Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2013-04-19 19:34
Coś chyba nie sprawdza się Wasza wiadomość. Sprawdzam codziennie i ciągle Euroatlantic nie pojawia się w systemie rezerwacyjnym do Toronto 1 maja.
tomic: widac ze nie jesteś na bieżąco - stary saab lata już również do KTW. Wiadomo że dotacjami nie dogodzisz wszystkim, ale to co robi LOT z pieniędzmi podatników, pachnie prokuraturą. Skrajna niegospodarność, ignorowanie portów regionalnych, Ignorowanie klientów którym sprzedano bilety na lot dreamlinerem. Sporo tego. Wypomniałem to ponieważ to Ty masz pretensje do władz że dotują W!ZZ i RYR, a dotacje jakie oni dostają i co w zamian dają, jest o wiele bardziej wymierne dla gospodarki niż to co wpakowaliśmy w LOT. Policz sobie ile realnie kosztuje nas przelot LOTem a innymi liniami - z uwzględnieniem paru złotych które LOT otrzymał w ramach dotacji, i ile lat za taką samą dotacje latałby W!ZZ i RYR.
forplay: Podatki sypiemy z grubsza do jednego worka, co nie znaczy, że każdy dostanie z niego tyle samo i w ten sam sposób z powrotem. Tak się nie da. Można podać tysiąc przykładów wydatków państwa, na które idą twoje podatki, a z których nigdy nie skorzystasz. Ze wszystkich jesteś rozgoryczony i szukasz teorii spiskowych? Miliony Polaków nie lata w ogóle, co oni mają powiedzieć? Co nie znaczy, że dotacje są złe dla funkcjonowania państwa rozumianego jako całość a nie przez pryzmat własnej miejscowości. Tak na marginesie, to twój przykład ze starym Saabem jest nieco naciągany bo akurat flotę to LOT ma nowiutką, a stary Saab lata zdaje się tylko do Bydgoszczy. Akurat Bydgoszcz to ciekawy przykład, bo gdyby nie LOT to Bydgoszcz byłaby praktycznie odcięta od świata. Wyobraż sobie funkcjonowanie bydgoskich przedsiębiorstw i instytucji bez LOTu. Ich pracownicy potrzebowaliby całego dnia, by się dostać do jakiegokolwiek miejsca za granicą. Tak się nie da wydajnie funkcjonować. Gosc_610ea: A LOT według ciebie kogo wozi? Pasożytów? Również dzięki pasażerom LOTu wielu z nas ma pracę, ale tego tak łatwo nie widać, bo nie jest to bezpośredni wpływ związany np. z obsługą pijanych Anglików-"turystów", ale pośredni poprzez rozwój i wzrost efektywności przedsiębiorstw i instytucji, które z LOTu korzystają. gosc_7aa83: To oczywiste, że Polacy nie zaczęli częściej latać dzięki LOTowi - nie ma to jednak nic do czynienia z dotacjami dla LOTu, Wizzaira czy Ryanaira, o których dyskutujemy.
gosc_7aa83
2013-04-15 21:53
Polacy zaczęli częściej latać dzięki LCC a nie za sprawą państwowego przewoźnika, który nie zauważał nic poza stolicą - teraz porty regionalne mają większe obroty niż WAW ...
tomic - dzięki W!ZZ i RYR ludzie mogą w godziwych warunkach, aczkolwiek bez luksusu, latać po europie. Dzięki dotacjom dla LOTu, Warszawskie Linie Lotnicze wożą ludzi do Warszawy starymi sabami, żeby dalej przesiąść się w luksusowego Dreamlinera i dopiero potem polecieć w godziwych warunkach dalej. Podsumowująć - dotacje zauważą Warszawiacy a bydło i tak będą przewozić starym złomem. OLT też latało po kraju szrotem, tyle że cena była proporcjonalna do jakości, czego o nieLOcie powiedzieć nie można
gosc_610ea
2013-04-15 15:51
Tomic: Wizz i Ryan nic nie sa nam winni. Dzieki dotacjom woza turystow, dzieki ktorym wielu z nas ma prace
gosc_ac334: ja też płacę podatki i też pytam po raz kolejny twoim tokiem myślenia: kiedy Ryanair i Wizzair oddadzą Polakom wielomilionowe dotacje, które dostają? LOT zwraca przynajmniej część dotacji w postaci bezpośrednich i pośrednich podatków płaconych w Polsce, a Ryanair i Wizzair wywożą po prostu dotacje za granicę.
gosc_aa029
2013-04-15 15:13
ja tez płace tu podatki i uważam że LOT jest bezczelny sięgając po pieniądze podatników.
gosc_a1aeb
2013-04-14 23:12
Nawet jeśli Dreamliner wróci, to ciekawe na jak długo...
gosc_ac334
2013-04-12 23:19
płacę podatki w tym kraju i pytam po raz kolejny- kiedy LOT odda Polakom 400 mln PLN?
gosc_5c178
2013-04-11 18:17
podobno lot ma nowego executive commercial officera
gosc_09bbe
2013-04-11 18:07
A kiedy A330 bedzie latal? Mysle ze 787 od czerwca bedzie latal
gosc_a2619
2013-04-10 20:10
Podobno jeszcze nie zaczął latać, a już się zepsuł. Mądre głowy w LOCIE dumają co z tym zrobić. Staruszek ma prawo chorować w tym wieku, tylko kto zapłaci za leczenie? Bo na NFZ nie ma co liczyć ;-)
gosc_b7d5a
2013-04-10 17:03
24 lata, przeca to młody chłopak ;)
pcharasz
2013-04-10 12:01
Mało wątpliwy sukces tego połączenia bez możliwości przesiadek w GDN. No, chyba że limit bagażu by wynosił z 50kg...
gosc_406aa
2013-04-10 01:46
Ważnym argumentem jest to że Rosjanie są przyzwyczajeni do wysokich cen biletów lotniczych i dla nich 100 EUR za RT KGD-GDN-KGD to cena atrakcyjna a przynajmniej przyzwoita.
W GDN (chyba dzięki umowie o małym ruchu granicznym?) jest ostatnio sporo Rosjan. I często widzi się wycieczki autokarowe robiące sobie przystanek przy pobliskich (lotnisku) hipermarketach - przyjeżdżają tu na zakupy. Gdyby nawet przylecieli z KGD to 20kg limit bagażu nie byłby atrakcyjny ;)
keczemot
2013-04-10 01:04
do gościa 76dbb:
jako że jest mieszkańcem Gdańska i częstymbywalcem GDN,chciałbym zauważyć iż prawiena każdym locie w którym jestem, widzę osoby z Królewca. Zresztą wystarczy popatrzeć na parking przed terminalem, aby przekonać się ile samochodów z końcówką 39tamparkuje. Tak że połączenie GDN-KGD uważam osobiście za bardzo wskazane !!!