gosc_adb3b
2013-03-24 18:07
@gosc_17eb1: Temat jest dość złożony. Wątpię byś naprawdę był zainteresowany odpowiedzią. Odniosę się do tego w sposób dość ogólny, bo nie mam czasu na pisanie całych raportów na ten temat. Bardzo ważnym elementem w tej sprawie jest to, że mieszkańcy Niemiec (potencjalni klienci) są dużo bardziej zamożni niż mieszkańcy Polski. Wolny rynek funkcjonuje w Niemczech już od dawna i są oni już mocno "rozlatani". Drugim istotnym elementem jest to, że zarządzanie w LH jest an dużo wyższym poziomie niż w LO, który jest przesiąknięty komunizmem i kolesiostwem. Trzecim ważnym elementem jest to, że w Niemczech jest wiele osób narodowości Tureckiej, które chętnie wybierają TK w podróży do ojczyzny. W Polsce obywateli tureckich jest relatywnie niewiele. Polacy raczej wybierają TK do tranzytu gdzieś dalej, natomiast mieszkańcy Niemiec mają tranzyt na miejscu z FRA czy MUC przy pomocy LH. To tak w dużym skrócie. Pozdrawiam.
gosc_c8d9a
2013-03-24 16:23
Dzieciaki, w DE jest 5 mln Turków.
gosc_17eb1
2013-03-24 13:53
Jak to się dzieje że w Niemczech Turkish może latać do 12 miast a mimo tego LH i AB sa na plusie.A w PLblokuje sie rynek dla LOTu ktory i tak przynosi straty i Turkish lata tylko do WAW i to zaledwie 4xweekly ?
gosc_8c6c9
2013-03-23 14:48
Turek nawet nie może przylatywać A330 jak ma więcej pasażerów z WAW bo jeszcze by zabrał te okruszki co to lecą Lotowskim EMBraerem. WAW to dla TK jedno połączenie raz na dwa dni. Nawet do Los Angeles latają przynajmniej raz dziennie! PL to biała plama na THY mapie.
gosc_686cd
2013-03-22 15:24
do KUL była lepsza" promocja "
ale chyba nie polata szybko
gosc_66e3f
2013-03-22 14:05
heh. Turkish lata wszedzie tylko nie wolno mu latac do PL, bo jest blokowany przez nieLOT. Turkish mial otwierac 26 marca polaczenie KRK-IST 4x weekly, ale nie moze bo jest blokowany przez LOT, ktory podpiera sie ustawa z czasów Gomułki. Rzecz w cywilizowanych krajach zachodnich jak Niemcy niewyobrazalna...