Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_796b7: malowanie - na tą chwilę nie wiedzą ile będzie potrzebny LOT-owi ;) // Konfiguracja sardynkowa, bo to linia głównie zarabiająca na charterach latających do Brazylii i byłych portugalskich kolonii w Afryce. Taki wet-lease dla LOT czy Norwegiana, to tylko dodatkowe źródło dochodu podobne do rejsów dla RAF-u (rejsy z Brize Norton(BZZ) na MPN via. ASI) czy lotów z LIS na mecze drużyny Portugalii na Euro2012 :)
gosc_796b7
2013-03-28 17:12
Skąd ta pewność panie moderatorze że nie
Obecnie ta maszyna nosi malowanie Livingston w 2012 Corsaira w 2011 Garuda Indonesia oraz XL Airways
Co prawda nie były to pełne malowania tych linii, ale myślę że napis Lot na kadłubie może się pojawić, tym bardziej jeżeli maszyna będzie użytkowana np: do końca roku
gosc_1d26d
2013-03-28 12:27
A będzie pomalowany w barwy LOTu ?
Komentarz moderatora: Nie
Zawsze to jakaś nowość;-)
gosc_3969f
2013-03-27 09:06
Ostatnio tej maszyny używali m.in.: Livingston, Corsair i XL Airways.
krzysiekl
2013-03-27 08:48
na taki układ to nawet Emirates nie wpadł który znany jest z chęci upychania większej ilości siedzeń (np. B777) to może świadczyć o tym, że to jednak za ciasno :)
taka konfiguracja to bardziej dla ENTER-u niż dla Lotu za ocean.
gosc_4ae41
2013-03-27 07:37
Kupa uciech z tym Prezesem. Chyba niedługo jeszcze lepsze jaja nam wymyśli, bo przecież zaraz Prima Aprilis!
Pierwszy lot LO001 12 apr WAW-ORD-WAW
No i fajny samolocik będzie na długie rejsy :)
gosc_72211
2013-03-27 01:14
HiFly podstawi tez swoje A330/340 liniom Norwegian, ktore mialy dostac w lecie swoje pierwsze 787.
gosc_c1927
2013-03-26 23:06
od kiedy z WRO do FRA i MUC lata LOT by E170??
gosc_86cb8
2013-03-26 21:41
off topic - wie ktoś co dzieje się z krajówkami na stronie lot.com - zniknęły niektóre rejsy, czasem nie ma w ogóle, a moje bilety na kwiecień np. do GDN powróciły do numerów LO 38.. bez code share'u??????
gosc_0c515
2013-03-26 21:29
Super:) Szkoda że nie A340 :)
Ja leciałem 77W SU w konfiguracji 3-4-3 i powiem, że było nawet całkiem wygodnie.
gruszkatt - drobna roznica polega na tym, ze 777 jest o jakies 60cm szerszy od a330, wiec chyba nie ma za bardzo co porownywac...
gosc_2b6a7
2013-03-26 20:16
Wow niezly scisk w eco!
gruszkatt
2013-03-26 19:40
Lecialem pare razy Air Canada 777LR 3-3-3 i jest wiecej miejsc na nogi niz w LOTcie. Vietnam Airlines 772 3-3-3 tez lepszy od 2-3-2 LOTu
gosc_903cf
2013-03-26 18:54
Ci, którzy piszą, że lepiej 3-3-3 w A330 od 2-3-2 w 767 LOT-u chyba nie wiedzą, co piszą. Leciałem Air Caraibes w konfiguracji 3-3-3. Fotele masakrycznie wąskie. Nikomu nie życzę.
gosc_ace3a
2013-03-26 17:45
Nie otrzyma bo to Wet Lease