Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_41331
2013-03-29 08:52
pierwsze mogą byc juz w tym roku ex zamowienie aerosvit
No to by wyjasnilo dlaczego moga zmienic leasing maszyn z jednego typu na drugi. A te 737-800 to beda nowe ze sky interior?
piotrek737
2013-03-25 15:29
wroord: obecnie już żaden E-Jet nie jest własnością ELO czy LO. Wszystko jest na leasingach od GECAS i ILFC. A te które ma ELO to pewnie zostaną. Zresztą ostatnio coś więcej się pojawia na ten temat i mają zostać wszystkie E-195 i około 5 sztuk E-175, a reszta wylatuje i w to miejsce przychodzą Dashe i 738.
Nie śledzę dokładnie tego tematu, ale czy gdzieś zostało napisane, że wymiana floty będzie następowała w sposób gwałtowny wiążący się z koniecznością zerwania umów leasingowych? Logicznie myśląc, cała operacja powinna przebiegać sukcesywnie. wroord: Rządowe Embraery są własnością euroLotu.
Ale przeciez niektore EMJ nie sa w leasingu tylku kupione, wiec LO bedzie je sprzedawac? A co w takim razie z tymi oddanymi w obsluge rzadu?
gosc_599da
2013-03-25 11:13
A ile tych benków miałoby się w LOCIE pojawić?
gosc_7b53f
2013-03-25 07:57
Nareszcie mądra decyzja. Powiedzmy sobie szczerze, EMB nie był samolotem dla Lotu. Należy pamiętać o przewozach Cargo, a niestety do EMB niewiele się mieści. Moim zdaniem EMB zostaną oddane do ELO i będą latały po kraju lub na wybranych rejsach międzynarodowych. Jest tylko jedno małe ale, nie jest problemem wypełnić ładownie 737-800 ale co z pokładem? Czy znajdą się chętni do latania lotem? Czy nadal nie będzie klasy biznes z prawdziwego zdarzenia? Szczerze w to wątpię, jeżeli ceny nie spadną to pewnie za kilka lat znowu stwierdzą, że EMB powinny wrócić.
Co prezes to inna koncepcja....
gosc_b24d5
2013-03-24 16:52
to tylko podważa wiarygodność speców zasiadających w kolejnych radach nadzorczych LOT i brak nadzoru ze strony ministerstwa - najpierw pozbywano się B737, teraz będą pozbywać się E-jetów. Oczywiście stare B737 i tak są do wywalenia, ale nowe E-195 trzeba zostawić...
gosc_8b577
2013-03-24 13:13
A ja sadze, ze Boeing dał Lotowi jakaś dobra ofertę na B737NG jako rekompensata za opóźnienie B787.
gosc_c4c55
2013-03-24 12:01
Czy ja wiem czy tak bardzo trzeba sie pozbywać 20-letnich samolotów? Trzy dni temu lecialem Lufthansa i czekając w drzwiach na wejście przyjrzalem sie tabliczce znamionowej, rok produkcji: 05-1995. I jakoś nie wyglądał ten samolot na taki, który miałby za chwile kończyć działalność.....
gosc_3ec17
2013-03-24 11:02
Ostatnio KE wypowiedziała się, ze decyzję w sprawie tych 400 baniek, podejmie do czerwca. Dali również do zrozumienia dość wyraźnie, że bardzo im się ta zagrywka nie podobała. Czarno to wiedzę.
Panowie - to że pozbyć się trzeba 20-letnich 737 nie podlega dyskusji. Stare awaryjne paliwożerne i śmierdzące maszyny nie mogą budować trzonu floty LOTu. Dyskusja powinna przebiegać torem - czy potrzebujemy 738 we flocie i czy jest sens pozbywać się emb.
gosc_665d8
2013-03-24 10:14
czy ktoś wie kiedy Komisja europejska podejmie decyzję co do tych 400 mln na które LOT złupił polskich podatników?
to zarty jakies czy co?wlasnie najpierw oddajemy potem w druga strone - 250 mln??? potem bedzie nowy prezes i znow bedziemy kupowa embrariery i znow 250 mln starty :) to jest zabawa z powazna firma i ludzmi ktorzy tam pracuja. nie wiem o co chodzi ale ktos tu nie panuje nad panstwowymi spółkami. jak na razie to tego nie moga wypelnic a 737 to wogóle chyba nie da rady.
gosc_70e07
2013-03-23 14:54
Jeszcze kilka lat temu była koncepcja dokładnie odwrotna (LOT miał 19 szt, B-737) !!! Mało tego , pół roku temu podjęto decyzję o pozbyciu się wszystkich B-737( przy stanie 9szt. ) do końca pażdziernika 2013r. !!!
Czy to nie wygląda na zabawę dzieci w piaskownicy???
gosc_e3a11
2013-03-23 12:07
stołeczne linie lotnicze, dobre:) faktycznie przydatne sa tylko dla Warszawy....
gosc_a702c
2013-03-23 00:07
Są na Świecie firmy specjalistyczne, które uzdrawiają bankrutów ... mam nadzieję, że znajdą się fachowcy, którzy wreszcie uzdrowią stołeczne linie lotnicze.
gosc_d73c1
2013-03-22 22:52
A mnie ciekawi skąd wezmą te B738. I decyzja mało trafna. Nie dość, ze obecnie leasing Benków jest sporo droższy od Airbusów, to jeszcze jest ich sporo mniej dostępnych pod wynajem.
usuniety
2013-03-22 21:18
gosc_2bfbd, naprawde mamy byc skazani na ryanaira? to innch firm juz nie ma?