Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_29ccd
2013-03-11 12:47
Kolejne ciecia od sierpnia. KTW-STN 6x, GDN-STN 5x!
Dziwie się że Ryanair pozwolił na podwyszenie opłat. Normalnie to by zaczeli szantażować że przeniosą baze gdzieś indziej
gosc_815a6
2013-03-09 00:10
@gm717
Jajca se robisz, Ryanair zwiększył niedawno częstotliwość lotów i to znacznie bo dobrze mu się bilety sprzedawały właśnie i jest popyt.
Drugą głupotą którą rzekłeś jest to że niby Wizz Air ma wyższe ceny. Jeżeli chodzi o sam goły bilet nie raz nawet wychodzi taniej.
gosc_03c6e
2013-03-08 19:37
MOL 20.11.2012r na spotkaniu z członkami Komisji Transportu w brytyjskim parlamencie poparł projekt zbudowania po jednym pasie startowym na trzech londyńskich lotniskach LHR, STN i LGW, a jest przeciwny pasowi startowemu przy Tamizie, ze względu na duże koszty i mgły ... Są jeszcze inne lotniska powojskowe które Anglicy mogą rozbudować dla obsługi stolicy.
gosc_26c18 - obłożenie 80% ale przy jakich cenach - mega promocje, bo jak inaczej można nazwac lot do STN za niecałe 290 zł RT ? (18-28.03.2013) Widocznie nie zarabiają, dlatego się wycofują. W6 wygrał - bilety ma dużo droższe, a i obłożenie nie małe.
gosc_86cb6
2013-03-08 10:56
Coś mi się wydaje że Ryanair przeniesie część lotów do Southend
gosc_2f51c
2013-03-08 10:40
FR na tym posunięciu będzie jeszcze do przodu. Zmniejszy się podaż ale popyt na tej trasie będzie cały czas taki sam więc ceny biletów atomatycznie pójdą w górę. Zatem koszty spadną, a przychód pozostanie na podobnym poziomie. Czysty zysk. A do tego wolne samoloty latem będzie można wykorzystać na drogich kierunkach wakacyjnych. Przez lato władze lotniska zobaczą spory spadek przychodów w porównaniu do porzedniego roku więc na koniec sezonu obiżą opłaty lotniskowe i wszyscy będą zadowoleni. A FR upiecze nie dwie lecz trzy pieczenie na jednym ogniu :) (większy przychód latem na trasach do/z STN, wolne samoloty na kierunki wakacyjne, niższe opłaty lotniskowe po sezonie).
piotrpank
2013-03-08 10:10
gosc_b5140 : moze i powinien latac na Gatwick, ale Gatwick na pewno nie jest tanszym lotniskiem niz Stansted a poza tym musialby placic duzo kasy za sloty. Gatwick jest tak zawalony ze na kazdy odlot czeka sie przy pasie w kolejce po 15-20 minut. I standardem jest ze przed twoim samolotem stoi 5 innych. Do poki Gatwick nie wybuduje drugiego pasa startowego nie ma szans by ktokolwiek tam mogl wejsc z duza iloscia lotów. Szybciej jak juz to Ryan moze sie skusic na Southend, rownie daleko jak Stansted a dopiero raczkuje, wiec pewnie ceny tez maja niskie.
gosc_b5140
2013-03-08 09:50
Bardzo dobre posunięcie - w zamian Ryanair powinien latać też z Polski na Gatwick, bo wielu Polaków mieszka i pracuje na południe od Londynu ...
gosc_04574
2013-03-08 09:42
To jest tylko gra, liczą że władze Stansted wymiękną. Ile to już tak było razy...
gosc_83383
2013-03-08 09:17
Pewnie teraz ostentacyjnie tną połączenia(liczą, że władze lotniska wymiękną, ktoś dopłaci) a za parę miesięcy zaczną z powrotem ogłaszać nowe połączenia-tak nieraz robiła FRanca np. w Niemczech czy u nas w Krakowie.
gosc_73f51
2013-03-08 09:14
Przecież to jest standardowa gra Mariana. Utniemy troche połączeń postraszymy niech zobaczą i zmiękną a nóż coś ugramy. A pasażerowie niech się martwią jak chcą to polecą w inny dzień.
spotter10
2013-03-08 09:06
No faktycznie ostre cięcia. Ale to świadczy tylko o tym, że FR'ance nie interesuje ilość pasażerów tylko ile będą płacić.
Ostre cięcia. Ciekawe czy w zamian uruchomia połączenia na jakieś inne lotnisko?
gosc_26c18
2013-03-08 08:56
Obłozenie z KTW na loty powyżej 80%! Polityka...
czy przypadkiem Rajan nie miał kupić tego lotniska?