01245
2013-04-12 19:59
Mogliby chociaż uprzedzić o tym kilka dni wcześniej
gosc_474c8
2013-04-12 18:28
Wiecie dlaczego tak robią?
Bo nie wybierzecie linii ktora ma uczciwe ceny tylko wybierzecie tą ktora ma loty za 39zł, a ze reszte na was zarobi na opłatach to juz nieważne. Taki jest popyt w Polsce. Ryan juz to wie, a Wizzair dopiero się uczy.
Jeżeli z mojego portu nie mam połączenia lotniczego do miejsca, które mnie interesuje i i tak muszę się gdzieś przesiąść to... robi się korzystnie... korzystnie dla LH na lotach europejskich.
gosc_54d49
2013-04-12 17:46
Ponownie jestem bardzo przekonany,ze to byla dobra decyzja: umijac te linie lotnicze na odleglosc.