Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_0703b
2013-03-25 15:10
tylko ci co porównują DH4 i E70 zapomnieli jeszcze o udźwigu i pojemności bagażników. Dlaczego ELO, który dziś lata z GDN do FRA zostawia bagaże, a na E70 nigdy z tym nie było problemu? więc koszt całościowy wcale nie jest niższy, bo te zostawione bagaże jakoś trzeba pasażerom dostarczyć!
gosc_e190f
2013-03-25 08:27
do Kasjanek : DH4 w ELO, ma tyle samo miejsc co E70 lub E75 w LO
gosc_0df04
2013-03-24 21:56
Zapraszamy Air Berlin do Breslau. Czas przywrócić przedwojenne połączenia codzienne.
gosc_104ed
2013-03-24 20:42
gosc_8309c - zapomniałeś dodać jako Polak katolik ;-) masz rację wszystko co niemiecki jest be, samochody na przyklad...
gosc_8309c
2013-03-24 18:15
Jako Polak jak by nie bylo to zawsze LOT bedzie mojm pierwszym wyborem, a jak nie LOT to cos nie Niemieckiego
piotrek737
2013-03-24 10:06
gosc_bedb6: Tak wyjaśniając to do Dasha ELO wchodzi 78 pax, a do E-170 wchodzi 70 pax, więc przewozić mogą więcej osób przy niższym koszcie jednostkowym bo mimo wszystko turboprop zawsze będzie tańszy od jeta. Jeszcze należy dodać to, że AB też przyleciał wczoraj na Q400 więc komfort jest porównywalny, ale w ELO nieco lepszy bo te samoloty są jednak nowsze od AB ;)
gosc_bedb6
2013-03-24 09:45
kasjanek: zmiana E170 na dasha jest z punktu widzenia liczby miejsc żadna, bo do obu samolotów wchodzi praktycznie ta sama liczba pasażerów. Moim zdaniem ten ruch świadczy o tym, ze Lot sam nie bardzo wie po co utrzymuje połączenia do Berlina, skoro decyduje sie na puszczenie samolotu o znacznie mniejszym komforcie podorozy.
usuniety
2013-03-24 09:06
gosc_c7b6b, proroku, LOT zamienia wiele lotow do TXL z powrotem na operacje wykonywane przez Eurolot. Czyzby pax odplyneli?
gosc_eab1d
2013-03-24 07:09
Biorąc pod uwagę fakt, ze od nowego rozkładu Lot ma znowu obsługiwać swoje połączenia do TXL turbosmiglowcami, to może sie okazać, ze zaczną mieć kłopoty z pasażerami. Rownież godziny lotów AB z punktu widzenia biznesu latajacego z Polski do Berlina (i odwrotnie) sa korzystniejsze).
gosc_6021e
2013-03-23 22:11
Potwierdzam za gosciem ponizej .Air Berlin to linia ktora jest duzo ponizej dobrych standardow w obsludze i oferuje jej niski poziom ,wiec wole Lotem
gosc_2bcaa
2013-03-23 19:14
W takim razie WAW-TXL by LO do zamknięcia. AirBerlin przejmie większość paxów lotu, a nam pozostanie dopłacanie do pustych miejsc w samolotach LOTu...
gosc_e3977
2013-03-23 18:26
Jak obecnie LF na samolotach LOTu do Berlina?
gosc_c7b6b
2013-03-23 18:13
kasjanek i jego proroctwa z palca wyssane ;-)
gosc_aab1c
2013-03-23 17:23
to sobie srawdz ile kosztuje bilet w dwie strony :P
mi wychodzi e97 czyli też 4 stówki
gosc_6aa77
2013-03-23 16:04
skoro w Gdańsku utrzymuja sie z dwoma lotami dziennie, to czemu WAW miałaby nie wypalić?
sprawdzilem ceny w jedna strone na za dwa miesiace (400zl) wiec tez nie najtaniej. Widocznie jest popyt!
gosc_36927
2013-03-23 14:44
Air Berlin to strasza linia !!!
LOT moze jest drozszy , ale bede nadal latal :-)
gosc_0faac
2013-03-23 14:40
Ciekawe czy tym razem na dłuzej zagoszcza w waw
usuniety
2013-03-23 14:07
Mysle ze LOT w ramach usuwania najkrotszych tras w siatce juz teraz moze podarowac sobie latanie do Berlina. I tak jak dotad ceny byly kosmiczne a godziny lotow niedogodne dla osob chcacych sie przesiadac na te loty w WAW.