Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Potencjał gospodarczy Krakowa i Katowic (wraz z aglomeracja) jest jednak trochę inny przy biednej, upadłej Łodzi, za którą nikt się nie wstawił jak upadły wszystkie fabryki. Stąd o wiele większa siła oddziaływania Warszawy na Łódź niż w tandemie Kraków-Katowice.
usuniety
2013-04-05 19:44
gosc_8427f: masz 120 % racji:) Tylko jeszcze jedno ALE:zarejestruj się i pisz pod normalnym nickiem.
gosc_28343
2013-04-05 16:57
Czy ktoś z Was otrzymał obiecany zwrot kosztów na konto bankowe za anulowany przez Wizzair lot do Cork? Mija 3 tydzień od rozmowy z telecentrum a kasy na koncie brak :/
gosc_8427f
2013-04-05 12:09
W6 nigdy w dłuższej perspektywie nie będzie latać z okęcia, bo nawet jeżeli teraz zostanie to za pół roku i tak będzie latać z modlina jak ILS w modlinie zacznie działać. A ci którzy wiedzą więcej powinni się zarejestrować na forum i nie pisać pod anonimowymi nickami, tylko zarejestrować się i pisać pod stałym nickiem, skoro powtarzają te same bzdury jako goscie to ich wypowiedzi w ogóle nie są miarodajne dla nikogo ani tym bardziej wiarygodne, bo W6 nigdy nie powiedział, że rezygnuje z rejsów z modlina. Jedyne na co narzekali to brak ILSu, więc nie widzę powodów dla których w momencie kiedy ILS już będzie mieliby nie latać z modlina. Tym bardziej jak już było pisane PPL jest udziałowcem zarówno modlina jak i okęcia i nie che u siebie low costów, dlatego włączył się w projekt pt "modlin" aby tam promować lotnisko niskokosztowe. Poza tym jeżeli Wizz chciałby zostać na okęciu to ogłosiłby to już teraz a nie bez przerwy wypuszczał komunikaty o przedłużeniu swojej obecności na okęciu. Widac W6 nie chce mieć na pienku z modlinem i całkowicie się z nimi pożegnać bo oznaczałoby to, że dla W6 może nie być miejsca w aglomeracji warszawskiej w dłuższej perspektywie a na to nie chcą sobie pozwolić.
gosc_07bcb
2013-04-05 10:53
Pożyjemy, zobaczymy. Liczę jednak na to, że jak już się naocznie przekonacie, że W6 zostaje na Okęciu, będziecie mieli choć odrobinę obywatelskiej odwagi, aby odszczekać na forum wyzywanie od idiotów tych, którzy wiedzą odrobinę więcej niż wy. Choć szczerze to wątpię w to.
gosc_30da6
2013-04-04 19:55
Wizzair nie ma szans na zostanie na okęciu, jeżeli ogłosi, że zostaje to wysokimi opłatami na okęciu zostanie zmuszony do powrotu do modlina z tego powodu, że WMI i WAW mają tego samego udziałowca i okęcie nie chce u siebie low costów, dlatego PPL jest udziałowem modlina. W6 będzie miał tylko dwa wyjścia, wracać do modlina lub uciekać z WAW i kasować wszystkie połączenia, obstawiam, że jednak pójdzie po rozum do głowy i przeniesie się do modlina, bo Okęcie ich wykonczy dwa razy wyższymi opłatami, ale widzę, że mamy tu na forum przedstawiciela wizz aira, który od pół roku pisze to samo.
gosc_3e787
2013-04-04 17:32
Taaa jasne, wiadomo jak się skończy remont wracają do WMI bo pierwotnie ten port byl planowany dla tanich linii. Na sukcesie Modlina zależy również PPL współudziałowcy i chcą ,,rozluźnić" WAW*tym bardziej w czasie przebudowy i mniejszego terminala.
gosc_99ed4
2013-04-04 17:18
Oj zdziwią się co niektórzy jak Wizzair ogłosi, że pozostaje na stałe na Okęciu. Bo że pozostaje to jest pewne na 100%.
gosc_3b019
2013-04-04 17:04
wiem, że tego postu nie opbulikujecie, ale jak będzie publikować nieprawdziwe posty tego trolla, że W6 zostaje na okęciu to podam Was ten portal do sądu
gosc_6ffa2
2013-04-04 17:02
gosc_55487: wszystko ci sie pomerdało. Wizz wraca do WMI bo własnie to tam ma swoją baze, a FR też będzie latać z modlina.
gosc_55487
2013-04-04 16:41
Wizz zostaje na okeciu. Dogadali sie z FR. FR zrobi baze w WMI. A W6 bedzie w WAW
gosc_19437
2013-04-04 14:33
Pyrzowice są bliżej Krakowa niż odległość Łódź-Warzszawa i też połączone autostradą, więc zapaść w Łodzi to złe zarządzanie i czynniki ambicjonalne warszawki
gosc_3b67f: być może z innym zarządem sprawy wyglądałyby lepiej, ale nie wiemy tego. Rozwój połączeń leży w gestii przewoźnika i niestety bliskość Warszawy (po otwarciu A2) jak widać działa na niekorzyść Łodzi a nie odwrotnie. Z tym dobrym skomunikowaniem kolejowym to bym nie przesadzał - jest fatalne.
gosc_3b67f
2013-04-02 20:41
LCJ z nowym terminalem, dogodnym położeniem oraz dobrym skomunikowaniem drogowym i kolejowym powinna być atrakcyjna dla pasażerów i przewoźników ... więc problemy leżą gdzie indziej i tylko profesjonalna firma zarządzająca lotniskami mogłaby spróbować rozwinąć ten port lotniczy.
usuniety
2013-04-02 19:38
Znowu ta sama śpiewka o W6 i pozostaniu na Okęciu...
gosc_44479 Nie będzie żadnego W6 na Chopinie. Obecna "promocja" wynika z wtopy w Modlinie (wspólny właściciel obu lotnisk).
gosc_8c317
2013-04-02 11:23
gosc_44479: to, że W6 likwiduje połączenia z łodzi nie oznacza, że zostaje na stałe na okęciu.
Proste, autostrada do Warszawy od otwarcia euro zrobiła swoje.
gosc_44479
2013-04-01 18:30
Czyli mamy potwierdzenie, że W6 pozostanie już na stałe na Okęciu. Stąd po prostu lata się bez problemowo, a to zarówno dla linii jak i dla pasażera najważniejsze.
RZE nie upadnie ale chyba każdy przyzna,że lepiej gdyby miało za kasę która wykłada 2xLCC, niż monopol Ryan'a w tym segmencie. RZE stosuje na razie ucieczkę do przodu rozbudowując bazę lotniskową i remontując to co już ma za europejskie pieniądze. Miejmy nadzieję,że rozkręci się to na tyle,że po zakręceniu kurka z pieniędzmi będzie się to w stanie zbilansować czego Rzeszowowi życzę. W ogóle Polska wschodnia powinna dzięki swojej tradycji, bazie i rozwijającej się Dolinie Lotniczej skupić całą branżę na swoim terenie i czerpać z tego korzyści.