gosc_e96ae
2013-04-02 08:51
Totalną porażką jest, że LO nie potrafi zapełnić 4-5x dziennie z KTW do WAW E170 czy chociaż ATR72. LH chwali się, że systematycznie notuje wzrosty biznesu na KTW - FRA/DUS.
gosc_afd25
2013-04-02 08:19
na KTW/WAW LO3877/3878 i LO3881/3882 też wróciły Saaby Sprintaira. Przecież to jakaś porażka!
gosc_91242
2013-03-30 15:34
Niech pomyślą również o trasie Bydgoszcz - Kraków...
gosc_36172
2013-03-30 13:35
do gosc_7496c. Do Lublina to podobno wszyscy już maja latać
Nie wiemy lepiej...od statystyk i portu i przewoźnika... wystarczy dotrzec ( w prosty sposob) do publikowanych danych o ilości przewiezionych pax na tej trasie a reszta to czysta matematyka...
gosc_7496c
2013-03-29 23:01
83%, czyli adekwatny do zapotrzebowania samolot, podobno do Lublina mają też latać... jak odmówił LOT, Eurolot i nie wyszło z Lufą...
gosc_b08d0
2013-03-29 22:52
no dobrze, oczywiście wiecie lepiej, bo lecieliście 2 razy i były pełne, więc zawsze latają pełne mimo, że średnia na rejs to 19-20 osób ;)
btw Spółka Sprintair, to już nie zasługuję na miano "linia"?
gosc_b258c
2013-03-29 20:58
Mało kiedy latają pełne?! A to ciekawe :)
gosc_9c0c3
2013-03-29 20:54
a leciałeś kiedyś na tej trasie? średnie obłożenie to 83 procent.
gosc_da95e
2013-03-29 20:37
Forumowi specjalisci zaraz Ci powiedzą, że gdyby ceny były niższe, to latałyby przeciążone, a ludzie siadaliby nawet na skrzydłach...
gosc_d3726
2013-03-29 20:14
i co z tego, że mniejsze jak mało kiedy latają pełne?