Emirates: Z Mediolanu do Nowego Jorku

Emirates: Z Mediolanu do Nowego Jorku Emirates powraca do obsługi lotów transatlantyckich z Europy do Ameryki Północnej. Rejsy na trasie Mediolan (MXP) - Nowy Jork (JFK) wystartują 1 października i będą odbywać się codziennie. O planach Emirates pisaliśmy w artykule "Emirates z Mediolanu do Nowego Jorku".Mediolan Malpensa - Nowy Jork (1234567)Warto wspomnieć, że linia Emirates obsługiwała w przeszłości trasę...
08/04/2013 12:27   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d2704 2013-04-09 14:55   
gosc_d2704 - Profil gosc_d2704
b737: bo obowiązują umowy dwustronne. Myślisz, że całe lotnictwo działa na zasadzie open sky? Gdzieś ty się gosciu uchował, co innego połączenie waw - dxb a co innego pozwolic ladowac tu arabom zeby zabierały klientów LOTu za ocean.
krzysiekl 2013-04-09 12:31   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@mietek
należy liczyć że i tak będzie istniała jakaś konkurencja. przecież tanie linie będą nadal z sobą konkurować, BA z LH , tradycyjni z LCC itd. W sumie najbardziej drażliwym tematem są bezpośrednie loty do USA...ale wielu osobom to nie jest potrzebne...
usuniety 2013-04-09 11:50   
usuniety - Profil usuniety
gosc_34811: to skoro Emiraty i Qatar nie są w strefie Open Sky, to jakim cudem latają do WAW Emirates z DXB i Qatar z DOH? Czyżby dziwnym trafem LOT się zgodził?
mietek 2013-04-09 11:23   
mietek - Profil mietek
Jak Lot upadnie to dopiero będziecie mieli ceny.
krzysiekl 2013-04-09 11:07   
krzysiekl - Profil krzysiekl
więc w sumie większe obawy miałbym czy ktoś chciałby tak latać...niż czy urząd wyga zgodę.
krzysiekl 2013-04-09 11:05   
krzysiekl - Profil krzysiekl
kto wie czy pewna forma konkurencji nie byłaby dla LOTu zbawienna (tylko teraz już dla nich za późno) a- a tak mieli wrażenie, że LCC to przecież inny target (hehehe) a za atlantyk nie bedzie nikt latac z przesiadką (hehehe). no i uznali, że nie trzeba się starać? a może i tak ktoś kiedyś poleci przez Atlantyk z Polski, nigdy nie mówcie nigdy - LOTu może kiedyś nie być..z resztą mogą się podzielić rynkiem nie koniecznie to musi być dublowanie istniejącej trasy np. nad zachodnie wybrzeże nic nie ma z Polski :P hehe;)
pablakiss 2013-04-09 10:53   
pablakiss - Profil pablakiss
Z RZE latam lufthansa do Johanesburga a do HongKong,.,Qantas........Gamoniu z Warszawy
gosc_34811 2013-04-09 09:36   
gosc_34811 - Profil gosc_34811
b737: AA nie musi pytać o zgodę ULC bo podlega pod otwarte niebo między UE a USA, to dotyczy przewoźników z USA i UE. Emirates jest linią spoza UE, dlatego na takie połączenie musi wydać zgodę ULC a właściwie nie na połączenie tylo na międzylądowanie handlowe i wiadomo, że takiej zgody nigdy nie dostaną gdyby chcieli i z tego się ciesze. Przecież nikt nie będzie świadomie wprowadzał konkurencji dla LOTu.
usuniety 2013-04-09 01:57   
usuniety - Profil usuniety
gosc_595b8:"ULC twardo broni interesów LOTu i z tego powodu się ciesze." Poglądy rodem z PRL pełną gębą. Czyli mam rozumieć, ze jeżeli przykładowo American Airlines chciałby otworzyć połączenie JFK-WAW-JFK to rozumiem, że nie chcesz mieć w czym wybierać (konkurencja=niższe ceny) a chcesz być tylko skazany na drogie bilety u narodowego przewoźnika albo przesiadkę w FRAMUCDUS na lot Lufthanzą oraz cieszyłbyś się jakby ULC zablokował to połączenie bo "grozi interesom LOT"? Jak masz taki tok myślenia ( zero konkurencji dla LOT/Ratujmy LOT za wszelką cenę") to gratuluję takiego toku myślenia. Ja w przeciwieństwie wolę mieć z czego wybierać i nie być skazany na jeden podmiot. Proponuję jeszcze tobie wysunąć wniosek do ULC aby zakazał zagranicznym liniom lotniczym latać do i z POLSKI a żeby latał TYLKO polskiemu (ups) Warszawskiemu przewoźnikowi LOT. Skakałbyś chyba ze szczęścia. :X
gosc_13748 2013-04-08 18:41   
gosc_13748 - Profil gosc_13748
Korzystamy z Lufthansy. Emirates latamy do Azji.
Biznesmen z Rzeszowa.
gosc_bfb58 2013-04-08 18:39   
gosc_bfb58 - Profil gosc_bfb58
gosc_595b8 Lepiej niech LOT padnie i przestaje nam wszystkim wyciagac pieniadze z kieszeni..nie ma co trupa utrzymywac..mysle, ze by sie to wszystkim oplacilo. Cena, wygoda..nieLot niech nie marnuje naszych pieniedzy.
gosc_595b8 2013-04-08 17:30   
gosc_595b8 - Profil gosc_595b8
zapomniał Tim Clark dodać, że na otwarcie tej trasy musiał wydać zgodę włoski ULC, bo Emirates nie podlega pod open sky, w polsce nie mają szans na taki ruch. ULC twardo broni interesów LOTu i z tego powodu się ciesze. To tak już pisze swojego posta uprzedzając komentarze typu "a kiedy z WAW EK do JFK", więc od razu odpowiadam nigdy.
gosc_8fa07 2013-04-08 16:03   
gosc_8fa07 - Profil gosc_8fa07
Ciekaw jestem jak to wygląda prawnie. Przecież linia z poza europy nie moze wozić pasażerów na trasie takiej bez zgody (kogos tam) . Gdy; A - b - C moze tylko jesli b jest fuel stop , nie moze dobierać pasażerów na trase b-C. Ciekawy przyklad : JETAIR w Brukseli.
gosc_a022b 2013-04-08 13:01   
gosc_a022b - Profil gosc_a022b
Jestem ciekaw czy biznesmeni z Rzeszowa kontaktowali się już z Emirates w sprawie transatlantyckiego połączenia: Dubaj - Rzeszów - Chicago?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy