Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1b5f9
2013-04-03 11:37
forplay i mu podobni zrozumcie, że samolot to nie samochód i 12 lat to niewiele o ile jest dobrze serwisowany.
a wytykanie wieku samolotów to wasz ignorancja i brak znajomości przepisów/ rynku i CAMO.
gosc_49e5f
2013-04-02 19:35
Ucieczka przed bankructwem . Tego programu od Itaki nikt inny nie chcial brac . Program od czerwca do wrzesnia . Marne 12 tygodni .Sama gorka sezonu . Biora samolot po to aby stac pozostale 40 tygodni ??? Zimy nie dostana bo nie maja gdzie doleciec tym samolotem . Small ,Enter i Travel olali ten program . Bingo musi miec slaby cash flow skoro bierze takie spady.
gosc_dbe8e
2013-04-02 18:07
12 letni A320. hmm
Trzymam kciuki za nową linię ale w itace lata travel service z 2-3 letnimi B738
gosc_042d1
2013-04-02 15:21
Niestety tour operatorzy mają bardzo duże wymagania i żądają masakrycznie niskich cen za fotel. Dlatego polskie firmy muszą latać gratami bo nie stać by ich było na porządne maszyny...konkurencja jest wbrew pozorom wysoka. Enter bardzo się otworzył na rynek europejski i wkrótce z polski nie będzie wykonywać żadnych operacji. Obecnie mają dużą siatkę połączeń z CDG, PRG, LYS, OSL i dalej sie szykują...bo co na polskim rynku ich dobrego czeka...Bingo ma szanse odbić się od dna, ale znając życie polatają chwile w polsce i zrobią to co enter...
Nazwa i malowanie masakra.
gosc_95666
2013-04-02 14:42
3mamy kciuki za Was! malowanie nie zbyt ciekawe, ale to nie jest najistotniejsze!
gosc_a7070
2013-04-02 13:56
Mogliby chociaż zdecydować się na jedną czcionkę na malowaniu. Dziwnie to wygląda.
gosc_4bb2e
2013-04-02 13:18
Jeśli chodzi o kasę, problem jest głębszy... Coraz słabiej płacą biura podróży, robią to po wykonaniu lotu przez operatora i z dużymi opóźnieniami... A to wiąże się z dużymi brakami w kasach wszystkich firm charterowych... Zobaczymy jak sobie poradzą w tym sezonie - przede wszystkim jak dużo AOG zanotuje firma - od tego IMHO zależy jak długo jeszcze polata ;)
piotrek737
2013-04-02 12:08
W normalnym, firmowym malowaniu. Chuck też znika niebawem więc wszystkie będą w malowaniu jak powyżej ;)
gosc_61818
2013-04-02 11:49
Bingo ma duże problemy finansowe, nie płaci dostawcom, nie wiadomo czy nie zbankrutuje w tym roku.
ciekawe jak tym razem spieprzą malowanie. no i flota sie starzeje. 9,5 7,3 a teraz 12 lat. - chyba zły kierunek rozwoju
gosc_74680
2013-04-02 11:40
a co takiego fajnego w tym Bingo?
gosc_72e91
2013-04-02 11:23
A w jakim malowaniu będzie ADK? Normalnym, firmowym?
super, Bingo to naprawdę fajna linia czarterowa, nie to co Enter....
Wygląda na to, że wszystkie nowe kierunki wystartują! KTW dostaną po... Kto wie, czy Travel Service nie zdecyduje się zbazowac jednego 738 - chyba 70 % kierunków obsługują właśnie oni.