Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_71376
2013-04-01 21:05
To ciekaw jestem czy jego wysokość LOT dogada się wreszcie z Emirates i Quatarem by robic sensowne dolotówki z terenu do Warszawy czy pozowli aby z Krakowa czy Gdańska miodzio zbierał AirBerlin via linię z Abu Dhabi
gosc_859db
2013-03-29 10:09
To nie jedyna zmiana. Już nawet infolinia Eurolot jest realizowana przez Lot - wystarczy zadzwonić i są te same melodyjki, komunikaty etc. Wszystko się łączy, ale prezesi oczywiście muszą być osobni... :-))))))
gosc_274fb
2013-03-28 14:56
Jak ta zmiana się ma do naliczania mil statusowych w M&M za loty krajowe?
gosc_57d92
2013-03-28 14:17
w LOT nic nie jest pewne czym i gdzie będą latać. Jedno jest pewne że będą wyciągać rękę po cudze- czyli pieniądze podatników.
krzysiekl
2013-03-28 10:48
Dlatego Polski Bus na Warszawa - Gdańsk robi kokosy. a LOT udowadnia że połączenia lotnicze muszą być bardzo drogie (bo przecież nie opłaca się sprzedać choć części miejsc taniej niż po 300zł). Wypełni się mały samolocik i niby jest super. To tak jak PKP IC. uruchomią jeden krótki Intercity na dwie godziny i zadowoleni że dużo ludzi jedzie i słono płacą. a że w innych krajach taki jedzie nawet co 20 minut(UK) to kogo to obchodzi....
gosc_5b1ea
2013-03-28 09:59
Ufff udało się, norevenue będą mogli na spokojnie zbierać mile na darmowe przeloty dla rodziny... a że miliony poszły w błoto, cóż taki kraj...
gosc_7da24
2013-03-28 09:17
wypełnienie będzie wysokie, załogi lotu, dziennikarze, politycy i inni pasażerowie nonrevenue muszą czymś latać.
gosc_36ccc
2013-03-28 08:32
Pamiętacie jak z rok temu Lufa ogłosiła, że od zimowego rozkładu 2013 nie będzie dla nich latał Augsburg Airways? A w państwowych polskich firmach wystarczy to robić z kilkudniowym wyprzedzeniem... Ciekawi mnie jak wygląda biznesplan, budżet itp w firmie, w której wszystko jest nieprzewidywalne. Jaka wzorcowa współpraca Lotu i Eurolotu!
gosc_752fa
2013-03-27 23:28
ftlmm: zapewne podobne jak lotów do Wrocławia, gdzie za przelot niektórymi rejsami bilety standardowo kosztują 500-700 zł OW
Lot powrotny z WAW do GDN za ponad 700 zł! Ciekawe jakie będzie wypełnienie?
gosc_cf23c
2013-03-27 22:51
LOT również zastosował nowe stawki za bilety, przykładowo WAW - GDN - WAW najtaniej kosztuje 722 PLN! Oczywiście mamy do wyboru 7 godzin PKP lub średnio 5 godzin samochodem...
gosc_5273a
2013-03-27 22:30
6e84: ale soft block to tez niewlasciwe rozwiazanie. Tu powinien byc tylko i wylacznie free flow non-competitve code share - tylko wtedy by to mialo rece i nogi. w kazdym innym przypadku to nie ma sensu.
@gosc_4ce90 tak planowe wyciszenie i Ty lepiej też się na ten temat nie odzywaj bo Cię po IP namierzą.
gosc_ad8ba
2013-03-27 21:11
do gosc_4ce90: oglądaj uważnie telewizję, informacje podawał polsat news, był też gość w tym temacie
gosc_763f0
2013-03-27 21:03
Gość d19a7: nie fetyszyzujmy tego "doświadczenia w branży lotniczej". Otóż można nie mieć doświadczenia, być laikiem wręcz, ale trochę polatać i poobserwować. Żeby zrozumieć dlaczego blokowanie puli miejsc dla każdego z przewoźników jest mocno nieefektywne wystarczyło uważać na kursach z algorytmiki czy badań operacyjnych - a takich rzeczy uczą na co lepszych politechnikach czy na dobrych uczelniach ekonomicznych. Może powiedzmy wprost - żeby dobrze zarządzać linią lotniczą przede wszystkim nie można być skończonym idiotą?
gosc_66e84
2013-03-27 20:34
gosc_d4ff0. Kolego, jeśli chcesz wiedzieć nawet w nazwie podpisanej umowy między LO i ELO widniał "soft block",więcnie pisz bzdur. No chyba że Panowie z LOT nie rozumieją co znaczy "soft block" i pomylili się przy nadawaniu nazwy :) A biorąc pod uwagę "profesjonalizm" w jaki zakończona została współpraca z ELO - przez panów z LOTu - jest to możliwe.
gosc_4ce90
2013-03-27 20:05
Czy ktoś wie może dlaczego temat nagłego pozostawíenia krajówek w Locie nie występuje dziś w ogóle w czołowych mediach? Czyżby planowe wyciszenie niekompetencji?
gosc_af432
2013-03-27 18:45
ja wszystko rozumiem, ale 721 zł RT na trasie krajowej, to jest jednak lekka przesada w warunkach polskich
gosc_443d0
2013-03-27 18:21
Gosc75567: wez pod uwage, ze polaczenia krajowe pelnia dla LOTu glownie role dowozowa, a to oznacza, ze z pax dolatujacych na rejsy zagraniczne zarobek jest niski, stad wyrownac to trzeba sobie wysokoplatnym ruchem lokalnym - zwlaszcza na dwoch trasach GDN i WRO, gdzie mozna dobrze zarabiac z uwagi na slaba konkurencje komunikacji kolejowej i drogowej. Wiec nie liczylbym na taryfy lokalne za 99, 199 czy 299PLN na kilka dni przed wylotem,a jedynie w ramach promocji sprzedawane na dlugo przed wylotem. Mimo wszystko LOTowi zalezy bardziej na pasazerze przesiadajacym sie niz niskoplatnym lokalnym na rejsach krajowych, woli przewiesc tego co kupuje bilet na rejs zagraniczny z dolotem krajowym (z ktorego w wyniku prorate'owania zarobi zapewne 99 zl na odcinku krajowym) niz sprzedawac w tej cenie miejsca dla pasazerow lokalnych. W ruchu lokalnym bedzie chcial mocniej wyciskac cytryne i wozic, tych co sa w stanie zaplacic wiecej.