Lutowe statystyki Lublina

Lutowe statystyki Lublina W lutym w porcie lotniczym Lublin odprawionych zostało 10 601 pasażerów. W ubiegłym miesiącu z lubelskiego lotniska wykonano 47 kompletnych operacji lotniczych (47 startów, 47 lądowań).Od początku działalności portu lotniczego, Lublin obsłużył ponad 28 tys. podróżnych.Anna Żuchlińska
06/03/2013 09:31   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_961ee 2013-03-19 19:53   
gosc_961ee - Profil gosc_961ee
gosc_08877 odp brzmi..zadne!!!
gosc_08877 2013-03-19 17:59   
gosc_08877 - Profil gosc_08877
Ciekawe, jakie sa szanse, ze w tym roku lotnisko w Lublinie sciagnie jakies porzadne linie (nie tylko point-to-point)....
gosc_dafbb 2013-03-08 14:52   
gosc_dafbb - Profil gosc_dafbb
dokladnie....oraz pare innych...we will see...jak mawiaja angole....
zobacz link
gosc_7631d 2013-03-08 14:20   
gosc_7631d - Profil gosc_7631d
naoficjalnym profilu lotniska na fb pojawila sie informacjao lufthansie od marca
gosc_e49df 2013-03-07 11:30   
gosc_e49df - Profil gosc_e49df
luz ma potencjal lublin i swidnik tworza jedno 400tys miasto, z roku na rok bedzie coraz lepiej a jak na styczen i luty oblozenie jest b dobre,zapewne dojda w kolejnych latach nowe polaczenia,Rzeszow za 2,3 lata zostanie w tyle za lublinem tego jestem pewien
gosc_5d8cb 2013-03-07 10:27   
gosc_5d8cb - Profil gosc_5d8cb
Ale ja nie napisałem, że trzeba Luz zamknąć. Czytaj moje wypowiedzi ze zrozumieniem
goluz 2013-03-07 02:55   
goluz - Profil goluz
@gosc_add74 To skoro nie da się porównać to po co to głupie pisanie pod każdym artykułem o LUZ,że słabe wyniki,że lotnisko niepotrzebne,że zamknąć etc.? Tutaj już brak punktu odniesienia nie przeszkadza w ferowaniu wyroków!? Siedzieć cicho, poczekać rok i nie krakać, bo jak na razie lotnisko się broni, a niedociągnięcia zdarzają się wszędzie i to na o wiele większą skalę (vide Modlin,LOT, itp.)
malin 2013-03-06 22:34   
malin - Profil malin
Jak na luty i początek działalności to uważam, że całkiem nieźle.
gosc_add74 2013-03-06 22:32   
gosc_add74 - Profil gosc_add74
Goluz: tylko w sumie nie da się porównać BZG i SZZ sprzed 10 lat z LUZ teraz, bo 10 lat temu ludzi w Polsce latało o wiele mniej. Wtedy to KTW miało 1 połączenie czarterowe. Chodzi mi tylko to, że to wróżenie, że LUZ przegoni inne lotniska nie ma sensu. Może i jesteś z Lubelszczyzny, ale to faworyzowanie LUZ-u jest wręcz niesmaczne tak jak Twoje odzywki do mnie.
gosc_16ed1 2013-03-06 20:54   
gosc_16ed1 - Profil gosc_16ed1
@goluz Ale to były tak zamierzchłe czasy,w których cywilne lotnictwo międzynarodowe w Polsce dopiero raczkowało dlatego nie można tego porównywać.Nawet Gdańsk lub Wrocław miały w początkach lotów międzynarodowych niewiele pasażerow.To były początki kapitalizmu w Polsce i boom w lotnictwie dopiero miał nastąpić.Gdyby port lotniczy Lublin Świdnik działał już w latach 90-tych ubiegłego wieku,to można by było co porównywać.Ale debiut tego portu to są szczyty rozwoju lotnictwa w Polsce.Ja nie jestem gosc_38a2c tylko odpowiadam jako bezstronny obserwator.Pozdrawiam i życzę Lublinowi więcej pasażerów niż w Jasionce.
goluz 2013-03-06 20:29   
goluz - Profil goluz
gosc_38a2 przypomnisz mi ile czarterów i pasażerów miały BZG i SZZ w pierwszych miesiącach działania? Jak Ci się robi źle to odstaw internet albo się zarejestruj anonimowy tchórzu.
gosc_56363 2013-03-06 17:24   
gosc_56363 - Profil gosc_56363
tomic dobrze chłopie piszesz ! ale zauważ, że około ćwierć terytorium kraju nie miało bezpośredniego dostępu do transportu lotniczego - patrząc na mapę na wschód od linii RZE-WAW-GDN do czasu LUZ nie było żadnego portu lotniczego ... więc podobne uzasadnienia dotyczą Podlasia, Mazur i bogatego w lotniska powojskowe Pomorza Środkowego. Czasami wskazana jest ucieczka ... do przodu !
tomic 2013-03-06 16:39   
tomic - Profil tomic
mietek: port w Lublinie to pierwszy budowany od podstaw i za duże pieniądze port, więc wywołuje duże emocje i reakcje. Będzie przestrogą lub zachętą dla kolejnych takich inwestycji.
mietek 2013-03-06 16:32   
mietek - Profil mietek
Obrażać miało być;-)
mietek 2013-03-06 16:31   
mietek - Profil mietek
Pełna zgoda gość cc719 ale...moim zdaniem lotnisko w Lublinie na sens mimo iż pewnie przez 5 lat trzeba będzie do niego dopłacać. Nie rozumiem tylko czemu zawsze temat Lublina wywołuje takie reakcje zarówno zwolenników jak i przeciwników? No i nie obracać mu tu Stolicy, bo jak widać jesteśmy wam przychylni;-)
gosc_77d1c 2013-03-06 16:29   
gosc_77d1c - Profil gosc_77d1c
Co do Babimostu - według mnie loty do Londynu z Babimostu tez by Cieszyły się powodzeniem . Połączenie do Londynu sprawdza sie z kazdego portu ciekawe czy w Zielonej Gorze mysleli o takim połączeniu .
gosc_c87d9 2013-03-06 16:22   
gosc_c87d9 - Profil gosc_c87d9
@gosc_cc719 wyobraź sobie, że miasto Lublin (większościowy udziałowiec lotniska) sam płaci janosikowe, a nie z niego korzysta. Powielasz więc kolejny w tej dyskusji "argument" nie do końca zgodny z prawdą.
gosc_38a2c 2013-03-06 16:13   
gosc_38a2c - Profil gosc_38a2c
Goluz: juz od tego Twojego myślenia źle mi się robi. Te Twoje proroctwa, kiedy kto przegoni w statystykach są bez sensu, a Ty się tym podniecasz. No jakos nie widzę, żeby ludzie tak bardzo chcieli latać z Luz. Świadczy o tym usunięcie czarterów, z Luz, a jak pewnie wiesz z Bzg i Szz latają samoloty do Hrg.
gosc_cc719 2013-03-06 16:00   
gosc_cc719 - Profil gosc_cc719
@jarczo Nie tylko osoby z Lubelszczyzny utrzymuja LUZ. Sporo kaski dla tego typu inwestycji, mających na celu tylko i wyłącznie zaspokojenie zachcianek lokalnych polityków i urządzanie pseudo igrzysk pomiędzy biedniejszymi reginami, pochodzi z janoskiowego. Tylko Warszawa oraz Woj Mazowieckie ofiaruje w 2013r. prawie 1,4 miliarda zł !!! Środki te powinny służć na rozbudowę infarstruktury z której codziennie koszystaja miliony osób, a nie na projekty, które nie dość, że nie zwróca się nigdy to jeszcze zawsze będzie trzeba do nich dopłacać.
tomic 2013-03-06 15:37   
tomic - Profil tomic
jaczro: nie rozumiem, czemu nie wolno osobom spoza Lubelszczyzny krytykować inwestycji finansowanych przez lubelski samorząd? O lotniskach-widmach w Hiszpanii albo o polityce Niemiec czy Rosji nie wolno Polakom się wypowiadać, bo tam nie mieszkamy i nie płacimy podatków? Konstruktywna krytyka może posłużyć jako przestroga przed podobnymi inwestycjami gdzie indziej. Może inne samorządy dzięki niej zrozumieją, że skoro lotnisko w stosunkowo dużym Lublinie jest w stanie się jeszcze ledwo-ledwo obronić, to w przypadku ich mniejszych miast może być jeszcze trudniej? Że koszt lotniska sfinansuje co prawda w dużej mierze UE, ale na coroczne utrzymanie i dopłaty do linii trzeba już łożyć samemu? Może inne samorządy zastanowią się, czy budowa lotniska służącego - przynajmniej na początku - niemal wyłącznie emigrantom nie ma dla nich sensu ekonomicznego? Można mówić, że inne polskie lotniska też zaczynały powoli, ale one były od początku bardzo pożyteczne dla lokalnej gospodarki poprzez oferowanie połączeń do hubów. Tam ruch emigrancki po otwarciu rynków pracy UE w 2004r. stał się jedynie uzupełnieniem działalności, a lotniska spełniały strategiczny sens ekonomiczny jeszcze przed 2004.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy