gosc_2b5b1
2013-03-23 23:55
boeinga wzmocnił czy osłabił brak konkurencji na własnym podwórku?
to były czasy: douglas, lockheed i boeing:)
gosc_ce8e7
2013-03-23 21:05
Jedyna renoma na rynku samolotów pasażerskich to Boeing. Zamówienia na samoloty, przez to że to dużo pieniędzy, to najczęściej sprawa polityczno/biznesowa, a nie sprawa renomy i doświadczenia- gdyby tak było latałyby tylko Boeingi.
gosc_7b825
2013-03-21 01:22
Gdyby nie ten podły ełrokołchoz świat byłby piękny i wolny i latał jedynie słusznym boeingiem.
piotrek737
2013-03-21 00:03
b737800max: spowodowane jest tym, że europejscy politycy sporo jeżdżą po świecie i wręcz żebrzą o kupno Airbusów ;) tak to miało miejsce w przypadku Turkisha. Co do Ryana to według najnowszego info teraz 175 738NG a pod koniec roku zamówienie 100 B737 MAX 8 :)
jezusmaria
2013-03-20 23:47
Ale chuchają i dmuchają na tego Liona :)
zobacz link
gosc_e987e
2013-03-20 23:25
737 jak i A-320 to bardzo dobre i sprawdzone samoloty. Ale ostatnio widac, ze Airbus przebojem wbija sie w ten segment. Podejrzewam, ze czasy swojej swietnosci 737 ma juz za soba.
usuniety
2013-03-20 22:30
PS. Mało tego, rozrzut zamówień MAX/NEO jest też ogromny: 1064/2179 co daje marketingowy udział 32,80 % /67,20%.
usuniety
2013-03-20 22:25
Niestety piotrek737, ale coś ostatnio zle się dzieje w programie B737. Jednego tygodnia, Airbus zebrał ponad blisko 430 zamówień na A320 CEO NEO a Boeing otrzymał tylko zamówienie na 175 B737-800NG, a nie MAX (mówiło się o połowie zamówienia na NG/MAX) tzw.split . W mediach zagranicznych piszę się nawet, że długoletni klient programu B737NG, SpiceJet rozważa przerzucenie się na maszyny Airbusa. Nie wiem czym to jest spowodowane? Europejskie= lepsze? Airbus=renoma?